Gezondheid alle pijlers

Uitslag dochter 6 jaar

04-12-2012 20:51 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter zit onder de uitslag. Het zit over het gehele lijf. Ik weet niet waar het begonnen is maar net zag ik dat het sinds zondag ook in haar gezicht zit.

Het zijn een soort rode bultjes. Ze lijken wat op zonneallergie.

Het jeukt niet, doet geen pijn het zit er alleen.

Geen ander wasmiddel oid.

Als het blijft ga ik wel naar de dokter maar aangezien ze niet ziek is zie ik er nu de noodzaak nog niet toe. Vorige week heeft ze wel 1 dag koorts gehad.

Iemand een idee wat het kan zijn?
Dank!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Hier hielpen Thuja druppels van dr. Vogel wel tegen waterwratjes. Veel druppels op een watje en met het watje de wratjes insmeren. En dit twee keer per dag een week lang (of twee weken), toen verdwenen ze, kwamen er nog veel meer terug, die ook ingesmeerd met druppels, ook die verdwenen binnen een week of twee. Daarna nooit meer terug gekomen.
Ik heb al een paar weken elke dag met sudocreme gesmeerd. Deed niks. Helemaal niks. Maar nu hebben mijn kinderen nooit zo op sudo gereageerd. Ik zou ook niet goed weten hoe ik het dik in zou moeten smeren en inpakken. Zitten ook in de schaamstreek... Maar o, wat klinkt dat goed zeg.

Ik heb inmiddels wel iets gevonden dat ook lijkt te werken: wrattenolie van dr. fix. Een paar dikke zijn al ingedroogd. De rest is wat rood en lijkt niet blij met het spul. Ikke wel Maar, o, wat baal ik van die krengen.

Sorry TO voor het kapen van je topic! Ik hoop dat de bultjes snel wegtrekken.
Reisa, er zit inderdaad ook Thuja in die wonderolie. En tea tree geloof ik en nog iets.
Verkeerd gelezen
En, Klazienaveen? Hoe is het met je dochter? Ben je nog naar de huisarts geweest?
Hoe gaat het Klazienaveen?

Over de waterwratjes: dochtertje van een vriendin van mij heeft ze ook. Ze schijnen erg besmettelijk te zijn maar eens gehad komen ze niet meer terug. Mijn zoontje heeft er aan 1 kant onder zijn oksel heel heel veel. Ik denk meer dan 100. Wij doen er billenspray op van zarqa omdat sudocreme zo kriebelt bij het uitsmeren. Maar ik moet zeggen dat het nog niet echt helpt. Misschien moet ik het ook eens echt met een dikke laag sudo doen en dan afplakken. Zou alleen niet weten met welk materiaal want het is een grote plek.
Zoals meestal bij kinderen de volgende ochtend was het stukken minder en nu voel je de bultjes nog wel maar ze zijn bijna niet meer te zien.

Ben dus niet meer naar de ha geweest.
Nick,

Hoe plak je zoiets waterdicht af? Bij de mond lijkt me heel lastig. Gewone Leukoplast is niet waterdicht.

Zoon heeft een relatief dikke wrat op zijn duimpje (hij is net drie) dus als ik die er met zoiets onschuldigs als sudocreme weg kan krijgen: graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven