Gezondheid alle pijlers

Viezig slijmpropje

27-01-2012 16:10 4 berichten
Ik heb gister avond sex gehad, veilig!

Zojuist op het werk flink gek staan doen met n collega, dansen springen en idioot doen.. Ja het is vrijdagmiddag.

Maar zojuist kom ik terug van de toilet, en ik zag met het afvegen een soort van slijmerig propje op het papiertje zitten. Het was niet rood, maar ook weer niet bruin, beetje een huidskleur achtige kleur.

Ik heb het propje van het papiertje gehaald en er aan geroken maar het ruikt nergens naar. Ook heb ik er aan gevoeld maar voelt gewoon aan als een slijmerig propje. Niet apart ofzo.

Het klinkt heel vies allemaal, maar heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Zou het door de sex kunnen komen? Of zou het gewoon een beetje afscheiding kunnen zijn dat miss van kleur veranderd is door een doorbraakbloeding die er aan zit te komen? Of omdat ik bijna aan het einde van de strip zit?

Sorry voor de ranzige details, maar schrok er een beetje van.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Heb dat elke maand, zo rond mijn eisprong. Heb je het nog nooit eerder gehad?
Ow, laatste stukje niet goed gelezen, je bent aan de pil.Nvt dus.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk komt dit inderdaad door je cyclus. Ik denk dat het gewoon een beetje afscheiding is geweest, en de kleur duidt erop dat je aan het einde van je cyclus zit en ongesteld gaat worden, je zit toch aan het einde van je strip?

Zou me er niet al te veel zorgen over maken maar als het later nog is of het word erger/anders kan je altijd toch een HA bellen (lijkt me voor nu heel erg voorbarig hoor).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven