Gezondheid alle pijlers

Wat is dit nou?!

19-05-2011 21:10 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik heb sinds vanmiddag een zeurderige pijn links onder in mijn buik, beetje naast mijn blaas dus onder in de zijkant. Nu neemt die pijn de afgelopen twee uur steeds meer toe. Heb er nu best last van. Wilde net naar de wc maar als ik zeg maar druk zet om te plassen dan doet dit me ontzettend veel pijn op die plek. toen ik de trap op liep om mijn dochter naar bed te brengen deed ook het trap lopen ontzettend pijn, het zijn niet echt steken het is wel een constante pijn met af en toe een gemene scheut. Ik heb dit nog nooit gehad, het is niet zo erg dat ik nu meteen de huisartsenpost wil bellen. Heeft iemand enig idee wat het eventueel zou kunnen zijn?
What does\'nt kill me, only makes me stronger
Haha om het dan toch een beetje netjes te houde, bedoel je vruchtbaar slijm ? (A) dat had ik gisteravond maar vandaag is het me niet opgevallen
Dan zou het goed je eisprong kunnen zijn. Als de pijn vol te houden is zou ik het afwachten zelf. Maar ja, ik kan niet voelen wat jij voelt en ik wil je ook niet zomaar adviseren om geen actie te ondernemen.

Moon, ik ben blij dat het beter gaat
nee ik wacht af en even kijken hoe het vannacht gaat en anders morgen ochtend meteen de ha
Ik herken het wel een beetje, maar ik was toen 20 weken zwanger en ik had nierstuwing. De urinewegen werden dichtgedrukt door mijn kindje. Niet prettig. Het zou dus best iets kunnen zijn met je urinewegen.
Ik herken het wel een beetje, maar ik was toen 20 weken zwanger en ik had nierstuwing. De urinewegen werden dichtgedrukt door mijn kindje. Niet prettig. Het zou dus best iets kunnen zijn met je urinewegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven