Gezondheid alle pijlers

Voel een scherp stukje in kies

20-09-2010 12:33 11 berichten
Hoi ik ben nog geen 2 weken geleden voor controle naar de tandarts geweest, alles was goed en ik had sinds jaren voor het eerst geen gaatjes! Ik helemaal blij natuurlijk maar nu voel ik sinds gisteren een scherp stukje in m'n kies, dacht eerst dat er iets vast zat maar dat is niet zo. Ik heb er verser geen last van maar ben bang dat er misschien iets is afgebroken of een stukje vulling eruit is. Maar ik heb helemaal niks gemerkt en misschien heb ik dit al langer zonder dat ik het door heb. Ik weet nu niet of ik weer naar de tandarts moet gaan vind het zo gezeur en was er pas maar de volgende controle duurt weer een half jaar. Help wat moet ik nou??!!
Alle reacties Link kopieren
Of je wacht een half jaar, of je maakt een nieuwe afspraak.
Stressed is just desserts spelled backwards
Help? Gewoon even de tandarts bellen voor een afspraak, zodat ze de kapotte kies kunnen maken. Wat is het probleem?
Je kunt ook wachten tot de kies verder kapot gaat....ook goed.
Waarschijnlijk precies wat je schrijft, een stukje afgebroken van je kies of je vulling. Gewoon even bellen en uitleggen, het is geen spoed, maar het lijkt mij toch fijn als er even naar gekeken wordt.
Lijkt me niet dat je dit al veel langer hebt en het niet doorhad, je voelt toch duidelijk verschil? Lijkt me niet zo'n ingewikkeld vraagstuk eigenlijk.
Je kan zelf even kijken met een spiegeltje voor de spiegel?
In de spiegel kan ik niks zien, maar ik heb de tandarts maar weer gebeld, kan alleen pas 12 oktober terecht, ja of morgen om 2 uur maar dan moet ik ongeveer een halve dag vrij nemen want m'n tandarts is ruim een uur rijden van m'n werk!
Waar zit het scherpe stukje dan?

Als je tandenknarst kan het ook daarmee te maken hebben.
Tandenknarsen doe ik niet het stukje zit aan de zijkant van m'n kies
Mmm dan maar zo snel mogelijk teruggaan denk ik. Beter nu dan een half jaar wachten en het misschien veel erger is geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven