Gezondheid alle pijlers

Wat heb ik toch?

30-07-2012 17:19 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo medeforumers,

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.

Ik ben de laatste tijd steeds moe, duizelig en heb last van spierpijn. Ik ben hiervoor al bij de huisarts geweest die doet een standaard bloedproefje daar komt niks uit en daarmee is de kous af. Met als gevolg dat ik zo op deze voet verder moet.

En ik ben het zoooooo zat dat altijd moe, futloos en grieperig te voelen.

Wie weet er raad? Of is bekend met deze klachten?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Veel liefs

Angela
Al getest op pfeiffer?
Ja ook al kwam niks uit. Oja wat ik ook iedere keer heb is zon rare geur uit je neus alsof je verkouden bent maar dan zonder hoesten enz
laat je bloed testen op B12
Hoelang heb je deze klachten?
Wat Elninjoo zegt inderdaad laten testen op B6/12 enz...

even aangeven bij je HA.
De zomer griep heerst.
Bedankt voor jullie reactie. Loop trouwens al een tijdje met deze klachten zeker wel een jaar
Ben je getest op Lyme? Zit niet in de standaard bloedtest...
Ja Lyme heb ik zelf ook wel eens aan gedacht maar ik heb eigenlijk nooit een teek gehad
Mijn buurvrouw had dit ook.
Ook je Hb (ijzergehalte in je bloed) al laten prikken? Kun je behoorlijk duizelig van zijn en moe.
ik lees ook mee. Pfeifer zal het bij mij niet zijn heb ik al 2 keer gehad. (Aangezien je verschillende soorten er van hebt, waarvan de symptonen net ietsjes anders is.)

Ijzer gehalte zal het bij mij wel kunnen zijn. Kan je daar ook pillen voor slikken, vlees vind ik gewoon vies om dagelijks te eten..
Misschien minder suiker en koolhydraten eten ( als je dat nu veel eet) daar ga je je ook beter van voelen. T is vaak het gemak een pil voor de klacht, maar je bestrijd alleen een symptoom en neemt geen oorzaak weg. Ik spreek uit ervaring, door aanpassen van mijn eetpatroon ben ik me veel fitter gaan voelen.

Ik snoepte heel veel en nu ben ik veel van mijn vermoeidheidsklachten kwijt.