Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

25-02-2020 18:39 2999 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
lise1985 schreef:
29-03-2020 19:23
Wat verdrietig Kwebbel :hug:

@Lientje, succes met leren!

Ik vind het ergens ook wel een beetje zorgwekkend dat Nartjie op anoniem is. Heeft ze iedereen van social media afgegooid of heeft iemand nog een lijntje met haar via die kanalen?
Ja, echt sneu :(

Nartjie heeft mij in ieder geval van social media gegooid. Alleen met Yellow heeft ze nog contact zag ik. Ik maak me ook best zorgen eigenlijk.
Oei Lise dit klinkt echt niet goed hoor.

Over wat ik vroeg over je buikpijn: Nu heb je geen stress maar wat dacht je van de afgelopen jaren? En de strijd met die instantie? :hug:
Kwebbeltje91 schreef:
29-03-2020 19:26
Ja, echt sneu :(

Nartjie heeft mij in ieder geval van social media gegooid. Alleen met Yellow heeft ze nog contact zag ik. Ik maak me ook best zorgen eigenlijk.
De broer van mijn oma ligt op sterven. Covid-19 was de genadeklap voor hem. Ze heeft er veel moeite mee dat ze geen afscheid kan nemen nu.
Kwebbeltje91 schreef:
29-03-2020 19:30
Oei Lise dit klinkt echt niet goed hoor.

Over wat ik vroeg over je buikpijn: Nu heb je geen stress maar wat dacht je van de afgelopen jaren? En de strijd met die instantie? :hug:
Stress uit zich normaal nooit op deze manier bij mij. Maar ik zal het aankaarten bij de huisarts.

Note to self, wekker zetten :P
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
29-03-2020 19:23
Wat verdrietig Kwebbel :hug:

@Lientje, succes met leren!

Ik vind het ergens ook wel een beetje zorgwekkend dat Nartjie op anoniem is. Heeft ze iedereen van social media afgegooid of heeft iemand nog een lijntje met haar via die kanalen?
Ik heb gisteravond een appje nog gehad dat ze op anoniem gegaan is. Heb daar op gereageerd dat ik het gezien heb. Maar verder ook niks gehoord meer. Vind het ook zorgwekkend. Maar als dat is wat zij wil, wie ben ik dan om daarover te oordelen?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
29-03-2020 20:22
Ik heb gisteravond een appje nog gehad dat ze op anoniem gegaan is. Heb daar op gereageerd dat ik het gezien heb. Maar verder ook niks gehoord meer. Vind het ook zorgwekkend. Maar als dat is wat zij wil, wie ben ik dan om daarover te oordelen?
Het gaat niet om eventueel oordeel. Ik stuur je even een pb.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbel wat naar van die buurman. Hoor er hier ook langzamerhand meer om me heen. Triest hoor.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lise1985 schreef:
29-03-2020 20:23
Het gaat niet om eventueel oordeel. Ik stuur je even een pb.
(je reageert op Lientje maar ik reageer ook even) ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Wat akelig voor jouw vader, Kwebbeltje.
Kun je hem een kaartje sturen als steun ?
Lise, jij staat stijf van de spanning en van de spanning weg drukken, denk ik.
Het wachten op de operatie, het UWV, jouw ouders, hoe slecht die met jouw gevoelens omgaan wat betreft jouw lichamelijke klachten.
Het kan heel goed zijn, dat dit ook nu naar buiten komt, met de maagklachten en de pijn die het geeft.
Daar geef ik Kwebbeltje gelijk in.
Het is jammer, dat Nartje niet meer schrijft, en ook de lijntjes met julie breekt,via andere sociale kanalen .
Het is zorgelijk, dat geloof ik direct, misschien is alles haar te veel geworden en ze een stap terug neemt.

Ik kijk nu naar SBS 6, ik erger mij, dit is niet mijn humor.
Mijn tenen krullen uit mijn schoenen.
hemke schreef:
29-03-2020 20:34
Lise, jij staat stijf van de spanning en van de spanning weg drukken, denk ik.
Het wachten op de operatie, het UWV, jouw ouders, hoe slecht die met jouw gevoelens omgaan wat betreft jouw lichamelijke klachten.
Het kan heel goed zijn, dat dit ook nu naar buiten komt, met de maagklachten en de pijn die het geeft.
Daar geef ik Kwebbeltje gelijk in.
Ik ervaar zelf helemaal niet zoveel stress. Ik ventileer ook wel goed volgens mij. Het zou echt onderliggend zijn dan.

Maar ik neem wel serieus wat jullie zeggen en ik zal het ook aankaarten bij de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Lise, je hebt bericht terug
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Haaaooii

Ik heb ook even gekeken bij IG naar Nartjie. Normaliter kun je bij instagram mensen volgen, die jou niet volgen, maar ik volg Nartjie dus niet meer. Dat betekent dat ze me geblokt heeft? Als ik zoek op haar gebruikersnaam, dan vind ik alleen iemand met gesloten account, 1 bericht, geen volgers en niemand volgend.

Ik vind het inderdaad zorgelijk, maar als dit is wat zij wil, dan moet ik (moeten we?) dat respecteren denk ik?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Lise, stress en spanning kun je soms hebben, zonder dat je je daar echt van bewust bent, volgens mij.

Ik moet morgen ook op tijd op. Heb een skype vergadering, maar ik krijg in de werkomgeving m'n camera niet werkend in skype. Man heeft al gekeken, snapt er niets van. Dus voor de vergadering aan hoop ik contact met iemand van het werk te krijgen, die hier wél wat van snapt :nut: En anders zien ze mij niet, dat is misschien ook niet zo'n ramp. (iets met halloween :mrgreen:
Later is nu
Dreamer, dan is ze dat niet. Ik heb haar ook opgezocht maar bij mij staat er andere informatie.
Kwebbeltje: dat komt wel erg dichtbij zo. Sterkte!

Lise: ik hoop voor je dat er nu eens door gepakt kan worden. Deze klachten duren nu al te lang. Ik weet alleen niet of je nu in een ziekenhuis terecht kunt.

Ik probeer een beetje afstand te houden van het nieuws, word er nerveus van.

Groeten voor iedereen, ik denk aan jullie!
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
29-03-2020 22:30
Dreamer, dan is ze dat niet. Ik heb haar ook opgezocht maar bij mij staat er andere informatie.

Mogelijk heeft ze me geblokkeerd, waardoor ik haar gewoon helemaal niet meer zie. Jammer. Dat kaartje, waar ze zo verontwaardigd over was, was al op de post voordat ze hier postte geen kaartjes meer wilde.
Later is nu
Dreamer schreef:
29-03-2020 22:38
Mogelijk heeft ze me geblokkeerd, waardoor ik haar gewoon helemaal niet meer zie. Jammer. Dat kaartje, waar ze zo verontwaardigd over was, was al op de post voordat ze hier postte geen kaartjes meer wilde.

Dat zou ook goed kunnen. Jammer inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Cesium :hug:
Ik ben op zich niet zo heel erg bang, maar zit natuurlijk ook nog redelijk ver van de echte coronahaard.
Later is nu
Dank je Cesium.
Ik zit midden in de brandhaard maar ik ben er ook nog vrij nuchter onder hoor. Ik ben meer bang voor mijn omgeving dan voor mezelf.
cesium24 schreef:
29-03-2020 22:35
Kwebbeltje: dat komt wel erg dichtbij zo. Sterkte!

Lise: ik hoop voor je dat er nu eens door gepakt kan worden. Deze klachten duren nu al te lang. Ik weet alleen niet of je nu in een ziekenhuis terecht kunt.

Ik probeer een beetje afstand te houden van het nieuws, word er nerveus van.

Groeten voor iedereen, ik denk aan jullie!
Ik hoop het ook, ik word er knettergek van. Ik hoop dat ik morgen terecht kan bij de aio.
Bij een zwager van mijn oma in het verpleeghuis is ook corona nu. Zwager heeft ook koorts nu. Gaat lekker daar met de familie.
lientje69 schreef:
29-03-2020 22:19
Lise, je hebt bericht terug
Ik reageer morgen even. Ik zie wel dat we redelijk hetzelfde denken en ik denk Kwebbel ook.
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
29-03-2020 20:22
Ik heb gisteravond een appje nog gehad dat ze op anoniem gegaan is. Heb daar op gereageerd dat ik het gezien heb. Maar verder ook niks gehoord meer. Vind het ook zorgwekkend. Maar als dat is wat zij wil, wie ben ik dan om daarover te oordelen?

Wel fijn dat jij haar telefoonnummer hebt.

Is het studeren nog wat gelukt, vandaag?

Lise, ook nog weer een coronageval in de buurt dus.

Kohaku, hoe was jouw dag?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oei, Lise, dit komt ook voor jou dichterbij, heel jammer voor jouw oma, dat ze geen afscheid kan nemen van haar broer.
Nu dan weer een zieke in het tehuis, het is niettegenstaande te houden.
Dreamer, wij zitten ,wat betreft de brandhaarden aardig goed uit de buurt.
Cesium, het nieuws wordt eigenlijk door de strot geduwd.
Je kan de radio,tv, krant, het is hotnieuws, iedere keer maar weer.

Ik ben nog wat aan het rommelen met instagram, ht is toch heel anders weer dan Facebook .
Verder wat spelletjes geïnstalleerd ,kijken of ik daar mee wat kan doen om de tijd te verdrijven.
Achter de naaimachine zitten en naaien, gaat ook vervelen, helemaal als ik het weer moet gaan lostornen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven