Gezondheid alle pijlers

tussentijds bloedverlies met Marvelon

02-03-2011 10:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben sinds 4/5 maanden aan deze pil.

vind hem erg prettig, behalve dat ik vrij veel

last heb van tussentijdsbloedverlies.

net maar ff de dokter gebeld, want vind dit vrij irri.

mijn vraag; hebben meer mensen dit gehad met deze pil?

en de Yasmin, is die eigen bijdrage nog steeds erg hoog? (heb aanvullende verzekering)
Ik geloof dat mijn ouders met de Yasmin iets van 20 euro moeten bij betalen als ik voor een half jaar de pil haal.. Ik ben ook aanvullend verzekerd .
Ik ben juist geswitcht van Yasmin naar Marvelon, omdat ik bij de Yasmin veel last had van tussentijds bloedverlies. Gebruik nu al een paar jaar Marvelon en ben er erg tevreden over.

Maar ik ken ook genoeg vrouwen die zweren bij de Yasmin. Dus ik zou gewoon naar je huisarts gaan en om een nieuwe pil vragen.
heb overlegd met HA. ze zei dat het kon zijn dat er nog wat in de baarmoeder zit en dat ik misschien 5 dagen 4 pillen kan slikken en dan 5 dagen stoppen. dan word je heftig ongesteld en daarna is het afgelopen.

2e optie: strip afslikken, stopweek, nieuwe strip en als het nog niet over is weer ff contact opnemen.

inmiddels is het alweer rustig, alleen vanochtend wat en is er waarschijnlijk niet zo veel aan het handje

ik vind de Marvelon verder ook erg prettig, mn huis is erg mooi.

(wilde niet meer aan de Diane, krijg ik superdroge huid van)
ok. youston, I've got a problem.....

ik heb dus na 4 strips en een doorbraakbloeding een stopweek gehouden van 5 dagen (had geen zin in 7 dagen)

ben nu met nieuwe strip bezig en weer/ nog aan het bloeden.

wat is handig? nu meteen stoppen, wel 7 dagen? of gewoon strip afmaken en dan stoppen?

huisarts gaf ook nog tip om 5 dagen 4 pillen te slikken en dan stopweek houden. dan wordt je heftig ongesteld en is het dan klaar als het goed is.

wat is handig??
Je loopt te klooien met die pillen, da's het probleem. Hoe kun je nou gelijkmatigheid van je lijf verwachten als ik je posting niet eens snap na vier keer lezen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 04 maart 2011 @ 23:54:

Je loopt te klooien met die pillen, da's het probleem. Hoe kun je nou gelijkmatigheid van je lijf verwachten als ik je posting niet eens snap na vier keer lezen?

das een catootje-topic zullen we maar zeggen.

gister nog ff langs HA geweest, tis idd. mn eigen schuld aangezien ik teveel heb lopen klieren.

ze zei pcies hetzelfde als jij, namelijk op een gegeven moment snapt je lijf het ook niet meer......

maar kan ik dan maar beter nooit meer doorslikken? :(
quote:Missphoebe schreef op 05 maart 2011 @ 10:38:

[...]

das een catootje-topic zullen we maar zeggen.

gister nog ff langs HA geweest, tis idd. mn eigen schuld aangezien ik teveel heb lopen klieren.

ze zei pcies hetzelfde als jij, namelijk op een gegeven moment snapt je lijf het ook niet meer......

maar kan ik dan maar beter nooit meer doorslikken? :(Huh? Ben jij Catootje? Of snap ik vanaf gisteravond ineens geen één posting meer?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
oww kut, was nog ingelogd op oude naam. snorry.

maar goed is niet doorslikken beter dan? dan mot ik iedere maand ongesteld zijn, bleeeeeehhh..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven