Gezondheid alle pijlers

up-date: melanoom op clitores capuchon

12-01-2010 14:21 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Per ongeluk had ik het topic verwijderd, vandaar een up-date.

Het is vandaag precies 3 weken geleden dat de melanoom is verwijderd en voel me goed.

Ik heb nog wel infecties gekregen en een allergische reactie op de antibiotica, maar al met al, is het boven verwachting gelopen.

De hechtingen zijn er sinds gister uit. En kreeg ook meteen de uitslag van het pathologisch onderzoek. Het was idd een melanoom. Er zijn geen vervolg behandelingen nodig, wel blijf ik een tijd onder controle staan.

Mijn clitores capuchon, bedekt gelukkig alles weer, door de hechtingen lag het wel bloot namelijk. En maakte me zorgen of dat zo zou blijven. Volgens de arts heeft de huid nog een paar weken nodig, om goed te helen, vanwege de 'broeierige' locatie kan dat iets langer duren. Ook zal het mijn huidskleur weer krijgen, want het is nu nog roze. (ik ben zelf donker)

Dank je wel voor het meeleven en alle steun die ik heb mogen ontvangen!

Een aantal van jullie vroeg, of ik wat wou laten horen, als het beter met me ging en als ik de uitslag van het lab binnen had. Bij deze!
Fijn dat de uitslagen binnen zijn, en dat alles verder goed is.

Ik hoop dat alles naar wens geneest. En dat je in de toekomst gezond blijft.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Fijn dat het goed met je gaat!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Fijn dat je nog wat laat horen, heel erg veel succes verder!
Fijn dat het goed gaat, maar hoe verwijder je per ongeluk een topic als je geen Angel bent?

(vermoed listige hack-praktijken.)
Melanoom op clitores capuchon (clitoreshoed)
Mooi zo, maar hoe jij je topic hebt kunnen verwijderen?

Misschien kan je ook iets in het medische circuit beginnen om bijvoorbeeld melanoompjes te verwijderen?

Hahaha, nee hoor, dat is gewoon een ik ben opgelucht voor je grapje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je hebt een flinke stressperiode achter de rug, zeg. Maar gelukkig is het allemaal goedgekomen. Mooi zo !
Wat fijn voor je dat de ingreep nu achter de rug is, en dat het allemaal zo goed gegaan is!
mooi zo dat je aan de betere hand bent :-) succes en beterschap
mooi zo dat je aan de betere hand bent :-) succes en beterschap
quote:Viva Angel4 schreef op 12 januari 2010 @ 14:40:

Fijn dat het goed gaat, maar hoe verwijder je per ongeluk een topic als je geen Angel bent?

(vermoed listige hack-praktijken.)

Heb net met een vriendin zitten kijken. Ik heb de notificatie verwijderd en waarschijnlijk daarna over mijn eigen topic gekeken.

Hoe krijg je een plaatje i.p.v. dat 'aantrekkelijke' grijze gezicht haha? Is dat in je profiel? En zo ja, waar???
Ik heb vandaag voor het eerst een spijkerbroek aan, ookal is het één uit het tijdperk dat ik nog 'overgewicht' had zit het toch niet echt lekker.

Gelukkig is de legging nog in de mode, want na zo'n tijd binnen zitten, is een rokje erg koud! Kan niet alles hebben hé?!
quote:noa75 schreef op 12 januari 2010 @ 16:20:

[...]

Hoe krijg je een plaatje i.p.v. dat 'aantrekkelijke' grijze gezicht haha? Is dat in je profiel? En zo ja, waar???

Ga naar "Mijn Viva" en klik op "Profiel wijzigen".

Op de pagina staat de link "PORTRET TOEVOEGEN" in rood.

Hier op klikken en je kunt jezelf een nieuw gezicht geven.

Succes!
Wat fijn voor je dat het beter met je gaat!

Ga zo door.

Nog meer beterschap gewenst.
quote:Viva Angel4 schreef op 12 januari 2010 @ 16:32:

[...]

Succes!Yeah, het is gelukt!
Jeetje wat een nare plek voor een melanoom! ik hoop dat alles weer nagenoeg wordt zoals het was.

Houd tussen de controles ook zelf goed je lijf in de gaten hoor, met name je lymfekleren in de lies en je onderbuik!

ikzelf heb in februari 2008 een melanoom op mijn bovenbeen laten verwijderen, in maart 2008 een re-incisie omdat de snijranden niet 'schoon' waren. Omdat mijn melanoom klein was (0,9 mm) is er geen schildwachtklieronderzoek uitgevoerd (als de Breslow-dikte onder de 1 mm is is er slechts 10% kans op uitzaaiing). Nu ben ik herstellende van een totale lies-klier-dissectie omdat er een uitzaaiing zat in de lymfeklieren. Op 3 november 2009 ben ik geopereerd. Ik he zelf aan de bel gtrokken omdat er een plek vlak bij mijn lies problemen gaf (vervelend was, zeer deed, zenuwirritaties gaf).

Ik hoop natuurlijk dat je er nu vanaf bent, maar luister naar je lijf en vertrouw niet alleen maar op de artsen, maar ook op je eigen gevoel als je het gevoel hebt dat er iets mis is!

sterkte!
quote:Viva Moderators schreef op 12 januari 2010 @ 16:32:

[...]

Succes!

Ik krijg het niet voor mekaar anders. Ik voeg een plaatje toe (kleintje, voldoet aan eisen) en als ik klik op 'toevoegen' heeft ie niets toegevoegd! Ik wil ook wel van dat grijze lachebekje af

P.s. ik weet dat dit niet het goede topic is, maar kwam hier via de zoekfunctie terecht en t was een vrij actuele reactie. Vandaar.
UUUhhhhhhhh........actueel?? Tis een topic van ruim 1 jaar geleden!
O ja, hihi, we leven inmiddels in 2011.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven