Gezondheid alle pijlers

Wat doe jij als je niet kunt slapen?

08-11-2009 23:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het viva forum op met mijn mobiel. Als het niet om mezelf zou gaan zou ik zowaar geroepen hebben 'get a life!'
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 21:43
Reden: privacy
% gewijzigd
Eruit gaan voor een sigaret en dan weer terug naar bed, wachten op de slaap, lukt dat niet, naar de woonkamer gaan en kijken naar al die huizen die onverlicht zijn. En dan baal ik dat zij wel kunnen slapen en ik niet
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
In bed liggen forummen met de phone, zoals nu..
quote:mischa04 schreef op 09 november 2009 @ 00:24:

In bed liggen forummen met de phone, zoals nu..Oh thank god... ik ben dus niet de enige waarmee het zo triest gesteld is. Ik ben er overigens inmiddels uitgegaan. En zit nu achter mij desktop met een beker warme melk. Gaat dat niet werken, dan vrees ik dat ik er toch maar weer een 'pammetje' in stop.
Mijn hart luchten op het forum. Waarschijnlijk heb ik morgenochtend spijt.
Ik vind hier dingen van.
@STC, ik heb je post net gelezen en ik vind dat je groot gelijk hebt!

Jouw leven en jouw tempo!

Voor de rest, ja als ik niet hoogzwanger was had ik er ook wel een pil ingemikt.

Gaat niet lukken niet.
Ik rook een jointje terwijl ik op de laptop uitzendinggemist of rtlgemist kijk; meestal val ik dan halverwege wel in slaap

Ander alternatief is lekker gaan 'dagdromen' en wegfantaseren; dat werkt zo ontspannend dat ik meestal al slaap voor Brad Pitt me heeft gezoend :(
klaarwakker nog. Ik gooi er een pammetje in en probeer het opnieuw. Toedeloe...
even forummen en omdat ik wakker werd door 'n beginnende verkoudheid ga ik zo even 'n flink sterke rumgrog maken en nog 'n dvdtje kijken
sex...veeeeeeel sex...
gebeurt me zelden, dat ik niet kan slapen. Misschien 1 x per jaar...en dan ga ik er uit, drink een kop koffie, rook een sigaretje en ga lekker internetten. Meestal word ik na een uur dan toch wel slaperig...
quote:Nammma schreef op 09 november 2009 @ 10:31:

gebeurt me zelden, dat ik niet kan slapen. Misschien 1 x per jaar...en dan ga ik er uit, drink een kop koffie, rook een sigaretje en ga lekker internetten. Meestal word ik na een uur dan toch wel slaperig...Goh, dat werkt bij mij echt niet. Kan ik het helemaal wel vergeten. En de sigaretten... tjah, die heb ik helaas niet meer. Werkte wel altijd maar... toch maar liever zonder.
Dat overkomt me nooit. Ik val altijd als een blok in slaap. En dan bedoel ik echt binnen 5 minuten. Als het langer dan 5 minuten duurt, dan blijf ik gewoon liggen, hou mijn ogen dicht, ontspan, nestel me in mijn warme dekbed en dan val ik vanzelf in slaap. Ik lig echt nooit uren wakker. Vreselijk, lijkt me.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik heb jaren slecht geslapen, d.w.z. van de 7 nachten lag ik er minstens 3 of 4 uren wakker.

Eruit gaan werkt niet echt, meestal is er wel een reden waarom ik niet kan slapen.

Ik heb veel baat bij ontspanningsoefeningen.

Slaapmedicatie heb ik nog nooit gebruikt.
Een film kijken in bed (bij voorkeur een stille, wat langdradige film zoals The Assassination..bla bla Jesse James.. bla Ford), wil nog wel eens helpen als ik niet kan slapen. Als ook dat niet werkt, sta ik op en ga ik poetsen of opruimen. Is best lekker midden in de nacht...
Standaard ligt de DS van mijn zoon naast het bed.
boek lezen, werkt altijd
(vooral als het een saai boek is )
.
Douchen en een friends dvd opzetten, dan val ik altijd zo in slaap.
Heb dat probleem eigenlijk alleen maar tijdens de zwangerschappen gehad. Ik ging toen midden in de nacht huishoudelijk werk doen of inderdaad klagen op het forum. Een topic openen om drie uur 's nachts en dan vragen of er nog iemand actief was Bij mijn tweede zwangerschap hadden we gelukkig digi tv. Ik heb toen heel veel komische programma's midden in de nacht gezien (oude afleveringen van Paul de Leeuw of AbFab etc)
Absolutely Fabulous!!!

dat gaat er Altijd wel in
Net doen alsof je wakker móet blijven. Helpt bij mij (ja echt).

Of aan iets saais gaan denken. Andries Knevel ofzo.
quote:nessemeisje schreef op 09 november 2009 @ 15:11:

Net doen alsof je wakker móet blijven. Helpt bij mij (ja echt).

Of aan iets saais gaan denken. Andries Knevel ofzo.Andries Knevel? wil je een nachtmerrie krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven