Gezondheid alle pijlers

wat ipv mirena??

09-01-2012 02:04 11 berichten
Na 10 jaar de mirena te hebben gehad laat ik het deze week verwijderen. Ik heb te veel klachten en hoop dat het komt door de mirena en dat ze verdwijnen als het er eenmaal uit is.

Maar ik zie zo op tegen de menstruatie, is er inmiddels een pil op de markt zonder bijwerkingen? Die je door kan slikken zodat je niet meer menstrueerd?
Alle reacties Link kopieren
Een pil zonder bijwerkingen bestaat niet.

Heb je al gedacht aan een koperspiraaltje? Daar zitten geen hormonen in.
Ik las laatst ook iets over een natuurlijke pil. Of die al op de markt is weet ik niet zeker, in dat geval zijn ze er nog mee bezig. Moet je ff googelen:)
Koperspiraal niet doen, dan bloed je half dood iedere maand. Ik heb nu de nuvaring maar zoek nog steeds naar iets anders.
een pennendop schijnt ook te werken.. zie ander topic..
ik slik de cerazette (pil), die slik je altijd door, dus niet meer ongesteld (fijne bijwerking!)
Nuvaring? Ik zit nu in mijn tweede maand. De eerste maand was een drama, de hele periode gevloeid. Maar nu in maand twee heel tevreden, en geen last (volgens de omgeving) van de hormonen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Roosje is dat een anticonseptiepil?

Wil niet weer aan de hormonen maar zie zo tegen de menstruaties op.

Weer elke mnd 2 wk ellende...
ik heb voor de tweede keer een implanon laten plaatsen(staafje in de arm) ik vind het ideaal nooit meer ongesteld geweest en nergens klachten van gehad.
En heb je dit al besproken met je huisarts? Want als je iedere maand twee weken vloeit is dat ook niet goed.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:momodoe schreef op 09 januari 2012 @ 11:27:

Roosje is dat een anticonseptiepil?

Wil niet weer aan de hormonen maar zie zo tegen de menstruaties op.

Weer elke mnd 2 wk ellende...ja is wel een anticonceptiepil, maar op basis van 1 hormoon....ipv 2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven