Wat heb ik toch?
maandag 30 juli 2012 om 17:19
Hallo medeforumers,
Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.
Ik ben de laatste tijd steeds moe, duizelig en heb last van spierpijn. Ik ben hiervoor al bij de huisarts geweest die doet een standaard bloedproefje daar komt niks uit en daarmee is de kous af. Met als gevolg dat ik zo op deze voet verder moet.
En ik ben het zoooooo zat dat altijd moe, futloos en grieperig te voelen.
Wie weet er raad? Of is bekend met deze klachten?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Veel liefs
Angela
Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.
Ik ben de laatste tijd steeds moe, duizelig en heb last van spierpijn. Ik ben hiervoor al bij de huisarts geweest die doet een standaard bloedproefje daar komt niks uit en daarmee is de kous af. Met als gevolg dat ik zo op deze voet verder moet.
En ik ben het zoooooo zat dat altijd moe, futloos en grieperig te voelen.
Wie weet er raad? Of is bekend met deze klachten?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Veel liefs
Angela
maandag 30 juli 2012 om 17:47
ik lees ook mee. Pfeifer zal het bij mij niet zijn heb ik al 2 keer gehad. (Aangezien je verschillende soorten er van hebt, waarvan de symptonen net ietsjes anders is.)
Ijzer gehalte zal het bij mij wel kunnen zijn. Kan je daar ook pillen voor slikken, vlees vind ik gewoon vies om dagelijks te eten..
Ijzer gehalte zal het bij mij wel kunnen zijn. Kan je daar ook pillen voor slikken, vlees vind ik gewoon vies om dagelijks te eten..
maandag 30 juli 2012 om 17:55
Misschien minder suiker en koolhydraten eten ( als je dat nu veel eet) daar ga je je ook beter van voelen. T is vaak het gemak een pil voor de klacht, maar je bestrijd alleen een symptoom en neemt geen oorzaak weg. Ik spreek uit ervaring, door aanpassen van mijn eetpatroon ben ik me veel fitter gaan voelen.
Ik snoepte heel veel en nu ben ik veel van mijn vermoeidheidsklachten kwijt.
http://www.leerwiki.nl/Waarom_suiker_slecht_voor_je_is