Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg)

21-08-2017 10:27 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".



Vorig topic ->gezondheid/we-leven-nog-steeds-met-pijn ... start=3010
Later is nu
Kwebbeltje91 schreef:
22-02-2018 20:20
Volgens mij ben ik 1 van de jonkies hier :) Ik ben 26.
Ik 32 dus dat valt ook nog wel mee haha
lise1985 schreef:
22-02-2018 20:23
Ik 32 dus dat valt ook nog wel mee haha
Haha gelukkig dat ik niet de enige jongere ben :P
Kwebbeltje91 schreef:
22-02-2018 20:24
Haha gelukkig dat ik niet de enige jongere ben :P
Wel fijn om als jongere beschouwd te worden. Ik voel me namelijk oud :facepalm:
Ik ben 21. :)
JustcallmeTuT schreef:
22-02-2018 19:21
RB: heel veel sterkte :hug: Potjandorie, die pijn moet toch een keer overwonnen worden.
Dankjewel Tut. Ja, ik hoop zo ontzettend dat dat gaat gebeuren. Tegelijkertijd probeer ik niet al mijn hoop op de operatie te vestigen, want wat als het weer misgaat?
lise1985 schreef:
22-02-2018 20:35
Wel fijn om als jongere beschouwd te worden. Ik voel me namelijk oud :facepalm:
Met je 32??? Nee! Jij bent niet oud! Niet meer zeggen hoor :P
RainbowButterfly schreef:
22-02-2018 20:37
Ik ben 21. :)
Oke :)
Poeh dames, ik ben al 63. En zo oud voel ik me nog
totaal niet.
cesium24 schreef:
22-02-2018 20:41
Poeh dames, ik ben al 63. En zo oud voel ik me nog
totaal niet.
Gelukkig :)
RainbowButterfly schreef:
22-02-2018 20:37
Dankjewel Tut. Ja, ik hoop zo ontzettend dat dat gaat gebeuren. Tegelijkertijd probeer ik niet al mijn hoop op de operatie te vestigen, want wat als het weer misgaat?
Misschien heb ik het al wel eerder gelezen hoor, maar ik ben nogal een zeefje de laatste tijd.
Wat gaan ze voor operatie doen?
Ja ze weten het sowieso wel hoor Kwebbeltje, heb er vorige week nog over gemaild naar de gemeente, maar het duurt maar en het duurt maar. Dan Google ik zelf op vrijwilligerswerk hier in de omgeving en dat had ik zelf al drie keer geregeld kunnen hebben denk ik dan. En het is nu alweer donderdag en ik zou deze week iets horen. Nu heb ik wel een oproep gemist maar dat was van een onzichtbaar nummer..

Ik ben ook een jonkie, ik ben 24. :P

De date was heel leuk. Kan heel goed met hem lachen en we hebben dezelfde muzieksmaak. En hij reageerde heel aardig op het mislukte Ikea bouwpakket verhaal. :p: ;-))
Leuk dat je date zo geslaagd was Yellow!
lise1985 schreef:
22-02-2018 20:52
Misschien heb ik het al wel eerder gelezen hoor, maar ik ben nogal een zeefje de laatste tijd.
Wat gaan ze voor operatie doen?
Geeft niets hoor. :) Ze gaan een gevoelszenuw in mijn been uitschakelen omdat ik er heel veel pijn aan heb.
Wat leuk Yellow!

Dat klinkt heftig RB!
Ja vind ik ook. Ik vind het ook doodeng, maar het zou echt een cadeautje zijn om weer normaal te kunnen functioneren zonder helse pijn.
Ja snap ik.. Zit die zenuw in je hele been? Of is het maar een gedeelte?
Dit plaatje heb ik hier laatst ook al gedeeld, maar voor degenen die dat gemist hebben, of het nog een keer willen zien: https://www.omicsgroup.org/articles-adm ... -58835.jpg

De zenuw wordt doorgeknipt waardoor ik geen gevoel meer zal hebben in het rood gemarkeerde deel.
Ik hoop echt voor je dat het gaat werken Rainbowbutterfly!
Oh sorry, er wordt ook zoveel gepost haha.
Maar hopelijk gaat het helpen inderdaad!
Dat zou geweldig zijn,Rainbowbutterfly! geen pijn meer te hebben op die plek.
Zenuwpijn is het ergste, vind ik , daar helpt geen pil meer tegen.

Op dit moment speelt bij mij de ichias enorm op, ik zit scheef en heb wel eens mijn vuist onder mijn bil, niks helpt.
Ik hoor bij de oudjes, ben strakjes een jaar met echt pensioen.
Kwebbeltje en Josske. ... sorry ik heb jullie helemaal overgeslage. :-O$
Mea culpa
Cesium, please,
Kan jij me iets vertellen over de overgang? Lastige menstruaties heb ik geen last van zonder baarmoeder maar de rest?
Bedankt allemaal. Jullie hoeven geen sorry te zeggen, hoor. Het topic heeft elke dag weer nieuwe posts, dus er glipt bij mij ook wel eens wat tussendoor.

Inderdaad josske. Ik heb wel medicatie geslikt maar dat hielp niet dus ben ik maar weer gestopt. Wat verschrikelijk naar dat jij ook zenuwpijn hebt.
anoniem_63cda9ae74248 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 21:41
0.17% gewijzigd
Ichias. Arme jij Josske. Goede ontspanningsoefeningen doen maar die moet je net weten.
Veel sterkte maar vooral veel ontspanning! :daisy:

Sjjjttt. Ik he nog geen 1 foutmelding gehad :puh:
Zenuwpijn is killing, scherp en bijna ondragelijk. Zo gemeen.. (6) (6) (6)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven