Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
zaterdag 5 oktober 2019 om 05:20
Hier ook een matig nachtje.
Ik heb nu de afwasmachine leeg, mijn was draait, oud papier, glas en plastic verzameld voor de bakken en wat opgeruimd beneden.
Heb eraan gedacht om maar alvast te gaan wandelen naar de glasbak en het glas weg te brengen, maar dat wilde ik de omwonenden toch maar niet aandoen.
Ik ga nog maar even proberen te slapen.
Ik heb nu de afwasmachine leeg, mijn was draait, oud papier, glas en plastic verzameld voor de bakken en wat opgeruimd beneden.
Heb eraan gedacht om maar alvast te gaan wandelen naar de glasbak en het glas weg te brengen, maar dat wilde ik de omwonenden toch maar niet aandoen.

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 5 oktober 2019 om 09:24
En de buren maar denken: wat een drankorgel is die Lientje tochlientje69 schreef: ↑05-10-2019 05:20Hier ook een matig nachtje.
Heb eraan gedacht om maar alvast te gaan wandelen naar de glasbak en het glas weg te brengen, maar dat wilde ik de omwonenden toch maar niet aandoen.![]()

De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

zaterdag 5 oktober 2019 om 09:26
Doe maar even rustig aan Kohaku. Misschien maar gewoon even erkennen dat je nu die gevoelens hebt en dat het niet erg is. Dan komt er vanzelf wel weer ruimte om een nieuwe map te openen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

zaterdag 5 oktober 2019 om 11:29

zaterdag 5 oktober 2019 om 11:35
Bedankt voor het advies 
Ik vind het zo ingewikkeld worden, ik kan volgende week dus naar haar toe, omdat huidige spv-er met vakantie is. Ik vind het aan de ene kant fijn dat ik dan naar iemand ga die me kent, maar aan de andere kant ook heel erg vreemd.
Ik ga het maandag nog met mijn begeleider bespreken, ik heb gister gevraagd voor ik weg ging bij spv-er of ik maandag kon bellen als ik niet bij oude spv-er wilde en dat kan, dan kan ik iemand anders krijgen,

Ik vind het zo ingewikkeld worden, ik kan volgende week dus naar haar toe, omdat huidige spv-er met vakantie is. Ik vind het aan de ene kant fijn dat ik dan naar iemand ga die me kent, maar aan de andere kant ook heel erg vreemd.
Ik ga het maandag nog met mijn begeleider bespreken, ik heb gister gevraagd voor ik weg ging bij spv-er of ik maandag kon bellen als ik niet bij oude spv-er wilde en dat kan, dan kan ik iemand anders krijgen,
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
zaterdag 5 oktober 2019 om 11:45
Eerlijk gezegd denk ik mijn huidige spv-er. Ik denk dat het teveel stress gaat geven als ik weer 'wissel' maar het zou sowieso niet echt wisselen zijn omdat ze me samen zouden gaan behandelen.
Mocht ik dus huidige spv-er alleen willen 'houden' dan zou er alsnog een ander bij komen, en als ik het op die manier bekijk zou ik graag wel 2 mensen willen die me kennen, maar ik kan dus niet helemaal plaatsen hoe ik me zou voelen als dat echt zo zal gebeuren.
Mocht ik dus huidige spv-er alleen willen 'houden' dan zou er alsnog een ander bij komen, en als ik het op die manier bekijk zou ik graag wel 2 mensen willen die me kennen, maar ik kan dus niet helemaal plaatsen hoe ik me zou voelen als dat echt zo zal gebeuren.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

zaterdag 5 oktober 2019 om 12:29
Lijkt mij dan ook. Maar gevoelens blijven een lastig ding natuurlijk.
Ik heb overigens nog wat flesjes nutridrink liggen.
Mocht je interesse hebben, pb me dan maar.
( omdat je schreef dat je liever calorieën drinkt dan eet, en bij mij staan ze toch maar te staan)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 5 oktober 2019 om 20:11
Hier ook griepprik. De 16 deze maand. Volgens mij krijg je die altijd in dezelfde maand?
Kohaku, mag je als opstart met allebei de spv-ers tegelijk een keer een afspraak maken? Dat je je gevoelens daarover in een keer kan delen en zij je aan kunnen geven hoe dat te gaan uitvoeren? Of ik dat helemaal niks
Kohaku, mag je als opstart met allebei de spv-ers tegelijk een keer een afspraak maken? Dat je je gevoelens daarover in een keer kan delen en zij je aan kunnen geven hoe dat te gaan uitvoeren? Of ik dat helemaal niks

zaterdag 5 oktober 2019 om 20:20
Hier ook de zestiende. ToevalligAlbas schreef: ↑05-10-2019 20:11Hier ook griepprik. De 16 deze maand. Volgens mij krijg je die altijd in dezelfde maand?

zaterdag 5 oktober 2019 om 21:45
Ik zou toch maandag naar de huisarts gaan. Je hebt nu al behoorlijke tijd hoofdpijn. Lijkt me goed er naar te laten kijken.
En als het echt heel pijnlijk is of je je zorgen maakt even overleggen met de weekenddienst.
Kwam er een soort hoofdpijn uit die rest op thuisarts?
zaterdag 5 oktober 2019 om 21:47

zaterdag 5 oktober 2019 om 21:52
Ja, migraine.Gele_Suikerspin schreef: ↑05-10-2019 21:45Ik zou toch maandag naar de huisarts gaan. Je hebt nu al behoorlijke tijd hoofdpijn. Lijkt me goed er naar te laten kijken.
En als het echt heel pijnlijk is of je je zorgen maakt even overleggen met de weekenddienst.
Kwam er een soort hoofdpijn uit die rest op thuisarts?
Wat vooral vervelend is, is dat de meloxicam en tramadol niet lijken te helpen.
Deze aanval duurt nu ruim 30 uur, is dat lang?