Vier dagen overtijd
dinsdag 29 april 2014 om 07:51
Hallo,
Ik heb een heel regelmatige cyclus, al jaren, en ben ineens vier dagen overtijd! Gisteravond een zwangerschapstest gedaan, maar uitslag is 'niet zwanger'. Wat is het dan? Herkent iemand dit? Ik maak me een beetje zorgen.
Ik heb geen stress gehad, medicijnen genomen of iets anders afwijkends en te jong om in de overgang te zijn.
Ik heb trouwens wel al dagen een zeurende buik en andere verschijnselen die ik met ongesteld worden associeer.
Ik heb een heel regelmatige cyclus, al jaren, en ben ineens vier dagen overtijd! Gisteravond een zwangerschapstest gedaan, maar uitslag is 'niet zwanger'. Wat is het dan? Herkent iemand dit? Ik maak me een beetje zorgen.
Ik heb geen stress gehad, medicijnen genomen of iets anders afwijkends en te jong om in de overgang te zijn.
Ik heb trouwens wel al dagen een zeurende buik en andere verschijnselen die ik met ongesteld worden associeer.
dinsdag 29 april 2014 om 08:09
Ik ben ook wel eens een week overtijd geweest maar had omdat ik een beetje grieperig was mijn eisprong een week later gehad. Dus eigenlijk was ik helemaal niet overtijd.
Het kan een keertje anders zijn dan normaal. Ons lichaam is gelukkig geen machine.
Het kan een keertje anders zijn dan normaal. Ons lichaam is gelukkig geen machine.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
dinsdag 29 april 2014 om 10:19
Heb ik ook wel eens hoor, en dan komt het altijd toch weer goed. Ik ben ook altijd heel regelmatig (28 dagen) en als het dan een keer iets langer duurt raak ik ook wel in de stress. Maar ervaring heeft me geleerd dat dat niet nodig is. Elk jaar zitten er wel een of twee cyclussen tussen die een beetje van het padje zijn waarvan standaard eentje in de zomervakantie. Ander ritme, en dan merk ik dat aan mijn menstruatie. Die is een keer 10 dagen te laat geweest. Ik had al bijna een extra kamertje ingericht
Komt goed!
Komt goed!