vergoeding anticonceptiepil

vrijdag 18 februari 2011 om 14:16
vrijdag 18 februari 2011 om 14:31
Nou, dat verschilt pe rpersoon afhaneklijk van de soort verzekering. Wat je het beste kan doen is declareren, en dan merk je snel genoeg of het vergoed wordt of niet. De eene helft van de spullen die ik in d eapotheek haal krijg ik gewoon zo mee, de andere helft moet ik afrekenen en tot mijn verbazing blijkt dat wanneer ik declareer daar een deel toch van vergoed wordt. Dus.... altijd alles declareren, nee heb je, en ja kan je krijgen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 18 februari 2011 om 14:36
vrijdag 18 februari 2011 om 15:15
vrijdag 18 februari 2011 om 15:30
quote:toydinky schreef op 18 februari 2011 @ 15:15:
condooms worden ook niet vergoed,als je geen baby wilt is is
24 euro echt niet zo duur.
ik snap trouwens ook niet waarom dat vergoed moet worden,sex is vrijwillig hoor voor de lol,dan kunnen ze beter andere dingen vergoeden in het ziekenfonds.waar we allemaal wat aan hebben.Dan hoeven ze ook de medicatie niet te betalen voor iemand met longproblemen door het roken. Want dat is ook een eigen keuze en voor het eigen genot.
En zo zijn er nog tig te noemen...
ik snap trouwens ook niet waarom dat vergoed moet worden,sex is vrijwillig hoor voor de lol,dan kunnen ze beter andere dingen vergoeden in het ziekenfonds.waar we allemaal wat aan hebben.Dan hoeven ze ook de medicatie niet te betalen voor iemand met longproblemen door het roken. Want dat is ook een eigen keuze en voor het eigen genot.
En zo zijn er nog tig te noemen...
vrijdag 18 februari 2011 om 18:29
quote:toydinky schreef op 18 februari 2011 @ 15:15:
ik snap trouwens ook niet waarom dat vergoed moet worden,sex is vrijwillig hoor voor de lol,dan kunnen ze beter andere dingen vergoeden in het ziekenfonds.waar we allemaal wat aan hebben.Seks is niet voor de lol, seks is om je voort te planten. Redenering was altijd dat als je de pil niet vergoed, je veel ongewenste zwangerschappen/tienermoeders krijgt, wat nog veel duurder is.
ik snap trouwens ook niet waarom dat vergoed moet worden,sex is vrijwillig hoor voor de lol,dan kunnen ze beter andere dingen vergoeden in het ziekenfonds.waar we allemaal wat aan hebben.Seks is niet voor de lol, seks is om je voort te planten. Redenering was altijd dat als je de pil niet vergoed, je veel ongewenste zwangerschappen/tienermoeders krijgt, wat nog veel duurder is.