Vaginale schimmel
zondag 26 april 2015 om 09:47
zondag 26 april 2015 om 09:49
zondag 26 april 2015 om 10:41
Huisarts kan pas dinsdag natuurlijk, dan is het met het spul van de drogist waarschijnlijk al over. Als het dan nog niet over is, heeft de huisarts al een idee voor een alternatief, want dan werkt het standaard spul van de huisarts ook niet meer optimaal. Ik zou nu naar de Etos gaan en dan proberen tot dinsdag. Beterschap!
Zonder oorzaak geen gevolg
zondag 26 april 2015 om 10:42
zondag 26 april 2015 om 10:42
Gewoon even via je huisarts, ik hoef maar te bellen en ze leggen al een receptje klaar.. veel effectiever spul dan die van kruitvat/ etos, en bovendien hoef je je echt niet te schamen.. bijna iedere vrouw heeft het weleens gehad en veel die het regelmatig terug krijgen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
zondag 26 april 2015 om 10:59
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 26 april 2015 @ 10:46:
[...]
Als je het hebt, weet je het zeker.
Ja de vrouwen die het vaker hebben gehad wel denk ik.
Maar denk dat er meer werd bedoeld van als het je eerste keer is, het kan ook een soa zijn of wat anders... De eerste keer is het sowieso goed om er naar te laten kijken
[...]
Als je het hebt, weet je het zeker.
Maar denk dat er meer werd bedoeld van als het je eerste keer is, het kan ook een soa zijn of wat anders... De eerste keer is het sowieso goed om er naar te laten kijken
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
zondag 26 april 2015 om 11:11
quote:wished- schreef op 26 april 2015 @ 10:59:
[...]
Maar denk dat er meer werd bedoeld van als het je eerste keer is, het kan ook een soa zijn of wat anders... De eerste keer is het sowieso goed om er naar te laten kijkenMijn huisarts wil iedere keer onder de microscoop kijken of het echt schimmel is want er zijn ook andere dingen met precies dezelfde symptomen.
[...]
Maar denk dat er meer werd bedoeld van als het je eerste keer is, het kan ook een soa zijn of wat anders... De eerste keer is het sowieso goed om er naar te laten kijkenMijn huisarts wil iedere keer onder de microscoop kijken of het echt schimmel is want er zijn ook andere dingen met precies dezelfde symptomen.
zondag 26 april 2015 om 11:25
quote:Annelaure schreef op 26 april 2015 @ 11:11:
[...]
Mijn huisarts wil iedere keer onder de microscoop kijken of het echt schimmel is want er zijn ook andere dingen met precies dezelfde symptomen.
Wat fijn dat die daar zo serieus in is. Bij mij doet ze niet meer dan op basis van de symptomen die ik beschrijf een recept uitschrijven, dus qua diagnose vind ik het niet echt meerwaarde hebben.
Maar om je vraag te beantwoorden TO het ligt bij de kruidvat gewoon in de winkel zelf, in de buurt van de zwangerschapstesten (voordat je de hele winkel door moet zoeken).
[...]
Mijn huisarts wil iedere keer onder de microscoop kijken of het echt schimmel is want er zijn ook andere dingen met precies dezelfde symptomen.
Wat fijn dat die daar zo serieus in is. Bij mij doet ze niet meer dan op basis van de symptomen die ik beschrijf een recept uitschrijven, dus qua diagnose vind ik het niet echt meerwaarde hebben.
Maar om je vraag te beantwoorden TO het ligt bij de kruidvat gewoon in de winkel zelf, in de buurt van de zwangerschapstesten (voordat je de hele winkel door moet zoeken).
zondag 26 april 2015 om 11:38
zondag 26 april 2015 om 11:41
zondag 26 april 2015 om 11:42
quote:_blabla_ schreef op 26 april 2015 @ 11:25:
[...]
Fijn, dan weet ik waar ik moet zoeken.
Dank!
[...]
Fijn, dan weet ik waar ik moet zoeken.
Dank!