Gezondheid alle pijlers

vreemde uitslag gezicht

01-07-2013 20:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Inmiddels al bij de huisarts geweest, maar die heeft geen idee, dus misschien dat jullie hier iets van kunnen maken:

vorige week kreeg ik in de loop van de dag ineens hele kleine bultjes op mijn gezicht, dat zich snel uitbreidde in mijn gehele gezicht, hals, oren en zelfs op mijn oogleden en om mijn ogen. Het leek een beetje op zonne-allergie, maar de zon was er niet en ik heb alleen maar binnen op kantoor gezeten de laatste tijd. Het kriebelde ontzettend. Daarbij werd het vuurrood en warm, en was mijn gezicht en ogen wat opgezet. Je zou kunnen denken aan allergie, maar daar ben ik tot op heden niet erg gevoelig voor, en daarbij kwam mijn zusje de dag erna naar beneden met hetzelfde! Wel minder heftig dan bij mij maar exact dezelfde symptomen.

We zijn allebei naar onze huisartsen geweest, twee verschillende dus, en beiden hebben geen idee. Allebei hydrocortison zalf meegekregen. Het vurige is inmiddels weggetrokken, net als de bultjes, maar nu valt mijn gezicht ongeveer uit elkaar van droogte. De vellen hangen aan mijn neus. Bij mijn zusje hetzelfde.

Het zal heus wel weer overgaan, en het is niet meer dan vervelend en ietwat pijnlijk, maar we zijn toch wel benieuwd of iemand dit herkent? Zeker omdat de huisartsen er niet veel van konden maken. Gewoon benieuwd dus. Anyone?
heb je huisdieren ??

ik heb een keer meegemaakt, dat de kat van mijn ouders een schimmel infectie had, en toen kregen wij ook een beetje uitslag op ons armen enz..

het ging vanzelf weer over.
Wees jezelf....
Verder nog klachten als keelpijn en koorts?
Er lopen wel twee katten hier ja...

Verder nul klachten, geen koorts, niks. Alleen bovenstaand.
Heb je een creme gebruikt met een factor zoals een dagcreme of zonnebrand?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee, heb m'n hoofd al zitten breken over allerlei mogelijkheden zoals "vreemd" eten, wasmiddel, dagcreme, andere smeersels, allemaal niet.

Het kindje van mijn zusje heeft nergens last van, dat maakt het zo vreemd.

Waarschijnlijk zullen we er nooit achter komen wat het nou geweest is, maar ik hoop niet dat het terugkomt. Niet heel fijn!
Bij bepaalde bloeiende bloemen in de buurt geweest?
Hi!

Ik heb ook een tijdje last gehad van uitslag in mijn gezicht. Maar dat was een soort acne. Ook hydrocortison gebruikt. Hierdoor kreeg ik ook allemaal velletjes in mijn gezicht. Even doorzetten en de velletjes zijn zo weg!
Jullie waren allebei in hetzelfde huis toen je het kreeg?
Virus?
Krentenbaard?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven