Voorhoofdholte ontsteking
zondag 10 juni 2018 om 16:11
zondag 10 juni 2018 om 16:29
Het kan lang duren. Ik kan een neusdouche aanraden. Kun je bestellen bij de apotheek. Je kunt ook zo'n waterflesje met sportdop gebruiken. Een theelepel zout...flesje vullen met warm water, hoofd iets voorover en het water om de beurt in beide neusgaten spuiten. Zo spoel je je holtes schoon.
Ik doe het altijd tijdens douchen om geknoei te voorkomen. Wel zout zonder jodium gebruiken. Je kunt ook sachets bestellen bij de neusdouche.
Succes!
Ik doe het altijd tijdens douchen om geknoei te voorkomen. Wel zout zonder jodium gebruiken. Je kunt ook sachets bestellen bij de neusdouche.
Succes!
maandag 11 juni 2018 om 23:19
Dit inderdaad, regelmatig spoelen met zo’n neusdouche (Rhinohorn heet het geloof ik) helpt ook goed om het te voorkomen.Mayapril schreef: ↑10-06-2018 16:29Het kan lang duren. Ik kan een neusdouche aanraden. Kun je bestellen bij de apotheek. Je kunt ook zo'n waterflesje met sportdop gebruiken. Een theelepel zout...flesje vullen met warm water, hoofd iets voorover en het water om de beurt in beide neusgaten spuiten. Zo spoel je je holtes schoon.
Succes!
Ibuprofen helpt tegen de ergste pijn.
Sterkte.