Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg)

21-08-2017 10:27 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".



Vorig topic ->gezondheid/we-leven-nog-steeds-met-pijn ... start=3010
Later is nu
Goedemorgen,

De partij waar ik op gestemd heb staat derde, niet slecht dus.

Partij van werkgever is helaas de grootste geworden in zijn gemeente.

Vannacht echt een hele rare droom gehad, maar wel vermakelijk.
Lise: dan heeft jouw werkgever nu in ieder geval iets
anders om zich mee bezig te houden!
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik wil in jullie gemeentes zitten. Als we hier gemeenteraadsverkiezingen hebben, hebben we zo 30 partijen. En in november vast nog erger, want dan zijn er 2 gemeentes bij, waarvan 1 helemaal niet wil fuseren.
En ik heb nu overal pijn. Ik ga aangeven nog wel op stembureau te willen zitten, maar andere locatie met betere stoelen. Dit is echt geen doen voor mij, die rottige houten krengen.

Ben bij huisarts geweest voor bobbel op pols. Is inderdaad ganglion. Mijn hand/pols begint te klinken naar een hangout voor Lord of the Ring-figuren met m'n ganglion en nobuli.
Later is nu
@Dreamer, gaan ze de ganglion verwijderen? Ik heb er ooit een bij mijn vinger gehad.

@Cesium, ik twijfel of hij daadwerkelijk in de raad wil.
Dreamer schreef:
22-03-2018 10:19
Wow, ik wil in jullie gemeentes zitten. Als we hier gemeenteraadsverkiezingen hebben, hebben we zo 30 partijen. En in november vast nog erger, want dan zijn er 2 gemeentes bij, waarvan 1 helemaal niet wil fuseren.
En ik heb nu overal pijn. Ik ga aangeven nog wel op stembureau te willen zitten, maar andere locatie met betere stoelen. Dit is echt geen doen voor mij, die rottige houten krengen.

Ben bij huisarts geweest voor bobbel op pols. Is inderdaad ganglion. Mijn hand/pols begint te klinken naar een hangout voor Lord of the Ring-figuren met m'n ganglion en nobuli.
30 partijen! Jeetje! Ik vond het al lastig om uit die 9 partijen te kiezen, al waren er 2 waarvan ik al wist dat ik er niet op ging stemmen.
Toch ganglion, balen!
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
22-03-2018 10:57
@Dreamer, gaan ze de ganglion verwijderen? Ik heb er ooit een bij mijn vinger gehad.

@Cesium, ik twijfel of hij daadwerkelijk in de raad wil.
.
Nee, was niet ernstig genoeg. Dat is dan een plus, toch? Als het erger wordt wel terugkomen.
Later is nu
Dreamer schreef:
22-03-2018 11:28
.
Nee, was niet ernstig genoeg. Dat is dan een plus, toch? Als het erger wordt wel terugkomen.
Ik heb hem toen wel laten weghalen omdat het mij irriteerde. Hij had bij mij prima kunnen blijven zitten.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor kwebbeltje
Kop van Noord-Holland.
Maar ook hier wordt met carnaval de politiek op de korrel genomen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Tijd voor een nieuwe topic Dreamer
Alle reacties Link kopieren
Mag jij ook doen, Nartjie ;-) Of iemand anders. Het is niet 'mijn' topic.
Ik ben hier ook ooit maar zo een keer binnen komen vallen.

Maar ik kijk er later vandaag even naar :daisy:
Later is nu
Dreamer schreef:
22-03-2018 12:50
Mag jij ook doen, Nartjie ;-) Of iemand anders. Het is niet 'mijn' topic.
Ik ben hier ook ooit maar zo een keer binnen komen vallen.

Maar ik kijk er later vandaag even naar :daisy:
Topic aangemaakt: gezondheid/wij-leven-met-chronische-pij ... ges/406728

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven