Wie gebruikt pil èn condoom?

donderdag 19 augustus 2010 om 14:54
Als er iemand ongewenst zwanger is, wordt er op dit forum vaak gedaan alsof dat een onmogelijkheid is.
Had je maar de pil èn een condoom moeten gebruiken.
Ik ken persoonlijk niemand die dat doet. Mensen gaan aan de pil zodat ze geen condoom meer hoeven gebruiken.
Maar goed, misschien schat ik dat helemaal verkeerd in.
Dus een poll.
Had je maar de pil èn een condoom moeten gebruiken.
Ik ken persoonlijk niemand die dat doet. Mensen gaan aan de pil zodat ze geen condoom meer hoeven gebruiken.
Maar goed, misschien schat ik dat helemaal verkeerd in.
Dus een poll.
zondag 22 augustus 2010 om 14:03
Quattro, wat ik begrepen heb zitten er geen zaadcellen in voorvocht maar kan je van voorvocht toch zwanger worden. Het kan namelijk zo zijn dat de man een tijdje daarvoor ook is klaargekomen, en dat er van die ejaculatie nog wat zaadcellen in de urethra zitten, die dan met het voorvocht meekomen.
Over niet echt per ongeluk zwanger kunnen worden; ik zal het nog sterker vertellen. Mijn moeder is nóg een keer per ongeluk zwanger geworden. Toen was ze niet aan de pil, want de pil vertrouwde ze niet meer. Toen had ze een koperspiraaltje.
Niet veel later heeft mn vader zich laten steriliseren, dat leek hen de enige echt betrouwbare oplossing
Over niet echt per ongeluk zwanger kunnen worden; ik zal het nog sterker vertellen. Mijn moeder is nóg een keer per ongeluk zwanger geworden. Toen was ze niet aan de pil, want de pil vertrouwde ze niet meer. Toen had ze een koperspiraaltje.
Niet veel later heeft mn vader zich laten steriliseren, dat leek hen de enige echt betrouwbare oplossing
I only get one shot at life - so I shoot to kill