Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Ok misschien moet ik uit het lijstje gehaald worden want ik denk al de hele week “vrijdag kaartje op de post” en nu ben ik het dus vergeten. :hamer:
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
07-09-2019 14:52
Dat zegt iedereen ja. Maar waarom voel ik het dan niet zo?
Nou Ja, loop natuurlijk niet voor de lol bij de psycholoog. :frusty:

Ik heb er nooit zo'n punt van gemaakt en ben eigenlijk wel blij dat ik deze leeftijd heb mogen bereiken. Genoeg gevallen in de omgeving, die het niet haalden. Diverse oud klasgenoten zitten daarbij.

Wat fijn, Nartjie, zoveel post! :mail:

Yellow, dan stuur jij een maand eerder of later een gezellig kaartje, toch? :daisy: Stom van die plantjes zeg!
Later is nu
YellowLemon schreef:
07-09-2019 15:00
Ok misschien moet ik uit het lijstje gehaald worden want ik denk al de hele week “vrijdag kaartje op de post” en nu ben ik het dus vergeten. :hamer:
Je mag het altijd nog sturen. Van Cesium komt ook later ivm vakantie. Heeft ze nog gepost.
Is niet erg.
Yellow je kunt hem toch ook nu nog sturen?
Net wat ik zei, dan is nartjie meerdere dagen jarig! :yes:

Dreamer, je hebt helemaal gelijk hoor, lang niet iedereen haalt het.
Ik heb ook geen idee waarom het zo'n groot punt is in mijn hoofd.
Op een of andere manier voelt het voor mij of het " goede en grootste" deel van mijn leven voorbij is en ik weinig tot niks bereikt hebt.
Onzin natuurlijk maar dat gevoel hè?
Dat schakel je niet zomaar even uit.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dreamer, je hebt Pb
Gezellige dag gehad, maar mijn lijf vond het niet leuk. De tramadol is niet echt toereikend meer.

Even een klaagpost
:hug: Lise
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Vervelend Lise :hug:
Later is nu
nartjie schreef:
07-09-2019 15:36
Dreamer, je hebt Pb

PB terug :)
Later is nu
Lientje, is niet erg dat je er overheen gelezen hebt. Je hebt wel veel aan je hoofd op het moment :hug: Ik ben net thuis, ik stuur je morgen een pb. Anders word ik te herkenbaar hier.

Nartjie, fijn dat het kaartje binnen is gekomen
Sterkte, Kwebbel :hug:

Lise, balen dat een dag een ontspanning er zo in hakt. Was het wel weer fijn je vriendin te zien? Soms kan een jaar uit elkaar ook een afstand scheppen, zeker als iemands leven sterk is veranderd zoals bij jou.

Wij hebben een relaxte dag achter de rug. Rustige ochtend in het huisje met de weekend kranten, koffie/thee en een stapel Donald Duckjes voor de kinderen.

Het was om half 12 droog, dus zijn we even gaan fietsen. De e-bike in de hoogste stand en ik kon zowaar meekomen met de rest :-) Toen we op een terras in de zon koffie dronken, wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt voor man, gezin en mezelf, hoe jammer het ook is voor kennissen.

Daarna heerlijk geslapen en ‘s avonds tv gekeken met lieve kinderen in pyama, inclusief chips en limonade. Gouden momenten zijn dat! :heart:
Dank je Doro :hug:

Sterkte Lise
Dreamer, hoe gaat het nu met je? Nog steeds ziek?
Kohaku, ik hoop dat vannacht beter gaat zijn voor je :redrose:
Kohaku sterkte :hug:

Dreamer dank je
Doro75 schreef:
07-09-2019 21:51
Dreamer, hoe gaat het nu met je? Nog steeds ziek?

Nou, niet helemaal beter, maar het eten blijft binnen.
We zouden vanmiddag naar zwager, maar man is alleen gedaan, want ik zóu een virusje kunnen hebben en hij is net (weer) uit het ziekenhuis. Leek me geen goede combinatie. En zo heb ik toch nog even kunnen wandelen in de zon, maar mèn, wat heb ik een pijn. En ik ben bang dat ik van paracetamol weer misselijk word.
Later is nu
:hug: Dreamer! Ik had ooit een kennis (zus van vriendin) die kanker had en ik had hoogstwaarschijnlijk het waterpokken virus bij me (later blek dat dat zo was) en moest ook toen een afspraak afzeggen. Het is erg goed opletten bij zwakke gezondheid.

Goedemorgen :') Kan niet slapen dus aan de thee met honing want heb keelpijn.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku: dat is toevallig, ik lig ook wakker met keelpijn. Heb de hele dag al last.

Nartjie: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je iets lekkers voor jezelf gekocht? Mijn kaartje is onderweg.
Highfive, Cesium! (niet echt een positief iets om een highfive te geven maar ach).

Gefeliciteerd Nartjie!!:heart: :cheer2:
:redrose: :redrose: :redrose:

Nartjie, gefeliciteerd met je verjaardag! :sun:
Kohaku en Cesium, balen van die keelpijn. Ik hoop dat jullie toch nog geslapen hebben en dat het vandaag beter gaat.

Dreamer, verstandig dat je niet mee bent gegaan. Gaat het vandaag weer wat beter?
Nartje, van harte gefeliciteerd .
Maak er een goede dag van.
Hier vannacht ook wakker gelegen van de pijn.
Maar ben maar gewoon blijven liggen en uiteindelijk in slaap gesukkeld.
Wel heel veel wakker geweest.

Nartjie, van harte gefeliciteerd!! :gift: :rose:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Van harte gefeliciteerd Nartjie! :blob:
Gefeliciteerd Nartjie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven