waarschijnlijk longkanker
vrijdag 1 maart 2013 om 02:18
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
zondag 7 september 2014 om 21:36
maandag 8 september 2014 om 07:24
maandag 8 september 2014 om 09:42
quote:stala schreef op 08 september 2014 @ 07:24:
Goedemorgen Lamaatje. Wat fijn dat je darmen weer normaal werken. Was de antibiotica ook gestopt dan?
Hopelijk kan je nu weer wat meer van je dagen gaan genieten.
Hoe gaat het verder op het thuisfront met man en zoon?
Antibiotica was al gestopt toen ik ik uit het ziekenhuis kwam.
Mijn zoon is weer aan het werk sinds deze week. Ik hoop dat het deze keer goed gaat.
Goedemorgen Lamaatje. Wat fijn dat je darmen weer normaal werken. Was de antibiotica ook gestopt dan?
Hopelijk kan je nu weer wat meer van je dagen gaan genieten.
Hoe gaat het verder op het thuisfront met man en zoon?
Antibiotica was al gestopt toen ik ik uit het ziekenhuis kwam.
Mijn zoon is weer aan het werk sinds deze week. Ik hoop dat het deze keer goed gaat.
odi et amo
maandag 8 september 2014 om 12:28
Ha Lieve Lama,
Zal duimen voor je zoon. Lekker voor hem hoor!
Origami, ken het wel, maar nooit gedaan. Heb wel ooit een mooi kraanvogeltje gehad van een lieve collega. En loop altijd te kwijlen bij de doe t zelf winkels als ik die proefstukjes behang zie...daar moet je toch iets leuks mee kunnen dacht ik. Nou...voila:
Zal duimen voor je zoon. Lekker voor hem hoor!
Origami, ken het wel, maar nooit gedaan. Heb wel ooit een mooi kraanvogeltje gehad van een lieve collega. En loop altijd te kwijlen bij de doe t zelf winkels als ik die proefstukjes behang zie...daar moet je toch iets leuks mee kunnen dacht ik. Nou...voila:
Everything you see I owe to spaghetti!