Gezondheid alle pijlers

Wat heb ik toch?

30-07-2012 17:19 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo medeforumers,

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.

Ik ben de laatste tijd steeds moe, duizelig en heb last van spierpijn. Ik ben hiervoor al bij de huisarts geweest die doet een standaard bloedproefje daar komt niks uit en daarmee is de kous af. Met als gevolg dat ik zo op deze voet verder moet.

En ik ben het zoooooo zat dat altijd moe, futloos en grieperig te voelen.

Wie weet er raad? Of is bekend met deze klachten?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Veel liefs

Angela
Al getest op pfeiffer?
Ja ook al kwam niks uit. Oja wat ik ook iedere keer heb is zon rare geur uit je neus alsof je verkouden bent maar dan zonder hoesten enz
laat je bloed testen op B12
Hoelang heb je deze klachten?
Wat Elninjoo zegt inderdaad laten testen op B6/12 enz...

even aangeven bij je HA.
De zomer griep heerst.
Bedankt voor jullie reactie. Loop trouwens al een tijdje met deze klachten zeker wel een jaar
Ben je getest op Lyme? Zit niet in de standaard bloedtest...
Ja Lyme heb ik zelf ook wel eens aan gedacht maar ik heb eigenlijk nooit een teek gehad
Mijn buurvrouw had dit ook.
Ook je Hb (ijzergehalte in je bloed) al laten prikken? Kun je behoorlijk duizelig van zijn en moe.
ik lees ook mee. Pfeifer zal het bij mij niet zijn heb ik al 2 keer gehad. (Aangezien je verschillende soorten er van hebt, waarvan de symptonen net ietsjes anders is.)

Ijzer gehalte zal het bij mij wel kunnen zijn. Kan je daar ook pillen voor slikken, vlees vind ik gewoon vies om dagelijks te eten..
Misschien minder suiker en koolhydraten eten ( als je dat nu veel eet) daar ga je je ook beter van voelen. T is vaak het gemak een pil voor de klacht, maar je bestrijd alleen een symptoom en neemt geen oorzaak weg. Ik spreek uit ervaring, door aanpassen van mijn eetpatroon ben ik me veel fitter gaan voelen.

Ik snoepte heel veel en nu ben ik veel van mijn vermoeidheidsklachten kwijt.

http://www.leerwiki.nl/Waarom_suiker_slecht_voor_je_is
Is er naar je longen geluisterd?
Is je schildklier getest?
Bloeddruk?
Ja de schildklier, ijzer, B12 enzo is een half jaar geleden getest

Mijn bloeddruk is mega laag soms 90-56

En ik heb vaak wel een raar Roggel gevoel als ik adem haal in mijn longen.
Hier ook een lage bloeddruk...kan je je ook erg vervelend door voelen. Mn duizeligheid en vermoeid....

Ik neem vaak Floradix...ff googlen, helpt bij mij goed (niet om bloeddruk te verhogen uiteraard, maar om de bouwstoffen te verhogen)
quote:caramelicious schreef op 30 juli 2012 @ 17:47:

Ijzer gehalte zal het bij mij wel kunnen zijn. Kan je daar ook pillen voor slikken, vlees vind ik gewoon vies om dagelijks te eten..

Ijzer vind je behalve in vlees ook in bepaalde groentes. Spinazie is hier een goed voorbeeld van. Maar ook:groene kool, broccoli, eieren, graanproducten, bonen en peulvruchten( zoals linzen, witte bonen in tomatensaus en spliterwten) gedroogde vruchten (abrikozen en rozijnen)

Pillen om ijzertekort aan te vullen zijn er maar die moet je zeker NIET op eigen houtje zomaar gaan slikken. Altijd even naar de huisarts om dat te laten prikken. Kunnen ze ook ter plekke door middel van een vingerprik.
Hoe oud ben je?. Het kan ook een lage bloedruk tegen flauwvallen aan zijn, Ik heb de zelfde klachten namelijk en heb een erg laag bloeddruk.
quote:Canoura schreef op 30 juli 2012 @ 18:54:

Mijn bloeddruk is mega laag soms 90-56

.dan moet je wat meer zout naar binnengooien
quote:Maryssa schreef op 30 juli 2012 @ 18:59:

[...]

Ijzer vind je behalve in vlees ook in bepaalde groentes. Spinazie is hier een goed voorbeeld van. Maar ook:groene kool, broccoli, eieren, graanproducten, bonen en peulvruchten( zoals linzen, witte bonen in tomatensaus en spliterwten) gedroogde vruchten (abrikozen en rozijnen)

Pillen om ijzertekort aan te vullen zijn er maar die moet je zeker NIET op eigen houtje zomaar gaan slikken. Altijd even naar de huisarts om dat te laten prikken. Kunnen ze ook ter plekke door middel van een vingerprik.

spinazie, eieren, witte bonen in tomatensaus, rozijnen eet ik wel regelmatig.

heb binnenkort weer een afspraak, zal het dan nog eens aankaarten.
Misschien komt de griep telkens er niet bij jou door en blijf je zo een tijdje voelen. Ik lees ook dat je een lage bloeddruk hebt, Daar kan het ook door komen (Ik heb het ook namelijk) En je blijft je maar moe,duizelig en noem maar op voelen. Zoute drop helpt heel goed en meer zout in je eten.
Zou ook op Lyme laten testen, gelukkig geen ervaring maar als je weleens leest over die klachten komt het wel overeen.

Snel een keer terug naar HA en je niet laten afschepen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven