wat te doen aan scheeruitslag? (help)
vrijdag 9 oktober 2015 om 17:10
Oke, ik heb de benedenboel weer eens bijgewerkt... Echter heb ik nu aan de voorkant (het driehoekje) en aan de achterkant (bilgedeelte) allemaal jeukende rode bultjes. Verder gelukkig niet maar het jeukt als een gek. Weet iemand iets wat ik zo nog kan halen om erop te smeren? Iets dat helpt en hopelijk dit de volgende keer voorkomt?
vrijdag 9 oktober 2015 om 17:14
koelen wil wel eens helpen, in ieder geval tegen de jeuk. En de truc om het niet vaak te laten jeuken is (tegenstrijdig genoeg) om het váker bij te werken. Je huid went aan scheren... En scheren met scheerolie of scheerschuim wil ook vaak helpen, maar smeer dat niet lager dan het driehoekje uiteraard, want anders krijg je er misschien een onrustige boel van daar beneden. Sterkte, het is erg vervelend!
vrijdag 9 oktober 2015 om 17:39
vrijdag 9 oktober 2015 om 19:15
Voor nu: sudocreme of een andere zinkzalf.
Volgende keer: sinds ik scheer met die mesjes voor mannen (die mach huppeldepup) en cocosolie gebruik als 'scheerschuim' geen bobbeltje, jeuk, ingegroeide haar of roodheid meer gehad. Met babyolie (heb zelf Natusan getest) was het minder maar wel nog steeds uitslag. Dus ik gebruik nu cocosolie.
Volgende keer: sinds ik scheer met die mesjes voor mannen (die mach huppeldepup) en cocosolie gebruik als 'scheerschuim' geen bobbeltje, jeuk, ingegroeide haar of roodheid meer gehad. Met babyolie (heb zelf Natusan getest) was het minder maar wel nog steeds uitslag. Dus ik gebruik nu cocosolie.
vrijdag 9 oktober 2015 om 19:22
quote:lemoos2 schreef op 09 oktober 2015 @ 19:15:
Volgende keer: sinds ik scheer met die mesjes voor mannen (die mach huppeldepup) en cocosolie gebruik als 'scheerschuim' geen bobbeltje, jeuk, ingegroeide haar of roodheid meer gehad. Met babyolie (heb zelf Natusan getest) was het minder maar wel nog steeds uitslag. Dus ik gebruik nu cocosolie.Ik gebruik soms mijn man zijn mesje, die scheren idd beter! Ga die toch ook maar eens voor mezelf aanschaffen.
Volgende keer: sinds ik scheer met die mesjes voor mannen (die mach huppeldepup) en cocosolie gebruik als 'scheerschuim' geen bobbeltje, jeuk, ingegroeide haar of roodheid meer gehad. Met babyolie (heb zelf Natusan getest) was het minder maar wel nog steeds uitslag. Dus ik gebruik nu cocosolie.Ik gebruik soms mijn man zijn mesje, die scheren idd beter! Ga die toch ook maar eens voor mezelf aanschaffen.