Vraag over de pil
woensdag 21 maart 2018 om 23:08
Volgens mij kun je dit aanhouden:

Maar, ik weet niet welke pil je slikt. Bij meerfasepillen is het volgens mij anders en ik ben geen dokter/apotheker. Als je het zeker wil weten bel je morgen met één van die twee. Het hangt namelijk af van de soort pil en wanneer je ze vergeten bent in te nemen.
Neem ze voortaan ajb op tijd in. Als je dat niet kunt kun je overwegen andere anticonceptie te nemen.

Maar, ik weet niet welke pil je slikt. Bij meerfasepillen is het volgens mij anders en ik ben geen dokter/apotheker. Als je het zeker wil weten bel je morgen met één van die twee. Het hangt namelijk af van de soort pil en wanneer je ze vergeten bent in te nemen.
Neem ze voortaan ajb op tijd in. Als je dat niet kunt kun je overwegen andere anticonceptie te nemen.
woensdag 21 maart 2018 om 23:10
Volgens mij staat er in de bijsluiter van iedere pil zo’n schema’tje dat je kunt volgen. Daar zou je het antwoord op je vraag uit moeten kunnen halen.
Wij weten bijvoorbeeld niet eens in welke week die twee vergeten pillen waren, en of ze op twee dagen na elkaar werden vergeten.
Dus lees de bijsluiter en als je er niet uit komt, vraag het je huisarts.
Wij weten bijvoorbeeld niet eens in welke week die twee vergeten pillen waren, en of ze op twee dagen na elkaar werden vergeten.
Dus lees de bijsluiter en als je er niet uit komt, vraag het je huisarts.
woensdag 21 maart 2018 om 23:29
Eeehhhh ze is nog maar 25.......
ik geef mn bek ook maar een douw
woensdag 21 maart 2018 om 23:32
mijn inschatting is over 3 maanden een nieuw topic:
ondanks de pil toch zwanger...
nieuw advies: laat een spiraaltje plaatsen