Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Word gek van al die rare dromen
Wel hoofdpijnvrij nu gelukkig.
Ik ga ook even werken!
Dreamer, jij ook werkze!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Nou, het was bij mij ook weer bar en boos, qua dromen.
En dat je dan na de wekker nog door wilt slapen, omdat je nog wat moest doen :facepalm:
Later is nu
cesium24 schreef:
26-09-2019 21:46
Op zo’n momenten ben ik zo blij dat mijn supergestruktureerde man dit soort dingen regelt.
IK ben het equivalent daarvan, of zou dat behoren te zijn. Maar hij is te goed opgeruimd :rofl:
Moge! Ik ben een record aan het vestigen wat betreft slecht slapen volgens mij :/
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Vervelend van het slechte slapen en raar dromen :hug:
Ik droomde gisternacht ook heel raar trouwens.

Nieuw kentekenbewijs is aangevraagd en de dealer is gelukkig nogal coulant, al vond de verkoper me volgens mij nogal stom. Nu de verzekering nog regelen en dan is het klaar.
Morgenochtend de auto ophalen en 's middags wat proefritjes gepland voor een auto voor man. Weinig rust voor zondag dus helaas.
Moet je iets van een specifiek gewicht vast hebben bij dat slapen? Ik had toevallig, ok niet toevallig, een aansteker in mijn hand toen ik in slaap viel gister. En die heb ik uit mijn verkrampte vingers gevouwen vannochtend.

Ik slaap ook regelmatig met mijn knieën omhoog. En dan heb ik spierverslappers in mijn medicatie. :whoops:
Ik val wel eens in slaap met een deel van een knuffel in mijn mond. Dan word ik ook hetzelfde wakker dan dat ik in slaap viel.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ik knijp hem, ik moet vanmiddag met spoed naar de oogkliniek.
Vanaf woensdag zie ik opeens heel slecht met een oog, twee keer opticien en toen HA.
De verwijsbriefje is gemaild, kreeg telefoon dat ik met spoed moet komen.
Nu maar hopen dat het met een isser afloopt, maar ik knijp het wel een beetje.
Oh spannend Hemke! Sterkte
Later is nu
Oei Hemke... hopelijk valt het mee.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Sterkte Hemke!
Ik zit te twijfelen; ik ben eigenlijk al vrij, maar omdat ik over een uur op een andere werkplek moet zijn voor een borrel, zit ik nog op het werk. Nu vraag ik me af of ik tóch weg zal gaan en even bij de kapper langs ofzo.
Later is nu
Spannend Hemke! Sterkte!

Mijn hortensia is eruit! Alleen.. ik heb niet genoeg kracht om hem in de kliko te krijgen. Dat is te hoog zeg maar.

Tot zondag op Regenboog wachten, of... de kliko plat gooien, hem erin schuiven en hopen dat ik de kliko weer omhoog krijg.
Als je hem er eerst even naast laat staan, droogt hij ook al uit en wordt hij sowieso minder zwaar, toch?

Mijn dilemma werd opgelost: het ging regenen en er kwam nog een klein klusje langs. Nu afsluiten, borrelen en weekend!
Later is nu
Het gesprek met GGD vrouw vond ik niet goed gaan. Ik had nog wat klachten qua wat er niet was schoon gemaakt en natte tapijt, daar werd geen antwoord opgegeven. Ook sommige dingen waren nog zeiknat, kon ik dat weer gaan droogmaken. Mij is geleerd als je iets nat afneemt ook droogmaken, niet zeiknat achterlaten. GGD vrouw zei, J a dat is hun manier van schoonmaken, nou mijn kaak lag op de grond toen ze dat zei.
Ik zei, dat ik nu niks meer terug kan vinden. Ik heb zelf in de schoonmaak gezeten, zou je niet zeggen als je de bende zag. En mij was geleerd, je blijft van andermans spullen af, dus ligt een plank vol rotzooi, laat liggen. GGD vrouw zei, ja, maar er is een verschil in stof opgehoopt van een week of maanden. Ik zei, dan nog met je poten er vanaf blijven.
Ik vertelde ook van die man, daar reageerde ze beter op, ook dat het mijn huis niet meer is, veiligheid weg. Ik zei dit is nu de 2e keer. Toen vroeg ze of dat ook met schoonmaken te maken had, toen heb ik gezegt, nee door een verkrachting in huis. Toen begreep ze het al wat beter.
Niet alles is dus schoongemaakt omdat ik het genoeg vond is er nog wat van het budget over, ik kon dan nog vragen of het later dan werd afgemaakt. Ik heb gezegt nee.

Over 3 maanden wou ze dan weten hoe het dan met mij gaat. Ik zei, dat weet ik niet. Maar dat bespreekt ze dan met mijn spver.
Ik mag haar altijd appen als er iets is. Ik zei, dan word dat toch eerst mijn spv'er, zij is mijn hulpverlener.

Warrig verhaal, ik zal best wat vergeten zijn op te schrijven, maar ben nog steeds uit mijn doen.
Vannacht ging ik naar de wc en ineens kreeg ik water op mijn rug van soort van afzuigkap. Ik schrok mij rot, want alles was drijfnat. Inclusief handdoeken, vloer, bak waar mijn tampons, maandverband, maandverbandzakjes in liggen. Ik zag gewoon een straal water naar beneden lopen. Dus vannacht nog staan dweilen en droge handdoeken neerleggen, halverwege de nacht waren die ook zeiknat. Maar kwam gelukkig geen water meer naar beneden. Dus waar dat vandaan kwam
Naar Nartjie :hug:

Hemke, ik hoop dat het niks ernstigs is. Wel fijn dat je voor het weekend bij de oogarts terecht kan.

Veel plezier met de borrel, Dreamer

Ik zou de hortensia lekker laten staan. Hij zal wellicht wat indrogen (tenzij hij nat regent natuurlijk). Maar in elk geval kan Regenboog je helpen.
Doro75 schreef:
27-09-2019 17:04
Naar Nartjie :hug:

Hemke, ik hoop dat het niks ernstigs is. Wel fijn dat je voor het weekend bij de oogarts terecht kan.

Veel plezier met de borrel, Dreamer

Ik zou de hortensia lekker laten staan. Hij zal wellicht wat indrogen (tenzij hij nat regent natuurlijk). Maar in elk geval kan Regenboog je helpen.
Ja ik verschuif hem nog wat zodat ik er met de fiets langs kan en misschien regent er nog wel zand van de kluit af. Het grootste deel is er al afgesnoeid. Het is vooral de kluit die zo zwaar is.

Veel plezier Dreamer!
YellowLemon schreef:
27-09-2019 17:18
Ja ik verschuif hem nog wat zodat ik er met de fiets langs kan en misschien regent er nog wel zand van de kluit af. Het grootste deel is er al afgesnoeid. Het is vooral de kluit die zo zwaar is.

Veel plezier Dreamer!
Dat je hem er überhaupt uit hebt gekregen :applause:
Oei Hemke, hopelijk loopt het met een sisser af!

Nartjie wat heftig, dat die hele heftige gebeurtenis bij jou thuis was. Nu begrijp ik je wat beter.

Hier niet veel te melden.
Nartjie, heeft het ook al geholpen dat je je verhaal kwijt kon? :rose:

De borrel was leuk, maar het kán zijn dat ik iets te veel rosé gehad heb.. :cheers:
:proud:
Later is nu
Haha, dreamer :cheers: hopelijk heb je een vrolijke dronk en heb je een leuke avond.
ja, collega's vonden mij wel vrolijk ja. De jongeren vonden mijzelfs "tof". :proud:

(typen gaat echt lastig zo)
Later is nu
Dreamer je bent toch ook tof! :daisy:

Doro, ik denk dat het aan de andere kant van de schutting ook behoorlijk raar klonk met gekreun en mogelijk een krachtterm en een kreet van opluchting toen hij los kwam. :$
Haha Dreamer herkenbaar hoor, als ik 2 of 3 glazen wijn op heb word ik ook steeds gezelliger :biggrin:
Ik ga mezelf dadelijk nog bezatten hier. :angel:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven