Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

25-02-2020 18:39 2999 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
lise1985 schreef:
29-04-2020 16:14
Wil je me de vorige accountnaam even sturen in een pb?
Je hebt PB, Lise.
cesium24 schreef:
29-04-2020 16:22
Je hebt PB, Lise.
Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik ben even weggeweest hier en heb niet alles bijgelezen maar Lise, wel wat jij schrijft over die forumster. Wat een belachelijke reactie zeg. Net als de andere schrijfsters hier geloof ik ook echt niet dat de pijn tussen je oren zit. Wat jij allemaal hebt meegemaakt, de afgelopen tijd maar ook daarvoor al, dat is gewoon echte, bestaande pijn. Wel fijn op zich dat je huisarts ook echt even tijd voor jou had. Hopelijk blijf je wel schrijven hier, ik zou je echt missen.

Kwebbeltje naar dat het even niet goed gaat, hopelijk gaan we jou snel ook weer lezen.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Heb nu 2 weken vakantie dus ben de laatste restjes verhuizing aan het opruimen, herinrichten en goed schoonmaken.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje , voor jou ook veel sterkte!

Cesium , ik wist niet eens dat zij een permaban had.
Vond het alleen idd erg bekend klinken allemaal.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal
Lise, fijn dat deze huisarts je serieus nam. Jammer dat er verder niets te doen is :hug:

Is deze forumster degene die ik denk dat het is? Ik weet van geen nieuwe nick, trouwens.

Cesium, hoe gaat het met jouw hoofdpijn?

Met moeder boodschappen doen was redelijk te doen. Rustig in de winkel op woensdagochtend, dat scheelt. En aangezien m'n moeder en ik beide aan huis gekluisterd zijn, hebben we ook niet zoveel meer te vertellen, over en weer. Zeker niet doordat we tussendoor ook nog bellen. Dat is best lastig, vind ik.

Afijn, weer thuis, aan het koken en dan rust.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ja, volgens cesium jouw oude vriendin Dreamer. :proud:

Lise, wel fijn dat deze huisarts in elk geval goed luisterde. Dat voelt een stuk beter dan zo weggestuurd te worden.

Ik heb vandaag zelfstandig ( wel onder toezicht) met de tillift gewerkt. En het ging goed! :yes:
Het leek een hele uitdaging maar ik heb het razendsnel onder de knie.
Blij om! :jump:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
29-04-2020 16:01
Lise: wat Lientje gisteren al vermoedde, het is dezelfde. Ik heb haar reacties in andere topics bekeken en ik herken dingen.
Misschien kunnen de mods haar Ip-adres eens controleren?
Om wie gaat het nou want Lise had mij geen pb gestuurd 😬
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
29-04-2020 17:44
Ja, volgens cesium jouw oude vriendin Dreamer. :proud:

Lise, wel fijn dat deze huisarts in elk geval goed luisterde. Dat voelt een stuk beter dan zo weggestuurd te worden.

Ik heb vandaag zelfstandig ( wel onder toezicht) met de tillift gewerkt. En het ging goed! :yes:
Het leek een hele uitdaging maar ik heb het razendsnel onder de knie.
Blij om! :jump:
Ah, het geldstuk dus! ?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
29-04-2020 18:34
Ah, het geldstuk dus! ?
Inderdaad Suzy!
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
29-04-2020 18:34
Ah, het geldstuk dus! ?
Maar die heet nu anders. Het geldstuk had een perma volgens cesium. Had ik ff gemist denk.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
29-04-2020 19:12
Maar die heet nu anders. Het geldstuk had een perma volgens cesium. Had ik ff gemist denk.
Nee, die ná het geldstuk.
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
29-04-2020 19:22
Nee, die ná het geldstuk.
O geen idee waar die toen haar? naam in had veranderd?
Of was dat die ene met de cijfertjes? Huppeldepup 12345 ofzo? Dat was ook al zo'n zuiger.
lientje69 wijzigde dit bericht op 29-04-2020 19:39
0.20% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
29-04-2020 19:24
O geen idee waar die toen haar? naam in had veranderd?
Of was da die ene met de cijfertjes? Huppeldepup 12345 ofzo? Dat was ook al zo'n zuiger.
Ja, helemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
29-04-2020 19:32
Ja, helemaal goed!
Nou Lise, dan zou ik zeggen, trek je er niks van aan. Die persoon keert regelmatig terug onder een andere naam en pikt dan steeds een nieuw slachtoffer om aan uit te leggen dat je zó kunt genezen van chronische pijn.
Even langs de psych en hoppa, opgelost. Bij de eerste nick was Dreamer de pineut, bij de tweede Suzy , en nu bij de derde jij dus.
Op negeer. Die heeft zelf een psych nodig.
Of ze is er een en heeft geen klanten en zoekt hier klandizie. :rofl:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
29-04-2020 19:44
Nou Lise, dan zou ik zeggen, trek je er niks van aan. Die persoon keert regelmatig terug onder een andere naam en pikt dan steeds een nieuw slachtoffer om aan uit te leggen dat je zó kunt genezen van chronische pijn.
Even langs de psych en hoppa, opgelost. Bij de eerste nick was Dreamer de pineut, bij de tweede Suzy , en nu bij de derde jij dus.
Op negeer. Die heeft zelf een psych nodig.
Of ze is er een en heeft geen klanten en zoekt hier klandizie. :rofl:
Weet je de naam nog toevallig? Of iemand anders?
Alle reacties Link kopieren
Ja, lach jij maar, Lientje. Jij was de enige waar ze bewondering voor had! Ze is gewoon een bewonderaar van jou!! Zo goed ben jij nou!!! :thumbsup: :worship:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je pb, Lise
Later is nu
Severus_Snape schreef:
29-04-2020 17:05
Jeetje ik ben even weggeweest hier en heb niet alles bijgelezen maar Lise, wel wat jij schrijft over die forumster. Wat een belachelijke reactie zeg. Net als de andere schrijfsters hier geloof ik ook echt niet dat de pijn tussen je oren zit. Wat jij allemaal hebt meegemaakt, de afgelopen tijd maar ook daarvoor al, dat is gewoon echte, bestaande pijn. Wel fijn op zich dat je huisarts ook echt even tijd voor jou had. Hopelijk blijf je wel schrijven hier, ik zou je echt missen.

Kwebbeltje naar dat het even niet goed gaat, hopelijk gaan we jou snel ook weer lezen.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Heb nu 2 weken vakantie dus ben de laatste restjes verhuizing aan het opruimen, herinrichten en goed schoonmaken.
Geniet van je twee vrije weken! Probeer ook een beetje te ontspannen ;-)

Ik ben heel blij met jullie reacties, want ondanks dat ik ook wel snap dat ze onzin praat, raakt het me wel en brengt het me ook wel aan het twijfelen. Ik moest er in de wachtkamer nog aan denken. Vervolgens bracht de aio me nogal van mijn stuk door heel erg door te vragen over hoe het nu met mij gaat. Dat heeft nog nooit een arts gevraagd in het hele traject. Het heeft me vandaag wel bezig gehouden. Vannacht maar een slaappil nemen denk ik.
Dreamer schreef:
29-04-2020 19:57
Ik stuur je pb, Lise
Thanks, dan kunnen ze er hopelijk wat mee.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
29-04-2020 19:56
Ja, lach jij maar, Lientje. Jij was de enige waar ze bewondering voor had! Ze is gewoon een bewonderaar van jou!! Zo goed ben jij nou!!! :thumbsup: :worship:
Tsja, ik ben ook goehoed... :rofl:
Nee hoor. We concluderen allemaal dat ze niet goed in haar bovenkamer was. Nou Ja, is . Nog steeds niet blijkbaar. Dus tsja. Wat is die bewondering dan waard he?
Als iemand met zijn volle verstand het nou zei.... :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Mafketels zullen er altijd zijn. Catfishes genoeg op internet en het forum.
Zelfs een ‘vriendin’ gehad die deed of ze zwanger was van een drieling en toen het te heet onder haar schoenen werd waren ze te vroeg dood geboren. Foto’s van internet geplukt en al...
Maar goed, ik blijf geloven in mensen ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Tijd voor een nieuw deel: gezondheid/wij-leven-met-chronische-pij ... ges/461520
suzyqfive schreef:
29-04-2020 20:23
Mafketels zullen er altijd zijn. Catfishes genoeg op internet en het forum.
Zelfs een ‘vriendin’ gehad die deed of ze zwanger was van een drieling en toen het te heet onder haar schoenen werd waren ze te vroeg dood geboren. Foto’s van internet geplukt en al...
Maar goed, ik blijf geloven in mensen ;)
Dat is echt ziek.
Maar goed, mijn schoonzus is ook zo dus waarom het me allemaal nog verbaast...
Ik ben er weer eens even niet en meteen een heleboel gemist. Wat naar, Lise! Waar bemoeit zo iemand zich mee? Blokken en staffen inderdaad.

En Suzy, dat klinkt als een verhaal uit een film. Onze lieve heer heeft rare kostgangers, zou mijn oma hebben gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven