Gezondheid alle pijlers

Waarschijnlijk wéér blaasonsteking, 3e x sinds eind mei!

30-06-2010 03:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Het is denk ik weer zo ver als ik naar mijn lijf luister..

Sinds eind mei heb ik 2 blaasonstekingen gehad. En nu verteld mijn lijf dat ik er weer 1 heb. Ik word er zo moedeloos van. Constant een geirriteerd gevoel in mijn blaas en urineweg, pijn bij het uitplassen, veel drang/druk van mijn blaas.

Ik snap er niks van wat ik allemaal doe ter voorkoming van een blaasontsteking:

- Direct plassen na de sex (heb nu een auto ongeluk gehad dus dat was bijna niet aan de orde wel orale seks ontvangen en ook daarna meteen geplast)

- Voor en Na de seks spoel ik met lauw water om het schoon te houden.

- Ik drink zeker 2/3 liter water per dag.

- Ik slik als onderhoud cranberry pillen en vit. C

Nu heb ik D-mannose besteld en ga hier morgen mee beginnen (mocht deze eventuele onsteking van e coli afkomstig zijn.)

Ik gebruik nu bruistabletten a 1000 mg van roter en gebruik nu een kuurtje van blasecare (met cranberry en d-mannose).

Morgen maar weer in een potje piesen en naar de HA..

Zijn er hier nog meer meiden/vrouwen die hier een periode erg veel last van gehad hebben en wat wat bij jullie waarschijnlijk de oorzaak? Ik ben sinds begin maart seksueel actief wellicht dat het hem daar in zit? Bestaat er ook iets als teveel seks? ene week is het 7x andere week 15x maar dat laatste is wel een uitzondering hoor.

Zou het erg fijn vinden om verhalen van ''lot''genoten te lezen
@chocolat,

Ik zou terug gaan als je weer veel pijn krijgt. Ik heb ook echt fikse ontstekingen gehad maar nooit koorts.
quote:livetti schreef op 03 juli 2010 @ 21:53:

@chocolat,

Ik zou terug gaan als je weer veel pijn krijgt. Ik heb ook echt fikse ontstekingen gehad maar nooit koorts.Tja, pijn is het nog niet, vooral nu een vervelend gevoel, vooral een paar minuten na het plassen, alsof er nog een druppel moet komen. Maar misschien doordat ik er de hele dag al zo op gefocust ben dat ik onbewust dingen aanspan ofzo...
Ook ik had jarenlang last van chronische blaasontsteking, vaak om de paar weken.

Alles geprobeerd wat hier op het forum al genoemd is, maar niets hielp.

Ik was kind aan huis bij de huisarts. Uiteindelijk adviseerde ze om na de gemeenschap 1 tabletje antibiotica te nemen.

Ik wilde er eerst niet aan, maar was zo radeloos dat ik het uiteindelijk toch ben gaan doen.

En wat denk je: ik heb al 3 jaar geen blaasontsteking meer gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven