Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

woensdag 2 oktober 2019 om 17:48
In de bijsluiter stond effect pas na 12 weken. En ik moet het minstens een jaar lang slikken wil het helpen. Nou ik wacht af.
Ik heb net wat diaree remmers genomen, want ik bleef lopen naar wc.
Zit nu op de bank met dekentje. Volgens apotheek moet ik wel mijn blds in de gaten houden. Hoop dat ik niet te veel hypers of hypo's krijg.
woensdag 2 oktober 2019 om 19:58
Sterkte, Nartje, hopelijk zakken de bijwerkingen snel, en je wat beter gaat voelen.
Pmt en dan boksen, ik vond het heerlijk, de leidster heeft heel wat moeten opvangen,maar het heeft bij mij veel woede los gemaakt en ook opgelost.
Ik vond het de leukste uren van de hele therapie, samen met het verwerken van emoties en derg op papier en met klei.
De geheel therapie heb ik drie jaar gevolgd.vier dagen in de week, ik heb er nooit geen spijt van gehad,ik kan er op terug kijken en zeggen! Het is goed zo.
Suzyqfive, vandaag ben ik naar Leer gereden, eerlijk gezegd, geef mij Family maar, ik vond die gezelliger dan wat er nu staat .
Voor Kaufland ga ik wel naar Meppen, of naar Reaal in Papenburg .
Zoals je schreef, TKMax is rommelig.
File parkeren gaat mij goed af, enigste wat mij niet goed lukt, is het achteruit rijden met de caravan, dat wil ik nog leren, klein stukje gaat ,maar ik wil de camping oprijden en dan ook de sleurhut op het plekje neer zetten.
Mijn man vind het schitterend ,als ik rij met de caravan en dan ook de camping op en af.
Ik zit nu te kijken naar horrorhuurders en huisjesmelkers,afschuwelijk wat er soms voorbij komt.
Nu een huis die stijf staat van vocht en schimmel.
Mijn beeld van Engeland wordt gekleurd door dit soort programma’s, eerst de deurwaarders en dan deze programma er achteraan .
Ik krijg nu het idee dat er altijd regent en er ontzettend veel armoede is en amper opvang.
Pmt en dan boksen, ik vond het heerlijk, de leidster heeft heel wat moeten opvangen,maar het heeft bij mij veel woede los gemaakt en ook opgelost.
Ik vond het de leukste uren van de hele therapie, samen met het verwerken van emoties en derg op papier en met klei.
De geheel therapie heb ik drie jaar gevolgd.vier dagen in de week, ik heb er nooit geen spijt van gehad,ik kan er op terug kijken en zeggen! Het is goed zo.
Suzyqfive, vandaag ben ik naar Leer gereden, eerlijk gezegd, geef mij Family maar, ik vond die gezelliger dan wat er nu staat .
File parkeren gaat mij goed af, enigste wat mij niet goed lukt, is het achteruit rijden met de caravan, dat wil ik nog leren, klein stukje gaat ,maar ik wil de camping oprijden en dan ook de sleurhut op het plekje neer zetten.
Mijn man vind het schitterend ,als ik rij met de caravan en dan ook de camping op en af.
Ik zit nu te kijken naar horrorhuurders en huisjesmelkers,afschuwelijk wat er soms voorbij komt.
Mijn beeld van Engeland wordt gekleurd door dit soort programma’s, eerst de deurwaarders en dan deze programma er achteraan .
Ik krijg nu het idee dat er altijd regent en er ontzettend veel armoede is en amper opvang.
woensdag 2 oktober 2019 om 20:41
Heb het uiteraard al gelezen, alle drie de delen

De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

woensdag 2 oktober 2019 om 20:46
Welke maat moet je hebben? Was vanmiddag bij die Hema bij de primark en daar hing vlak voor sluitingstijd om 18:00 nog een gele in L en nog een heleboel blauwe en groene in alle maten. Heb er zelf een bij wehkamp besteld, die is van Miss Etam, daar zou je ook nog kunnen kijken (bij miss Etam zelf dan want bij wehkamp had ik de laatste in 42. Daar pas ik nu wel weer in qua armen en schouders, hoop alleen dat mijn borsten ook mee willen

De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 2 oktober 2019 om 20:49
Heb ik ook al een paar dagen, heb totaal geen berichten meer maar blijft ook steeds op 1 bericht staan, terwijl al die maanden daarvoor er steeds geen melding kwam bij een privébericht.Kwebbeltje91 schreef: ↑02-10-2019 14:43Het forum is van slag.
Ik krijg net melding van 2 privéberichten. Allebei van Lise, over de verjaardagen.![]()
woensdag 2 oktober 2019 om 20:56
Dat andere was wel gezelliger maar op het laatst wel erg vies... je rook de toiletten door de hele winkel. (Ok, halve) wij waren er met mooi weer, dat scheelt ook wel. De TK hebben we hier in de stad ook.hemke schreef: ↑02-10-2019 19:58Sterkte, Nartje, hopelijk zakken de bijwerkingen snel, en je wat beter gaat voelen.
De regelgeving in Engeland is natuurlijk wel zot. Hier ben je als huurder een stuk beter beschermd.
woensdag 2 oktober 2019 om 21:00
Ging het daar maar van over, dan sliep ik net zolang tot het ook over was

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-10-2019 09:53
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
20.51% gewijzigd

woensdag 2 oktober 2019 om 21:21

donderdag 3 oktober 2019 om 01:16
donderdag 3 oktober 2019 om 03:31
Hopelijk is het nu stil en slaap je.YellowLemon schreef: ↑03-10-2019 01:16Stel, het is 1 uur s nachts en je wil slapen maar je hoort nog steeds klusgeluiden... wat zouden jullie dan doen?
Ik dacht dat ik gestoord overgemotiveerd was. Zou bijna op de bank gaan liggen, beneden hoor je het een stuk minder. Alleen ik heb n fysiek nogal zwaar op mijn benen.
Ik zou de buren die je denkt die klussen, een app bericht sturen. Met de vraag of zij klussen, en zo ja of ze willen stoppen. Omdat je graag wilt slapen.
Of aanbellen. Maar dit hangt af, hoe je woont. Hoe zijn de buren, rustig of agressief, man of vrouw, en de veiligheid in je straat/wijk. Zelf doe ik dit bij sommige buren niet omdat ik het niet veilig vind.
Geen nummer en aanbellen niet veilig. Een man sturen. Of de politie bellen.
Het tijdstip is namelijk niet normaal.
donderdag 3 oktober 2019 om 03:46
Ik hoop dat je nu slaap Yellow
Ik zou aanbellen en ik denk niet al te vrolijk ook.
Ik heb ooit zo'n buurman gehad
Die begon ook pas in de nacht te klussen.
Ik sliep al nauwelijks door een huilbaby.
Had ik zoon éindelijk in slaap, begon hij te timmeren.
Ik heb toen aangebeld en ben heel, heel erg boos geworden.
Hij zei later tegen mijn man, wow, zo'n klein vrouwtje en dan zoveel agressie, ik werd gewoon bang van haar!
Ja, nou, dat doet maanden niet slapen met je na een al zware zwangerschap en bevalling én chronisch pijn hebben.
Ik heb al 2 dagen zóveel pijn, niet normaal.
Slaap er zelfs niet van.
Zoals ik me nu voel denk Ik, maar goed dat de baan niet doorgegaan is.
Heb maar wat extra pijnstillers genomen( om 10 uur ook al) maar tekort effect.
Ik zou aanbellen en ik denk niet al te vrolijk ook.
Ik heb ooit zo'n buurman gehad
Die begon ook pas in de nacht te klussen.
Ik sliep al nauwelijks door een huilbaby.
Had ik zoon éindelijk in slaap, begon hij te timmeren.
Ik heb toen aangebeld en ben heel, heel erg boos geworden.
Hij zei later tegen mijn man, wow, zo'n klein vrouwtje en dan zoveel agressie, ik werd gewoon bang van haar!
Ja, nou, dat doet maanden niet slapen met je na een al zware zwangerschap en bevalling én chronisch pijn hebben.
Ik heb al 2 dagen zóveel pijn, niet normaal.
Slaap er zelfs niet van.
Zoals ik me nu voel denk Ik, maar goed dat de baan niet doorgegaan is.
Heb maar wat extra pijnstillers genomen( om 10 uur ook al) maar tekort effect.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
donderdag 3 oktober 2019 om 03:58
Hier wakker. Vandaag een bruiloft gehad. Te veel indrukken gehad en mijn hoofd zit dan te vol. Wel even geslapen gelukkig. Ook vooraf zijn er behoorlijke spanning geweest. Ik had het niet eerder gedeeld, omdat het mij super herkenbaar maakt. Maar nu dan toch.
Het iemand zeer dichtbij mij, dus ik kon niet overslaan. Wel had ik een plek waar ik mij terug kon trekken. En dingen vooraf allemaal doorgesproken. Allemaal geregeld zodat het enigszins te behappen was.
Ik kan dan over sommige dingen achteraf hele negatieve gedachten krijgen, meestal in de trend van, je zag er dom uit, je deed dom, je lachte dom, je keek dom etc. Gelukkig al stukken minder door vele therapie en medicatie.
Maar zulke 'flashbacks' zijn niet leuk. Heb ook angst voor de foto's. Want daar zal ik ook wel dom, dik, raar en lelijk opstaan. Zo bijzonder hoe hardnekkig deze overtuigingen zijn. Zelfs na veel therapie en medicatie. Maar gelukkig wel meer onder controle als vroeger.
Iedereen zij dat ik er leuk uit zag. Had ook mijn best gedaan met mooie jurk en mijn haar. Overal aandacht aan besteed.
Zal hopelijk over een paar dagen wel zakken.
En hopelijk zo nog weer verder slapen. N
Het iemand zeer dichtbij mij, dus ik kon niet overslaan. Wel had ik een plek waar ik mij terug kon trekken. En dingen vooraf allemaal doorgesproken. Allemaal geregeld zodat het enigszins te behappen was.
Ik kan dan over sommige dingen achteraf hele negatieve gedachten krijgen, meestal in de trend van, je zag er dom uit, je deed dom, je lachte dom, je keek dom etc. Gelukkig al stukken minder door vele therapie en medicatie.
Maar zulke 'flashbacks' zijn niet leuk. Heb ook angst voor de foto's. Want daar zal ik ook wel dom, dik, raar en lelijk opstaan. Zo bijzonder hoe hardnekkig deze overtuigingen zijn. Zelfs na veel therapie en medicatie. Maar gelukkig wel meer onder controle als vroeger.
Iedereen zij dat ik er leuk uit zag. Had ook mijn best gedaan met mooie jurk en mijn haar. Overal aandacht aan besteed.
Zal hopelijk over een paar dagen wel zakken.
En hopelijk zo nog weer verder slapen. N
donderdag 3 oktober 2019 om 06:27

donderdag 3 oktober 2019 om 10:41
Rusten, slapen en nog iets. Het medicijn voor alle problemen. Vooral pijn
donderdag 3 oktober 2019 om 10:41