vaak naar de huisarts (schaamte)
vrijdag 16 april 2010 om 16:25
zaterdag 17 april 2010 om 20:43
Ik herken je gevoel wel om je bezwaard te voelen, maar de klachten die jij noemt lijken me toch de moeite waard om mee naar de huisarts te gaan. Hij is immers toch een soort 'medische voordeur' en als je ermee blijft lopen is het gewoon lastig. Krijg je van je huisarts ook het gevoel een aansteller te zijn door dingen die hij zegt bijv?
dinsdag 20 april 2010 om 15:09
Ik ben dus iemand van het 'andere eind'. Ik ga hooguit 1x per 2 jaar. Dan moet het wel langdurige pijn (langer dan 1 maand) o.i.d. zijn.
De laatste keer (HA2) ben ik 'afgescheept' en de keer daarvoor (HA1/andere huisarts) heb ik de verkeerde medicynen voorgeschreven gekregen waardoor ik het benauwd kreeg?!
I.v.m. verhuizing heb ik nu een andere huisarts (HA3). Ben wel benieuwd of er ook 'angsthuisartsen', net als angsttandartsen, zijn?
De laatste keer (HA2) ben ik 'afgescheept' en de keer daarvoor (HA1/andere huisarts) heb ik de verkeerde medicynen voorgeschreven gekregen waardoor ik het benauwd kreeg?!
I.v.m. verhuizing heb ik nu een andere huisarts (HA3). Ben wel benieuwd of er ook 'angsthuisartsen', net als angsttandartsen, zijn?
dinsdag 20 april 2010 om 15:22
Eerlijk gezegd kan ik me de dag niet heugen dat ik bij de huisarts ben geweest. Ik denk dat het minstens zo'n 6 jaar geleden is. Heb onlangs eens een huisarts in mijn woonplaats gezocht en me daar ingeschreven, want ik woon nu toch alweer 7 jaar hier en er gaat vast eens een moment komen dat ik ineens een huisarts nodig heb. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik ook een paar artsen ken, dus bij twijfel dingen vraag ik het soms even na.
Verder vind ik 5x per jaar ook niet heeel erg veel hoor. Ik zou me er iig geen zorgen over maken. Ik weet dat sommige mensen echt om de week komen, soms zelf gewoon om ff te vertellen hoe het gaat.
Verder vind ik 5x per jaar ook niet heeel erg veel hoor. Ik zou me er iig geen zorgen over maken. Ik weet dat sommige mensen echt om de week komen, soms zelf gewoon om ff te vertellen hoe het gaat.