Wat doe jij als je niet kunt slapen?
maandag 9 november 2009 om 00:20
maandag 9 november 2009 om 00:27
quote:mischa04 schreef op 09 november 2009 @ 00:24:
In bed liggen forummen met de phone, zoals nu..Oh thank god... ik ben dus niet de enige waarmee het zo triest gesteld is. Ik ben er overigens inmiddels uitgegaan. En zit nu achter mij desktop met een beker warme melk. Gaat dat niet werken, dan vrees ik dat ik er toch maar weer een 'pammetje' in stop.
In bed liggen forummen met de phone, zoals nu..Oh thank god... ik ben dus niet de enige waarmee het zo triest gesteld is. Ik ben er overigens inmiddels uitgegaan. En zit nu achter mij desktop met een beker warme melk. Gaat dat niet werken, dan vrees ik dat ik er toch maar weer een 'pammetje' in stop.
maandag 9 november 2009 om 00:57

maandag 9 november 2009 om 10:48
quote:Nammma schreef op 09 november 2009 @ 10:31:
gebeurt me zelden, dat ik niet kan slapen. Misschien 1 x per jaar...en dan ga ik er uit, drink een kop koffie, rook een sigaretje en ga lekker internetten. Meestal word ik na een uur dan toch wel slaperig...Goh, dat werkt bij mij echt niet. Kan ik het helemaal wel vergeten. En de sigaretten... tjah, die heb ik helaas niet meer. Werkte wel altijd maar... toch maar liever zonder.
gebeurt me zelden, dat ik niet kan slapen. Misschien 1 x per jaar...en dan ga ik er uit, drink een kop koffie, rook een sigaretje en ga lekker internetten. Meestal word ik na een uur dan toch wel slaperig...Goh, dat werkt bij mij echt niet. Kan ik het helemaal wel vergeten. En de sigaretten... tjah, die heb ik helaas niet meer. Werkte wel altijd maar... toch maar liever zonder.
maandag 9 november 2009 om 10:51
Dat overkomt me nooit. Ik val altijd als een blok in slaap. En dan bedoel ik echt binnen 5 minuten. Als het langer dan 5 minuten duurt, dan blijf ik gewoon liggen, hou mijn ogen dicht, ontspan, nestel me in mijn warme dekbed en dan val ik vanzelf in slaap. Ik lig echt nooit uren wakker. Vreselijk, lijkt me.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

maandag 9 november 2009 om 12:22

maandag 9 november 2009 om 14:39
Heb dat probleem eigenlijk alleen maar tijdens de zwangerschappen gehad. Ik ging toen midden in de nacht huishoudelijk werk doen of inderdaad klagen op het forum. Een topic openen om drie uur 's nachts en dan vragen of er nog iemand actief was Bij mijn tweede zwangerschap hadden we gelukkig digi tv. Ik heb toen heel veel komische programma's midden in de nacht gezien (oude afleveringen van Paul de Leeuw of AbFab etc)