Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

29-04-2020 20:25 2980 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 07-05-2020 19:54
11.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat naar zo'n laatste dag, Nanku

En vervelend dat jouw pijn zo erg nog is, Eennieuwbegin
Later is nu
lise1985 schreef:
30-04-2020 20:36
Afkloppen maar ik heb deze maand nog geen aanval gehad :cheer2:
Fijn!

Dreamer, ja het is echt sneu. Is het ene net stabiel, krijgt hij er weer wat anders bij.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
30-04-2020 20:37
wil ze nu wel een kaartje dan?

Bedankt voor het doorgeven, Lientje. Fijn dat jij nog contact hebt.
Ja
Ze zit er doorheen, kan wel wat steun gebruiken. En denkt dat we haar allang vergeten zijn :sigh:
Wat dus echt niet zo is.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Nankurunaisa schreef:
30-04-2020 20:22
Helaas is het werk dat ik nu ga doen maar een aantal maanden (ik weet nog niet hoelang ze me nodig hebben). Ik ga gewoon zorgen dat ik voordat ik terug moet naar het oude team, ik een nieuwe baan gevonden heb :-)
Ik hoop dat als het je bevalt, je mag blijven.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
30-04-2020 21:01
Ja
Ze zit er doorheen, kan wel wat steun gebruiken. En denkt dat we haar allang vergeten zijn :sigh:
Wat dus echt niet zo is.
Zeker niet. Ik denk nog regelmatig aan haar. Wens haar maar sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik vind kaartjes zeer lief. Ik blijf er overigens wel krijgen, van meerdere hier. Dank daarvoor. :heart:

Ondanks dat ik een tvp postte, lees ik op het moment niet mee. Ik ben ook al een tijdje niet eens op de viva site geweest ook. De wereld, maar vooral mijn hersenen zijn echt mijn vijand op het moment. Ik zit erg diep. Gevaarlijk diep, in mn eetstoornis vooral. Maar ik ben hard aan het knokken want ik wil koste wat kost geen dwangvoeding of overplaatsing.

Dus, bij deze ben ik ook weer weg denk ik. :byee:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
:hug: Kohaku. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Kohaku sterkte ! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte kohaku! Ik hoop dat je jezelf uit het dal kunt worstelen. :hug:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Sterkte Kohaku, :hug:

Nanku: vervelend dat het zo gegaan is als je verwacht had op je werk. Ik hoop echt op een andere baan voor je!
:hug: Kohaku
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, ik heb nog onder je krantenartikel iets gezet op fb.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de verjaardagslijst bekeken, ik wist namelijk dat er nog iemand voor mij jarig was maar niet wanneer. Dus 4 mei is de volgende jarig!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Blegh. Werd om 5 uur wakker van wederom een achtervolgingsdroom. Waarom heb ik dat toch steeds?
Het is wel de tijd van het jaar, maar normaal droom ik dan altijd over de oorlog en dat ik achtervolgd word.
De laatste weken zijn het steeds achtervolgingsdromen in de tegenwoordige tijd.

Ben zomaar bang dat ik het te druk heb.
Het gaat allemaal prima hoor, maar ik schreeuwde vannacht naar mijn achtervolgers, laat me nou toch eens allemaal met rust! Dus wellicht een teken van mijn onderbewustzijn ?
Geen idee. Maar erg vermoeiend dat halve nachten moeten vluchten.
Hoop dat het na half mei weer over is.
Meestal heb ik er dan weer minder last van.

Suzy , bedankt voor de waarschuwing van de verjaardag. Was het alweer vergeten, hoofd zit wat vol.

Hemke , je hebt bericht.
lientje69 wijzigde dit bericht op 01-05-2020 10:06
0.06% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik werd ook al vroeg wakker door een rare droom.

Over een uur belt de anesthesioloog. Ben heel benieuwd. Daarna de fysio even bellen. Verder maar weer een rustige dag van maken.
Alle reacties Link kopieren
Spannend toch weer Lise.

Ik was dus al om 5 uur eruit.
Liep om 7 uur al bij de Deen om boodschappen te doen ( aanbiedingen)
In de hoop mijn moeder weer even te zien IRL. Maar die lag blijkbaar nog in bed, tegenwoordig gaat ze vaak om 7 uur al boodschappen doen omdat het dan nog rustig is.
Vandaag niet uiteraard dus heb maar een bos bloemen aan haar deur gehangen. Hoop dat er nog wat van overblijft want het hoogst hier.
Toen naar huis vriendin om de dieren te verzorgen.
Nu is mijn was klaar maar ik ga eerst thee drinken voor ik die ophang.

Vanmiddag en vanavond werken en moet nog aan mijn huiswerk, kreeg een melding dat huiswerk dat we eergisteren hebben op gekregen morgen ingeleverd moet zijn.
Druk druk druk dus

Zo eerst nog ff kaartjes schrijven dan kunnen die vandaag nog op de post.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Kohaku is 4 mei jarig toch?
Alle reacties Link kopieren
Kohaku :hug:

Hier ook al om 8 uur boodschappen gedaan. Was verrassend rustig. Dus stond met een kwartiertje weer buiten. Nog even langs de apotheek, kan elke keer uit de automaat gehaald worden dus kan lekker gaan wanneer ik wil. Staan elke keer ellenlange rijen daar buiten, omdat er maar 3 mensen binnen mogen.

Voor nu lekker binnen blijven. Zo een kop koffie zetten en lekker op de bank een bedje maken met dekens en kussens.
De anesthesioloog belde een kwartier te vroeg, ik stond nog in de badkamer maar man heeft opgenomen :P
Hij was nogal geschrokken van het verhaal maar pakte het goed op. Hij gaat opnieuw een zenuwblokkade zetten, gaat ook niet eerst een proefblokkade doen. Hij wil rechts ook behandelen maar links eerst. Maar helpt dat niet, dan volgt een doorverwijzing naar de revalidatiearts.

Helaas voor mij start het ziekenhuis weliswaar de reguliere zorg weer op, maar eerst op de poli's waarbij anderhalve meter afstand gehouden kan worden. En dat gaat wat lastig als ze moeten behandelen. Dus op welke termijn het kan is niet bekend en aan urgentie doen ze niet.

Fijn om wel mijn eigen anesthesioloog weer te hebben, dat scheelt een hoop uitleg en praat net wat makkelijker. Hij vond mijn medicatiegebruik wel fors, maar juist daarom zijn die behandelingen ook noodzakelijk.
Nu dus maar duimen dat ze toch snel kunnen opstarten.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
01-05-2020 08:43
Kohaku is 4 mei jarig toch?
Cesium is dan jarig. Kohaku deed geloof ik niet mee met de verjaardagslijstjes? Maar misschien zijn ze gelijk jarig?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Pff Lise ik hoop zó dat ze dan eindelijk eens de goede zenuw te pakken krijgen.
Het blijft aanmodderen voor je zo.

Ik ben aan het instorten. Moe.
Dat is niet handig aangezien ik nog moet werken.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
01-05-2020 09:05
Pff Lise ik hoop zó dat ze dan eindelijk eens de goede zenuw te pakken krijgen.
Het blijft aanmodderen voor je zo.

Ik ben aan het instorten. Moe.
Dat is niet handig aangezien ik nog moet werken.
Over welke zenuw het is, is dan weer geen discussie. Maar het is wel de vraag of het gaat helpen. Maar dat wisten we zelf ook al. In het meest gunstige scenario zorgt het voor blijvende verbetering, maar dat dachten we ook van opereren dus de anesthesioloog was zeer terughoudend in zijn uitspraken.

Succes met werken vandaag, niet fijn als je zo moe bent.
Alle reacties Link kopieren
Moet om kwart over 2 van huis vertrekken Lise
En dan werken tot uur of half 10.
Ben nu aan het kaarten schrijven. Straks eerst maar aan de koffie of als ik echt instort, maar een uurtje slapen nog op de bank.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Ik ga zo ook eens naar het werk dus. Ik had op tijd heengewild, dat is al mislukt :P M'n hoofd 'zoemt' nog een beetje. Is niet helemaal helder, maar ik moet toch vooral printen. Vanmorgen begon ik weer te hoesten, zo'n droge hoest, dus ik zal echt van iedereen vandaan moeten blijven. Ga ik gelijk even langs een kaartenwinkel :jump:

vervelend die dromen, Lientje. Kan me voorstellen dat het je soms teveel wordt Misschien in het echie thuis ook eens schreeuwen dat ze je met rust moeten laten, je man, de kinderen, de wasmand... ;-))

Ik moest even denken welk krantenartikel, Suzy, ik ga gelijk kijken :)

Sterkte iedereen verder.. :sun:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Suzy, die man van dat artikel was een vriend van m'n zus. Nadat hij de oceaan over gegaan was, is zijn zus gegaan en daarna mijn zus. Vervolgens heb k ook een half jaar op die eilanden gewerkt. Helaas tijdens de eerste golfoorlog, waardoor er weinig toerisme was. Maar wel geweldige tijd gehad. :sun:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven