Wat heb ik toch?
maandag 30 juli 2012 om 17:19
Hallo medeforumers,
Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.
Ik ben de laatste tijd steeds moe, duizelig en heb last van spierpijn. Ik ben hiervoor al bij de huisarts geweest die doet een standaard bloedproefje daar komt niks uit en daarmee is de kous af. Met als gevolg dat ik zo op deze voet verder moet.
En ik ben het zoooooo zat dat altijd moe, futloos en grieperig te voelen.
Wie weet er raad? Of is bekend met deze klachten?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Veel liefs
Angela
Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.
Ik ben de laatste tijd steeds moe, duizelig en heb last van spierpijn. Ik ben hiervoor al bij de huisarts geweest die doet een standaard bloedproefje daar komt niks uit en daarmee is de kous af. Met als gevolg dat ik zo op deze voet verder moet.
En ik ben het zoooooo zat dat altijd moe, futloos en grieperig te voelen.
Wie weet er raad? Of is bekend met deze klachten?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Veel liefs
Angela
maandag 30 juli 2012 om 17:47
ik lees ook mee. Pfeifer zal het bij mij niet zijn heb ik al 2 keer gehad. (Aangezien je verschillende soorten er van hebt, waarvan de symptonen net ietsjes anders is.)
Ijzer gehalte zal het bij mij wel kunnen zijn. Kan je daar ook pillen voor slikken, vlees vind ik gewoon vies om dagelijks te eten..
Ijzer gehalte zal het bij mij wel kunnen zijn. Kan je daar ook pillen voor slikken, vlees vind ik gewoon vies om dagelijks te eten..
maandag 30 juli 2012 om 17:55
Misschien minder suiker en koolhydraten eten ( als je dat nu veel eet) daar ga je je ook beter van voelen. T is vaak het gemak een pil voor de klacht, maar je bestrijd alleen een symptoom en neemt geen oorzaak weg. Ik spreek uit ervaring, door aanpassen van mijn eetpatroon ben ik me veel fitter gaan voelen.
Ik snoepte heel veel en nu ben ik veel van mijn vermoeidheidsklachten kwijt.
http://www.leerwiki.nl/Waarom_suiker_slecht_voor_je_is
Ik snoepte heel veel en nu ben ik veel van mijn vermoeidheidsklachten kwijt.
http://www.leerwiki.nl/Waarom_suiker_slecht_voor_je_is
maandag 30 juli 2012 om 18:59
quote:caramelicious schreef op 30 juli 2012 @ 17:47:
Ijzer vind je behalve in vlees ook in bepaalde groentes. Spinazie is hier een goed voorbeeld van. Maar ook:groene kool, broccoli, eieren, graanproducten, bonen en peulvruchten( zoals linzen, witte bonen in tomatensaus en spliterwten) gedroogde vruchten (abrikozen en rozijnen)
Pillen om ijzertekort aan te vullen zijn er maar die moet je zeker NIET op eigen houtje zomaar gaan slikken. Altijd even naar de huisarts om dat te laten prikken. Kunnen ze ook ter plekke door middel van een vingerprik.
Ijzer vind je behalve in vlees ook in bepaalde groentes. Spinazie is hier een goed voorbeeld van. Maar ook:groene kool, broccoli, eieren, graanproducten, bonen en peulvruchten( zoals linzen, witte bonen in tomatensaus en spliterwten) gedroogde vruchten (abrikozen en rozijnen)
Pillen om ijzertekort aan te vullen zijn er maar die moet je zeker NIET op eigen houtje zomaar gaan slikken. Altijd even naar de huisarts om dat te laten prikken. Kunnen ze ook ter plekke door middel van een vingerprik.
donderdag 2 augustus 2012 om 14:47
quote:Maryssa schreef op 30 juli 2012 @ 18:59:
[...]
spinazie, eieren, witte bonen in tomatensaus, rozijnen eet ik wel regelmatig.
heb binnenkort weer een afspraak, zal het dan nog eens aankaarten.
[...]
spinazie, eieren, witte bonen in tomatensaus, rozijnen eet ik wel regelmatig.
heb binnenkort weer een afspraak, zal het dan nog eens aankaarten.
donderdag 2 augustus 2012 om 14:55