Gezondheid alle pijlers

Wie weet wat dit is? Rode vlek op rug

23-09-2013 23:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik heb net 2 uur intensief gesport en ik ben net thuis gekomen en nu krijg ik echt gigantische leuk op mn rug. Vriend laten kijken en die zegt dat er twee grote witte ''plakkaten'' zitten, links en rechts, met rood eromheen. Op mn ruggengraat zit ook een dikke bult. Ik heb verder niet op mn rug gelegen ofzo. Wie heeft een idee wat dit kan zijn? Het jeukt echt heel erg :(

Bedankt!
Tja, lastig zeggen vanachter een schermpje. Muggenbeten? Er hoeft natuurlijk geen causaal verband te zijn tussen plek en sporten, misschien is het gaan irriteren door het zoute zweet.

Als het niet weg wil even naar de huisarts, nu een ice pack of azaron erop tegen de jeuk.
Of azijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Klinkt als netelroos. Google maar eens op. Is een soort allergische reactie of kan door warmte worden getriggerd. Ook wel eens gehad, antihistamine helpt.
Wat heb je vanavond gegeten?
Bedankt Het zou best netelroos kunnen zijn, had even gekeken en er stond bij als andere naam urticara. Nu bedenk ik me dat mn moeder het ooit aan de dokter heeft laten zien en dat die het zo noemde. Als ik op mn arm krab word t ook vaak meteen dik. Maar had niet zo gauw die link gelegd..
Maaltijdsalade met daarin: sla, wilde rijst, pinda,s en kip...
Urticaria denk ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven