Gezondheid alle pijlers

Vleesboom operatie

11-05-2016 22:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of nu ook mee maken. Na hele heftige pijnaanvallen is er een myoom ontdekt van 8 bij 8 in mijn baarmoederwand. Nu blijkt de myoom aan het afsterven te zijn wat de heftige pijn veroorzaakt. Op dit moment zit ik aan een pijnstillers om het enigzins vol te houden. Vrijdag hebben de gynaecologen overleg hoe nu verder . Het is namelijk zo dat het zelden voorkomt op mijn leeftijd (25) en het afsterven gebeurt normaal bij vrouwen in de overgang. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hadden jullie ook zoveel pijn en hoelang duurt het voordat er iets gedaan wordt? Ik heb afgelopen nacht in het ziekenhuis gelegen omdat de pijn niet dragelijk was en zit nu dus aan de morfine. Maar ik kreeg de uitnodiging voor de mri en die is pas 1 juni. Als ik daar aan denk dan weet ik niet hoe ik het moet volhouden zolang! Ik kan niet werken erdoor en ik slaap slecht omdat ik veel denk aan de gevolgen voor een kinderwens.

Ik hoor het graag van jullie,

Groetjes Ellebel
Jeetje, wat heftig. Heeft je zorgverzekeraar niet zoiets als hulp bij sneller ergens terecht kunnen? Mijn verzekeraar heeft dat wel. Nooit gebruik van gemaakt gelukkig, maar ze weten waar je het snelst terecht kan.
Bedankt voor je reactie, ik zal er eens naar informeren!!Soms snap je niet waarom alles zolang moet duren! En ik hoop dat ze vrijdag ook zien dat er spoed achter zit..
Die wachttijd voor een MRI vind ik wel erg lang. Het gaat om een gewone scan toch? Ik zou eens bellen, vaak bellen.... aanbieden om standbye te staan als iemand afbelt.
3 weken wachten voor een MRI is redelijk standaard. In de folder van het Radboud ziekenhuis staat de procedure beschreven (van te voren laxeren en tijdens de scan contrastmiddel) dus ik kan me voorstellen dat ze je afspraak niet over tussen kunnen proppen...
Als ik niet zoveel klachten had zou ik het ook redelijk vinden..maar 3 weken aan de zware pijnstillers vind ik best lang ?. Maargoed eerst morgen maar eens afwachten wat de gynaecologen zeggen.
Hoe gaat het nu? Heb je nog steeds zoveel pijn?

Hoop dat het alweer wat beter gaat. En maak ze maar duidelijk dat de pijn echt vreselijk is en dat je het niet ziet zitten om nog zolang te wachten. Sterkte!
Hoe gaat het nu? Ergens hoop ik dat inmiddels opgenomen en behandeld ben, op weg naar herstel....
Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest. Ze moeten eerst de mri afwachten. Op de buikecho was de vleesboom nog steeds te zien. Verder wat scenario's gehoord hoe het zich zal kunnen gaan ontwikkelen. Maar eerst wachten tot de MRI. Deze wordt nu vervroegd naar volgende week. Ik heb nog steeds pijnstillers nodig maar de heftige pijnaanvallen blijven uit gelukkig. Dus nog even doorbijten en afwachten tot volgende week. Bedankt voor jullie berichtjes !
Fijn dat het weer iets beter gaat.

Ik weet niet of en wat ze gaan doen, maar weet dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Maar wacht eerst volgende week maar af. Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven