Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
haihai

Ik ben móe en ik heb hoofdpijn. Hoeraa, eerste dag gewerkt.
Op zich ging het goed hoor, maar zoveel meer beweging en activiteit ineens, na 3 weken erg rustig. Het is gewoon veel.

Thuis ook nog gelijk aan de gang gegaan met bookcrossing, het registreren van boeken, zodat ik ze vrij kan laten. Ik vind het spannend :)
Later is nu
lise1985 schreef:
01-08-2019 19:14
Ik heb je nog een pb gestuurd.
Antwoord terug
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dreamer schreef:
01-08-2019 19:16
haihai

Ik ben móe en ik heb hoofdpijn. Hoeraa, eerste dag gewerkt.
Op zich ging het goed hoor, maar zoveel meer beweging en activiteit ineens, na 3 weken erg rustig. Het is gewoon veel.

Thuis ook nog gelijk aan de gang gegaan met bookcrossing, het registreren van boeken, zodat ik ze vrij kan laten. Ik vind het spannend :)
Ik ken het :hug:
Ik heb vannacht ook weer goed geslapen, dat was wel fijn.
Dreamer, vrij kan laten :rofl:
Alsof je ze gevangen houdt.

Ik heb pijn
Drukke werkweek.
Druk met sociale dingen
Druk in huis
Kortom. Tijd voor rust eigenlijk.
Dat wordt pas zaterdagavond, moet morgen en zaterdag nog werken.

Ik hang nu wat op de bank. Maar ga nu mijn wasje ophangen boven.
Bookcrossing / boeken vrijlaten? :whut:

Ik ga eens even Googlen, want ik loop achter geloof ik
Doro75 schreef:
01-08-2019 19:57

Dan laat je ergens een boek achter, bijvoorbeeld in de trein, een ander kan het meenemen en lezen, vult op een site in welk boek waar gelezen is en laat het weer ergens achter. In een winkelcentrum, ziekenhuis, op een bankje.
Via die site kan je dan zien hoe je boek door heel Nederland of Europa reist
Doro75 schreef:
01-08-2019 19:57

Dan kunnen we elkaar de hand schudden geloof ik :rofl:
lientje69 schreef:
01-08-2019 20:05
Dan laat je ergens een boek achter, bijvoorbeeld in de trein, een ander kan het meenemen en lezen, vult op een site in welk boek waar gelezen is en laat het weer ergens achter. In een winkelcentrum, ziekenhuis, op een bankje.
Ik ben ook wat wijzer geworden vanavond. :rofl:
lientje69 schreef:
Weer wat geleerd :proud:
Kwebbeltje91 schreef:
01-08-2019 16:41
Denken ze dat het dan meer is dan de hernia Lise?

Suzy ik vroeg me af, is er al meer bekend over die vermissing?
Wat lief dat je er naar vraagt. Hij is afgelopen week gesignaleerd in Duitsland. Hij leeft dus nog! Kenteken van de auto heeft ie aangepast vandaar dat ie eerst niet gespot was door de camera’s. Tsja, maar nu dan hè.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Okay, teveel gedaan vandaag. Allerlei boodschapjes, kapper, spullen inpakken voor de vakantie enz.
Morgen gaan we weg. Maar moet nog bij mij thuis van mijn meiden de spullen inpakken. Of althans, mogen ze zelf doen met een lijstje ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
lientje69 schreef:
Dank je, Lientje!

Ik geef wel al boeken aan de free library hier in de stad. Maar hier had ik dus nog nooit van gehoord. Ik heb ineens medelijden met al mijn boeken die niet op reis mogen..
suzyqfive schreef:
01-08-2019 20:33
Wat lief dat je er naar vraagt. Hij is afgelopen week gesignaleerd in Duitsland. Hij leeft dus nog! Kenteken van de auto heeft ie aangepast vandaar dat ie eerst niet gespot was door de camera’s. Tsja, maar nu dan hè.
Ah wat fijn dat hij nog leeft! Maar hij wil blijkbaar niet gevonden worden dus :(
Doro75 schreef:
01-08-2019 20:41
Dank je, Lientje!

Ik geef wel al boeken aan de free library hier in de stad. Maar hier had ik dus nog nooit van gehoord. Ik heb ineens medelijden met al mijn boeken die niet op reis mogen..
Ik had er wel van gehoord, maar nooit iets mee gedaan, totdat iemand op facebook het noemde. Ik was net op vakantie en las een Duits boek, die ik ook ergens uit zo'n gratis biebje gehaald had. Ik wist dat ik deze daar achter wilde laten en zo'n registratie, waardoor je mogelijk kunt zien wie het boek meeneemt en mogelijk wéér weggeeft, leek me wel leuk :)

Ik doe vaak mee aan acties, waarmee ik boeken win. Deze boeken geef ik vaak door, inderdaad in een boekenkast van een wijkgebouw (maar die is weg) of iets dergelijks. Nu ga ik in feite hetzelfde doen, maar registreer ik ze, zodat iemand anders kan aangeven dat ze 'm gevonden hebben en wel of niet lezen.

Ik wil er dus een paar achterlaten in het winkelcentrum, maar ben nu ineens bang dat een schoonmaker ze weggooit ofzo :facepalm:

Suzy veel plezier :hello:
Later is nu
Fijn dat die vriend/kennis wel gesignaleerd is, trouwens. Ik zie de laatste tijd echt veel vermissingen op facebook :|
Later is nu
Kwebbeltje91 schreef:
01-08-2019 20:06
Ik ben ook wat wijzer geworden vanavond. :rofl:
Zou dat ook werken als ik zelf ergens ga zitten met een briefje op me geplakt?
Dreamer schreef:
01-08-2019 21:27
Fijn dat die vriend/kennis wel gesignaleerd is, trouwens. Ik zie de laatste tijd echt veel vermissingen op facebook :|

Ja dat valt mij ook al op de laatste tijd. Van de week zag ik nog dat er een Amber Alert was uitgegaan voor een meisje. Gelukkig is ze weer terecht.
Dreamer, als je voor op het boek een sticker met voorop, zwerfboek oppakt zullen ze hem niet weggooien toch?

Yellow, nou wie weet? Zie je nog eens wat van Nederland. Tenzij de buurman je oppikt en meeneemt dan, dat zou dan weer minder zijn. :biggrin:
lientje69 wijzigde dit bericht op 02-08-2019 08:09
1.59% gewijzigd
Ik ben bezig met het maken van een nieuwe geocache. Komt in de voortuin van vriend. Nu hopen dat we bij terugkomst niet iemand in de buurt hebben die te dichtbij een cache heeft bedacht.
Ben gistermiddag gebeld door reumatoloog. Zoals ik eigenlijk al verwachtte maar niet hoopte was er niks te vinden in m'n bloed. Behalve weer verhoogde ontstekingswaarden. Die heb ik elke keer bij het prikken terwijl ik verder niet ziek ben. Geen verkoudheid, niks.

Dus ik heb voor over 1,5 week weer een afspraak bij de huisarts staan hoe nu verder. Heb toch het gevoel dat ze iets over het hoofd zien.

Doro, wij hebben hier ook een free library. Staat alleen maar oude troep in helaas haha.

Dreamer, lees ook wel eens van mensen die ze in de trein achterlaten voor reizigers. Geen idee of dat mag. Maar vind dat wel een leuk idee!
Mijn schoonmoeder zet de zwerfboeken gewoon in haar eigen kast :facepalm: :facepalm:
Als ik dan uitleg dat het de bedoeling is dat andere mensen ook plezier hebben van het boek, dan heeft ze geen zin om dat ergens anders neer te leggen of ze haalt haar schouders op. Ze ruilt bij minibiebjes ook nooit maar neemt alleen maar.

Straks lekker op vakantie. Nou ja, lekker. Ik zag dat op zaterdag en zondag na het de hele week stortregens en onweer is...
Oh, dat is wel balen, Suzy, van dat weer.

Zo leuk dat mensen wel boeken vinden, ook al zetten ze ze in de kast. Wij hebben in de buurt verschillende mini-biebs, maar ik heb niet bij allemaal het gevoel dat ze actief bezocht worden. Misschien zet ik er daar ook wel 1 in om te testen :)

Frustrerend he, Eennieuwbegin, dat je wél vanalles voelt en dat het antwoord is "ja, maar we zien niets". Ik heb dat al zovaak gehad. Met zoveel klachten. Soms ben je gewoon blij dat ze wél wat vinden (en dat dat niet erg of levensbedreigend is)

Ik ben gewoon kapot van die dag werken gisteren. Slaat nergens op.
Later is nu
(jaja, acceptatie.. ik weet het ;-)) )
Later is nu
Goedemorgen,

Elke keer als ik om wilde draaien werd ik wakker vannacht, weer niet lekker geslapen dus. Ik heb zo mogelijk ook meer pijn dan gisteren.
Ik ben zo benieuwd hoe de mri beelden er nu uit zien.

Ik heb tot dinsdag geen afspraken dus ik kan gelukkig wel rustig aan doen. Dinsdag moet ik dan weer naar de fysiotherapeut, maar ik vraag me af of ik wel moet gaan als het dan nog niet beter gaat. Maar dat is een vraag voor later.
@enb, de reumatoloog gaat niet verder kijken bij je? Wel frustrerend zo zeg. Wat Dreamer ook al zegt, eigenlijk hoop je dat ze wel wat vinden waar ze dan vervolgens wat aan kunnen doen. Artsen zijn voor mijn gevoel vaak misplaatst blij als er niets gevonden wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven