Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Moet je inderdaad niet aan denken zeg dat je niet kan lezen

Breien is ook niet alles

De hele dag Tv kijken is ook zo wat
Mooie opmerking, Lama

Ik ben ook zo blij dat ik kan lezen, ik herinner me nog dat ik het leerde en hoe dat voelde; er ging een wereld voor me open (en ik lees nog steeds veel).

Veel liefs voor jou. Fijne avond!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:AsoTut schreef op 06 september 2014 @ 16:47:

Moet je inderdaad niet aan denken zeg dat je niet kan lezen

Breien is ook niet alles

De hele dag Tv kijken is ook zo wat

Televisie staat hier niet aan overdag als Lamaman niet thuis is.

S'avonds vind ik het dan weer wel fijn om gezellig samen te kijken.
odi et amo
Deze lama heeft zin in het weekend :-)

Fijne avond, Lamaatje
quote:Elmervrouw schreef op 06 september 2014 @ 17:25:

Mooie opmerking, Lama

Ik ben ook zo blij dat ik kan lezen, ik herinner me nog dat ik het leerde en hoe dat voelde; er ging een wereld voor me open (en ik lees nog steeds veel).

Veel liefs voor jou. Fijne avond! Ik was ook echt een leesmonster. Altijd lid geweest van de bieb, ik kon daar wel wonen tussen al die boeken.
odi et amo
quote:Carenza schreef op 06 september 2014 @ 18:35:

Deze lama heeft zin in het weekend :-)

Fijne avond, Lamaatje HIHA laat maar beginnen dan.
odi et amo
Ik had op mijn 12e de hele kinderafdeling van de bieb al uit! Wat voelde ik me groot toen ik met mijn moeder de mooie trap op mocht naar boven om dáár boeken uit te zoeken! En ik lees nu nog steeds veel, heerlijk vind ik dat.
quote:Doreia schreef op 06 september 2014 @ 18:50:

Ik had op mijn 12e de hele kinderafdeling van de bieb al uit! Wat voelde ik me groot toen ik met mijn moeder de mooie trap op mocht naar boven om dáár boeken uit te zoeken! En ik lees nu nog steeds veel, heerlijk vind ik dat.

Ik heb exact dezelfde ervaring alleen was ik er met mijn grote zus! Heerlijk gevoel en ook nu nog is mijn reader mijn beste vriendje!

Lamaatje, gaat het beter met je buik?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Trusten, Lamaatje.
quote:oudblond schreef op 06 september 2014 @ 18:53:

[...]

Ik heb exact dezelfde ervaring alleen was ik er met mijn grote zus! Heerlijk gevoel en ook nu nog is mijn reader mijn beste vriendje!

Lamaatje, gaat het beter met je buik?

Nog steeds onbetrouwbaar, maar wel rustig.

Ik had ineens wel wilde plannen om pizza te halen, omdat ik daar zo vreselijk zin in had, maar gelukkig netjes bij de gekookte bietjes met shoarmavlees gehouden. Al was het alleen maar om me niet voor me kop te slaan mocht ik morgen een hele dag naast mijn bed zitten. Maar wat in het vat zit verzuurd niet.

Lekker slapen allemaal!
odi et amo
Welterusten Lamaatje! En ook welterusten darmen van Lamaatje! Laat haar maar lekker uitrusten en morgen gaan jullie weer normaal en als vanouds aan de slag, zonder al die poespas eromheen!
Goedemorgen allemaal!

Goed nieuws

Het is mijn darmen gelukt vaste vormen te produceren.

Voedingstoffen worden weer opgenomen. Vooral voor de

dexa belangrijk.

Hey Aso, je bent vroeg voor de zondag. Ook een mooie dag gewenst.
odi et amo
Dat is goed nieuws. Fijn zo
Geweldig! Houden zo

Mocht je vandaag iets anders willen doen voor de afwisseling: ik heb net deze YouTube tutorial geprobeerd. Niet moeilijk voor een ongeoefend iemand (zoals ik) en het levert een leuk bloemetje op. Sowieso is origami iets wat je heel goed op de bank of bed kunt doen. Geen idee of je het leuk vindt, gratis tip

http://m.youtube.com/watch?v=87F2oJamoKc
Wat fijn om te lezen Lamaatje. Ik ben Crohn patiënt en weet heel goed hoe je darmen je dag (en nacht) en je energie kunnen bepalen. Fijn breien vandaag!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mooi zo, Lamaatje, zo voel je je weer een beetje mens!!

Ha Lieve Lama,

Midas Dekker schreef al dat darmen net zo belangrijk zijn als hersens in zijn Poepboek. Fijn dat ze weer voedingsstoffen opnemen.

Everything you see I owe to spaghetti!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 07 september 2014 @ 12:38:

Geweldig! Houden zo

Mocht je vandaag iets anders willen doen voor de afwisseling: ik heb net deze YouTube tutorial geprobeerd. Niet moeilijk voor een ongeoefend iemand (zoals ik) en het levert een leuk bloemetje op. Sowieso is origami iets wat je heel goed op de bank of bed kunt doen. Geen idee of je het leuk vindt, gratis tip

http://m.youtube.com/watch?v=87F2oJamoKc

Mooi voor op een kadootje. Origami vouwen heb ik ook veel gedaan.

Kusudama's bijvoorbeeld. Dat zijn die grote kubussen die je met stukken in elkaar plakt. Onderzetters. Dierenfiguren ofzo houd ik persoonlijk niet zo van. Composities met wybervormen over elkaar plakken heb ik gedaan. En doosjes maken van behangresten. Die zijn echt stevig en daar kan je van alles mee doen.

voorbeelddoosje
odi et amo
Schijnt bij jullie ook de Lama?
quote:AsoTut schreef op 07 september 2014 @ 16:14:

Schijnt bij jullie ook de Lama?Ja hoor, prachtig weer hier. Wist je dat Zeeland gemiddeld de meeste zonneuren per jaar heeft.
odi et amo
Ja dat wist ik wel als zeeuwse altijd lekker weer daar. en even een bloemetje geplukt voor lama.
Fijn dat je je beter voelt, Lamaatje!

Hier ook zon.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Leuk, zo'n doosje vouwen. Wil ik wel een keer proberen, ik heb vast nog wel ergens een stukje fröbel-papier!!

Hier bezig aan een doily, een mandala die wat meer gaten heeft dan een normale mandala. Best lastig, ik heb op sommige stukjes gesmokkeld, openingen later dichtgenaaid zodat het op gehaakt leek, vanwege de symmetrie. Met het vouwen van zo'n doosje kun je niet smokkelen

Voor straks alvast een goeie slaapnacht, Lamaatje en ladies! Tot morgen!
Wij gingen vroeger vaker naar Vrouwenpolder. Goede herinneringen aan, hele goede

Flink wat afgerotzooid

Slaap lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven