Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Goed bezig Lientje!

Ik liep mijn ex weer eens tegen het lijf :facepalm: Gelukkig hield hij nu zijn mond. Wel had hij zijn haar en stoppels geverfd, dat zag er wel hilarisch uit. Het is dat iemand uitlachen gemeen is, maar anders...
Alle reacties Link kopieren
mijn ex woont gelukkig ver van mij vandaan, maar ik kom hem wel eens tegen op social media en vaak denk ik dan : karma :-P
Toevallig afgelopen nacht over hem gedroomd. Het is al 15 jaar uit maar ik droomde dat ik hem ging uitleggen waarom ik het had uitgemaakt, zijn antwoord was hoe verdrietig hij wel niet was en ja maar jij' . Typisch hoe hij ook zou reageren in het echt. Wel grappig, want jaren heb ik mij afgevraagd of hij zou beseffen hoe ontzettend hij mij gekleineerd heeft jarenlang, en dat bepaalde handelingen NIET normaal zijn. Maar nu ik dit gedroomd heb, heb ik mijn antwoord eigenlijk al, wat ik al had kunnen weten.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Bizar VGM!
Ik heb net een emma-matras gekocht.

Lientje, het viel me mee. Nu heb ik een 1 persoonsbed, dat scheelt misschien ook wel.
Begeleidster zei; reken maar op een bedrag van X euro, maar daar zaten we niet eens aan. Ik heb er ook een matrasbeschermer bij gekocht en ik kreeg 25% korting. Heb 75 euro bespaard dus dat scheelt zeker. :)

Als het goed is komt hij aankomende week binnen.
Lekker dan kwebbeltje. Nog een paar dagen op het slechte matras dan,
Heb je het weer terug omgekeerd voor nu?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
02-11-2019 15:46
Lekker dan kwebbeltje. Nog een paar dagen op het slechte matras dan,
Heb je het weer terug omgekeerd voor nu?

Jep.
Ik zie ex staan en :pukey: Maar die van mij zit gelukkig ook heul ver weg.

Ik heb net mijn aardbeien/knoflook bed af kunnen maken onder de fruitbomen. Ik moet de tijd van nu bijna genezen en weer open snijden echt zo nuttig mogelijk gaan gebruiken. Maar dan voel ik het toch wel trekken.

Ben ik de enige die die citroenen reclame voor borsten hilarisch vind nu het hier zo over al dan niet zuur gedrag zou gaan op het forum? Ik vind op zo’n manier ergens aandacht voor trekken wel leuk.
ik zag die citroenen reclame niet eens tot je het zei haha. pal boven jouw post!
maar nu je het zegt, wel toepasselijk op 'zure wijven'.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik zie die reclame over citroenen niet. Maar ik heb een add-block, dat scheelt ook. Of staat ie in de Lees Ook bij jullie?
Kwebbeltje91 schreef:
02-11-2019 19:28
Ik zie die reclame over citroenen niet. Maar ik heb een add-block, dat scheelt ook. Of staat ie in de Lees Ook bij jullie?
Nee, hij staat tussen de posts in een topic als reclameblok.
Ik zie gelukkig geen reclames

Ik heb mijn dag besteed aan het zure topic en goh, wat zijn sommige mensen zuur. De reacties vind ik dan vaak weer niet zuur, dus ik zal wel bij het probleem horen :proud:

Jeetje Lientje, wat ben je gelijk hard van start gegaan!

Nadat Kwebbel het over een nieuwe matras had (fijn!) en Yellow het daarna gelijk over een aardbeien/knoflookbed had, drong dat toch wat langzaam in goede orde tot me door, maar alles zit weer op z'n plek!

Nu weer tv hangen. Ben in een minder leuk boek bezig. Is gekregen en eigenlijk moet ik er een recensie van schrijven, dus ik moet doorlezen, maar ik merk dat het enigszins remt.
Later is nu
Jij bent toch niet zuur Dreamer?

Ik had ook een boek gekregen, maar er is niet door te komen. Ik heb het dus maar aan de kant gelegd en ben in een ander boek begonnen. Heel lief bedoeld van de geefster maar het is niet mijn idee van een goed boek.

Welk boek ben jij in bezig Dreamer?
lise1985 schreef:
02-11-2019 19:30
Nee, hij staat tussen de posts in een topic als reclameblok.
Aah. Dan werkt mijn add-block goed :biggrin:
Ik kwam er niet doorheen geworsteld hoor Dreamer, dat topic.

Ik heb net een plattegrond van mijn tuin getekend. Mijn hand moet wennen. Telkens kramp. :O
Welk boek las je dan Lise?

Ik ben nu lekker fout een Jill Mansell aan het lezen :rofl: met dat halve migrainehoofd is het wel even fijn om iets minder inspannends te lezen.

Dat azijntopic had ik in het begin, toen er nog maar twee blz waren een reactie geschreven maar toen ging er iets mis met het plaatsen en had ik geen zin meer om het opnieuw te plaatsen. Vond het zelf wel een mooie reactie eigenlijk :P
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Het azijntopic :rofl:

Jill Mansell heb ik ook wat van gelezen. Wel luchtige boeken inderdaad.
suzyqfive schreef:
02-11-2019 21:05
Welk boek las je dan Lise?

Ik ben nu lekker fout een Jill Mansell aan het lezen :rofl: met dat halve migrainehoofd is het wel even fijn om iets minder inspannends te lezen.

Dat azijntopic had ik in het begin, toen er nog maar twee blz waren een reactie geschreven maar toen ging er iets mis met het plaatsen en had ik geen zin meer om het opnieuw te plaatsen. Vond het zelf wel een mooie reactie eigenlijk :P
The Pelgrim, van Terry Haynes
lise1985 schreef:
02-11-2019 21:19
The Pelgrim, van Terry Haynes
Ik ben Pelgrim, in het Nederlands dan, tsja...Ik heb hem ook weggelegd. Nooit weer in begonnen.
Net als De Ontdekking van de Hemel... die staat nog wel in de kast (omdat ie van mijn moeder is geweest).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Suzy heb je the masked singer nog gezien?
Ik heb het zure gleuven topic niet gevolgd. Zie ook dat het inmiddels bijna 1800 reacties zijn dus teruglezen doe ik niet.
Ik lijk ook wel wat forummoe te worden, het gaat zo snel allemaal en ik kan het even niet bijhouden lijkt het wel.

Mijn lijf is voor vandaag even op geloof ik en mijn hoofd wil ook even niet.
Tijd voor een goede nacht slaap denk ik.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Is ook echt niet leuk om te lezen Lientje.
Zorg goed voor jezelf. :cat:

Slaap lekker allemaal.

Ik duik weer in een boek van Camilla Låcksberg.
Kwebbeltje91 schreef:
02-11-2019 21:44
Suzy heb je the masked singer nog gezien?
jazeker! We hadden alles fout gisteren :rofl:
Ik kende ze ook niet allemaal (of alleen van gezicht)
suzyqfive schreef:
02-11-2019 22:12
jazeker! We hadden alles fout gisteren :rofl:
Ik kende ze ook niet allemaal (of alleen van gezicht)
:proud:

Er komt een 2e seizoen :cheer:
zure gleuven :mrgreen: Nou, ik was dus ook gestopt... want zure gleuven vinden alles gerechtvaardigd wat ze doen.
en je kan inderdaad soms bij voorbaat al voorspellen wat de reacties zijn. Maar goed, Ik denk dan heel simpel: als je je zo ergert aan een persoon dan blokkeer je die toch gewoon? lekker rustig. Ik probeer altijd door de zure appel heen te bijten en gewoon iets zinnigs op te schijven voor de TO, maar soms staan er al tig afmakende reacties en dan heb ik geen zin om mij doorheen te worstelen.
Mensen snappen gewoon vaak niet dat hun eigen referentiekader niet het enige is en empathie is vaak ver te zoeken. Het is maar goed dat hier geen likes of kuddos uitgedeeld kunnen worden ;)
en nu heb ik het toch over :facepalm:

slaap lekker in ieder geval Lientje!
Bedoel je letterlijk of figuurlijk blokkeren Suzy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven