vaginale (vis) lucht
zondag 15 april 2012 om 20:48
Eh, tja, dames...ik heb al een tijdje last van een onaangename vaginale geur. Echt heel vies. Ik heb er al twee keer een antibioticakuur voor gehad (is geen soa volgens huisarts), toen was het even weg, maar na de laatste keer is het eigenlijk niet weggegaan. Het is op dit moment zo vervelend dat de zin in seks me ontnomen wordt, omdat de lucht dan nog erger wordt. Ik wil morgen nog een keer naar de huisarts voor een nieuwe kuur. Ik slik nu "orthiflor-fem" en spoel regelmatig mijn vagina met lauwwarmwater. Hebben jullie nog tips / adviezen wat wel helpt?
maandag 11 maart 2013 om 15:19
zaterdag 22 november 2014 om 22:58
Yacult heeft mij heel goed geholpen. Ik had ook enorm vieze lucht als ik opgewonden was en tijdens het vrijen. Het is een disbalans in de bacteriële huishouding. Mijn internist adviseerde mij dit en ik moet zeggen ik ben nu gewoon weer lekker normaal. Ik hoop dat het jullie ook helpt.
het is zo simpel
zaterdag 22 november 2014 om 23:29
Vreselijk hè... herken het.
Gebruik in ieder geval geen antibiotica!! Dit dood de goede bacteriën en binnen de kortste keren heb je weer een schimmel infectie.
Ook geen vaginale capsules of andere pillen gebruiken, wordt van kwaad tot erger.
Die huisartsen knoeien hier zo mee dat het op den duur chronisch wordt.
1 draag geen strakke broeken.
2 draag katoenen ondergoed.
3 was je vagina niet te veel, klinkt smerig maar was het alleen met water en absoluut niet met zeep of een vaginale Douche.
4 drink voldoende water.
5 eet/drink liever geen yoghurt, yogi drink, champignons etc en vermijd zoveel mogelijk suiker.
Schimmels voeden zich namelijk met suiker!!
Gebruik in ieder geval geen antibiotica!! Dit dood de goede bacteriën en binnen de kortste keren heb je weer een schimmel infectie.
Ook geen vaginale capsules of andere pillen gebruiken, wordt van kwaad tot erger.
Die huisartsen knoeien hier zo mee dat het op den duur chronisch wordt.
1 draag geen strakke broeken.
2 draag katoenen ondergoed.
3 was je vagina niet te veel, klinkt smerig maar was het alleen met water en absoluut niet met zeep of een vaginale Douche.
4 drink voldoende water.
5 eet/drink liever geen yoghurt, yogi drink, champignons etc en vermijd zoveel mogelijk suiker.
Schimmels voeden zich namelijk met suiker!!