Gezondheid alle pijlers

Vagina probleem

29-11-2018 23:25 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Normaal gezien heb ik regelmatige cyclus. Nu ben ik 2 maanden geleden niet ongesteld geworden en een paar dagen geleden op een paar druppeltjes na ook niet. Terwijl ik normaal toch best hevig ongesteld was. Ik heb deze afgelopen 2 dagen toch tampons gebruikt, omdat ik dacht dat ik gewoon normaal ongesteld zou worden. Nu heb ik opeens last van jeuk, en loopt er een soort waterige vloeistof uit mijn vagina. Daarbij zit ook aan dr binnenkant een soort witte/gelige klontjes.

Ergens denk ik dat de droogte van de tampons mijn vagina uit balans heeft gehaald en dat ik het even de tijd moet geven, ergens ben ik bang op een infectie of iets dergelijks. Ik ga sowieso morgen naar de dokter, maar heeft iemand van jullie misschien al een idee?
Slik je de pil?

En nooit tampons gebruiken als je nog niet ongesteld ben.
Beter een cup als je bang bent voor een heftig begin.
Been there, done that, got the T-shirt.
Bij klontjes zou ik echt even naar de huisarts gaan. Klinkt als een schimmelinfectie, maar ik ben geen dokter!

Verder geen tampons indoen als je niet ongesteld bent, maar maandverband of een cup. En kun je zwanger zijn?
Ik heb dat wanneer ik een Candida infectie oploop. Jeukt, voelt soms pijnlijk. Voor mij helpt canesten of hoe je dat ook spelt. Ben ik er altijd zo vanaf. Ik woon alleen in het buitenland, en weet niet of dat in Nederland over de toonbank verkrijgbaar is?
Klinkt als een schimmel infectie. Ff dokter bellen krijg je wat.
We mogen geen medisch advies geven hier, dus even naar de huisarts.

Universeinmotion, ik dat ook als ik een Candida infectie heb. Heb ik het afgelopen jaar helaas meedere malen gehad. Canesten is hier gelukkig over de toonbank verkrijgbaar: tablet, creme, en inwendige capsule. Dit helpt inderdaad, tenzij de infectie echt uit de klauwen gegroeid is, dan helpt alleen een kuurtje van de HA, is mijn ervaring.
Huisarts en doe ook even een zwangerschapstest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tampons gebruiken terwijl je (nog) niet ongesteld bent????
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
SweetFirefly schreef:
30-11-2018 08:06
Tampons gebruiken terwijl je (nog) niet ongesteld bent????
Ik had bloedverlies en deed toen een tampon in, maar uiteindelijk was het zo weinig bloedverlies dat de tampon haast droog weer eruit kwam
innestelingsbloeding ????

zwangerschap uit laten sluiten
en goed dat je naar de huisarts gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven