Gezondheid alle pijlers

Voorhoofdholte ontsteking

10-06-2018 16:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb vorige week een Voorhoofdholte ontsteking gehad. Van de week ging het weer beter. Nu heb ik toch weer hoofdpijn een beetje zeuren en soms wat pijn aan mijn oogkas. Verder lijken mijn holtes leeg maar praat nog wel iets nassaal. Iemand ervaringen met nasleep?
Kan zo een paar weken duren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het kan lang duren. Ik kan een neusdouche aanraden. Kun je bestellen bij de apotheek. Je kunt ook zo'n waterflesje met sportdop gebruiken. Een theelepel zout...flesje vullen met warm water, hoofd iets voorover en het water om de beurt in beide neusgaten spuiten. Zo spoel je je holtes schoon.
Ik doe het altijd tijdens douchen om geknoei te voorkomen. Wel zout zonder jodium gebruiken. Je kunt ook sachets bestellen bij de neusdouche.
Succes!
Bij mij hielpen neusdruppels met xylometazoline erg goed. Ik had er ook vrij lang last van, maar na een tijdje neusdruppels en ibuprofen was het weg.
Mayapril schreef:
10-06-2018 16:29
Het kan lang duren. Ik kan een neusdouche aanraden. Kun je bestellen bij de apotheek. Je kunt ook zo'n waterflesje met sportdop gebruiken. Een theelepel zout...flesje vullen met warm water, hoofd iets voorover en het water om de beurt in beide neusgaten spuiten. Zo spoel je je holtes schoon.
Ik doe het altijd tijdens douchen om geknoei te voorkomen. Wel zout zonder jodium gebruiken. Je kunt ook sachets bestellen bij de neusdouche.
Succes!
Dit inderdaad, regelmatig spoelen met zo’n neusdouche (Rhinohorn heet het geloof ik) helpt ook goed om het te voorkomen.
Ibuprofen helpt tegen de ergste pijn.
Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven