Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Kohaku, kan je aangeven dat weer wijziging van de situatie voor jou op dit moment niet handig is? Je hebt nu gewoon heel veel stabiliteit nodig!
Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Hier ook een matig nachtje.
Ik heb nu de afwasmachine leeg, mijn was draait, oud papier, glas en plastic verzameld voor de bakken en wat opgeruimd beneden.
Heb eraan gedacht om maar alvast te gaan wandelen naar de glasbak en het glas weg te brengen, maar dat wilde ik de omwonenden toch maar niet aandoen. :proud:

Ik ga nog maar even proberen te slapen.
En weer wakker. Dan maar boodschappen doen denk.
suzyqfive schreef:
04-10-2019 22:28
RIAGG is hier nu PsyQ

Krijgen jullie ook de griepprik?
Ja, net gisteren de uitnodiging binnengekregen.
lientje69 schreef:
05-10-2019 05:20
Hier ook een matig nachtje.
Ik heb nu de afwasmachine leeg, mijn was draait, oud papier, glas en plastic verzameld voor de bakken en wat opgeruimd beneden.
Heb eraan gedacht om maar alvast te gaan wandelen naar de glasbak en het glas weg te brengen, maar dat wilde ik de omwonenden toch maar niet aandoen. :proud:

Ik ga nog maar even proberen te slapen.
En de buren maar denken: wat een drankorgel is die Lientje toch :hyper:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik heb nog steeds hoofdpijn. Desondanks probeer ik toch nog maar wat dingen gedaan te krijgen. Ik heb wel beter geslapen.

Eerst koffie.
Doe maar even rustig aan Kohaku. Misschien maar gewoon even erkennen dat je nu die gevoelens hebt en dat het niet erg is. Dan komt er vanzelf wel weer ruimte om een nieuwe map te openen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
05-10-2019 09:26
Doe maar even rustig aan Kohaku. Misschien maar gewoon even erkennen dat je nu die gevoelens hebt en dat het niet erg is. Dan komt er vanzelf wel weer ruimte om een nieuwe map te openen.
Sowieso wel een mooi advies wat op veel dingen van toepassing is.
Ik ben even naar de winkels geweest, maar nu is mijn hoofdpijn weer toegenomen. Wel een nieuwe jas gekocht en nog een truitje. Slecht voor mijn voornemen om het zuiniger aan te doen, maar al mijn kleren zijn inmiddels twee maten te groot.
Bedankt voor het advies :heart:
Ik vind het zo ingewikkeld worden, ik kan volgende week dus naar haar toe, omdat huidige spv-er met vakantie is. Ik vind het aan de ene kant fijn dat ik dan naar iemand ga die me kent, maar aan de andere kant ook heel erg vreemd.

Ik ga het maandag nog met mijn begeleider bespreken, ik heb gister gevraagd voor ik weg ging bij spv-er of ik maandag kon bellen als ik niet bij oude spv-er wilde en dat kan, dan kan ik iemand anders krijgen,
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Bij wie zou je het liefst willen blijven Kohaku?
Eerlijk gezegd denk ik mijn huidige spv-er. Ik denk dat het teveel stress gaat geven als ik weer 'wissel' maar het zou sowieso niet echt wisselen zijn omdat ze me samen zouden gaan behandelen.

Mocht ik dus huidige spv-er alleen willen 'houden' dan zou er alsnog een ander bij komen, en als ik het op die manier bekijk zou ik graag wel 2 mensen willen die me kennen, maar ik kan dus niet helemaal plaatsen hoe ik me zou voelen als dat echt zo zal gebeuren.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Dan klinkt de optie van twee bekenden wel als een goede optie, denk ik.
lise1985 schreef:
05-10-2019 11:48
Dan klinkt de optie van twee bekenden wel als een goede optie, denk ik.
Lijkt mij dan ook. Maar gevoelens blijven een lastig ding natuurlijk.
Ik heb overigens nog wat flesjes nutridrink liggen.
Mocht je interesse hebben, pb me dan maar.
( omdat je schreef dat je liever calorieën drinkt dan eet, en bij mij staan ze toch maar te staan)
Ik krijg overigens ook een griepprik maar heb de oproep nog niet binnen
Vorig jaar was hij erg laat, ergens half november pas meen ik me te herinneren.
Hier ook nog geen oproep voor griepprik. Was ook last vorig jaar, ergens in november geloof ik.
Hier ook griepprik. De 16 deze maand. Volgens mij krijg je die altijd in dezelfde maand?

Kohaku, mag je als opstart met allebei de spv-ers tegelijk een keer een afspraak maken? Dat je je gevoelens daarover in een keer kan delen en zij je aan kunnen geven hoe dat te gaan uitvoeren? Of ik dat helemaal niks
Albas schreef:
05-10-2019 20:11
Hier ook griepprik. De 16 deze maand. Volgens mij krijg je die altijd in dezelfde maand?

Kohaku, mag je als opstart met allebei de spv-ers tegelijk een keer een afspraak maken? Dat je je gevoelens daarover in een keer kan delen en zij je aan kunnen geven hoe dat te gaan uitvoeren? Of ik dat helemaal niks
Hier ook de zestiende. Toevallig :biggrin:
Man is naar een verjaardag en ik lig alweer in bed. Nog steeds hoofdpijn :frusty:
Ik denk dat ze de griepprik verspreid doen over het land. In verband met verspreiding/logistiek van de benodigdheden.
Ik val even binnen. Niet bijgelezen. Ik heb een veel te druk weekend. Ben nu zo ongeveer wanhopig. En dan moet ik morgen nog ... :frusty:

In de overlevingsstand dan maar en bikkelen.
lise1985 schreef:
05-10-2019 20:21
Man is naar een verjaardag en ik lig alweer in bed. Nog steeds hoofdpijn :frusty:
Ik zou toch maandag naar de huisarts gaan. Je hebt nu al behoorlijke tijd hoofdpijn. Lijkt me goed er naar te laten kijken.

En als het echt heel pijnlijk is of je je zorgen maakt even overleggen met de weekenddienst.

Kwam er een soort hoofdpijn uit die rest op thuisarts?
Doro75 schreef:
05-10-2019 21:45
Ik val even binnen. Niet bijgelezen. Ik heb een veel te druk weekend. Ben nu zo ongeveer wanhopig. En dan moet ik morgen nog ... :frusty:

In de overlevingsstand dan maar en bikkelen.
:hug: doro

Waar ben je druk mee?
Kun je hulp vragen?

Waarom kun je morgen geen doro dag houden?
O bah Doro. Dat klinkt niet fijn. Zijn het allemaal echte " moet " dingen of kan je nog ergens schrappen? :hug:
Gele_Suikerspin schreef:
05-10-2019 21:45
Ik zou toch maandag naar de huisarts gaan. Je hebt nu al behoorlijke tijd hoofdpijn. Lijkt me goed er naar te laten kijken.

En als het echt heel pijnlijk is of je je zorgen maakt even overleggen met de weekenddienst.

Kwam er een soort hoofdpijn uit die rest op thuisarts?
Ja, migraine.
Wat vooral vervelend is, is dat de meloxicam en tramadol niet lijken te helpen.
Deze aanval duurt nu ruim 30 uur, is dat lang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven