Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Van harte gefeliciteerd Nartjie :cheer2: :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt.
Datzelfde geldt voor kohaku en cesium.

Ik heb last van standaardpijn, mijn rechterkant van mijn lichaam doet pijn ( arm en been)
Echt herseninfarctpijn dus zeg maar.
Het ging zo goed de laatste weken maar sinds vrijdag is het dus weer behoorlijk heftig.
Of dat nu toch de weersinvloed is( het is toch al langer regenachtig, maar het wordt nu wel rap kouder en dus ook meer vocht in de lucht) of stress ( met de toets en de overlijdensgevallen en de andere dingen die spelen) óf een combinatie van beide, ik weet het niet.
Maar het is wel héél vervelend.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Bedankt voor de felicitaties.
Cesium, ik heb 3 bakjes tapas garnalen gekocht. 3 voor 5 euro. Verder niets.
Lientje je hebt pb
Goedemorgen allemaal :sun:

Nartjie Gefelciteerd!
Afbeelding

Ja, hier gaat het weer beter, gelukkig.
Vandaag nog eea opruimen, omdat oudste dinsdag komt met zijn vriend en nog een vriend. zin in!
Later is nu
Leuk Dreamer!

Ik heb vandaag een pyjama-dag.
Lekker in huis wat rommelen, en vanmiddag weer aan de hobby.
Moge! Hier niet goed geslapen, was denk ik 3/4 uur voor ik sliep.
Nu zit ik aan de havermout! Jaja, u hoort het goed! Ben best trots op mezelf :D
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Goed dat je aan de havermout zit Kohaku. Wel minder dat je slecht geslapen hebt.
Wat ga je voor hobby doen, Kwebbel?
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Diamond Painting ga ik weer oppakken.
Ik wissel af tussen mandala's kleuren, legpuzzels maken en diamond painting :D Ik zag van de week dat er een paar huisgenoten ook weer begonnen zijn met diamond painting dus heb er zelf ook weer zin in.
Gefeliciteerd nartjie! :daisy:
Van harte gefeliciteerd Nartjie!

@Doro, het was meteen weer vertrouwd. Totaal geen afstand gelukkig.

Hier gaat het slecht, veel pijn, ik kan slecht lopen en zitten gaat alleen maar in een bepaalde houding.
Gelukkig heb ik wel goed geslapen.

De antibiotica slaat nu gelukkig ook goed aan.
Kohaku :yes: goed hoor netjes ontbijten!

Lise, waardeloos dat je weer zoveel pijn hebt.

Kwebbel, pb terug.

Nartjie, ik lust nou heel veel maar garnalen is nou een van de weinige dingen waar je mij geen plezier mee doet. Brŕrr.
Wel goed dat je wat lekkers voor jezelf gekocht hebt.
Geniet ervan!
Oh leuk Kwebbel! Heb ik niet echt geduld voor, maar het ziet er altijd wel gaaf uit!

Ik gooide net mijn volle warme kom koffie over mijn schoot. Net of ik in mijn broek had gepiest. Alles maar in de wasmachine gegooid.
Vannacht was vreselijk. Ik ging naar de badkamer voor een glaasje water voor mijn keel toen ik zag dat er een joekel van een spin in de douche zat. Man wakker gemaakt, die trekt slaperig de douchedeur open en het beest sprint de badkamer in. En daar liggen zwarte tegels, hij was weg. Uiteindelijk is hij gevangen maar toen kon ik helemaal niet meer slapen.

En nu moet ik me bij elkaar rapen, hoofd doet zeer maar ik moet naar de verjaardag van een van mijn kinderen. Eerst nog flink stuk rijden en dan de drukte van een feestje.
Dreamer schreef:
07-09-2019 12:26
Die dingen verdwijnen ook steeds meer! Ooit kon ik gewoon het rondje met de hond een beetje uitbreiden en ik was bij een brievenbus. Tegenwoordig moet ik zo'n grote ronde lopen, dat de hond niet meer meewil! (helemaal niet in de regen :P )
Nee, daarom vergeet ik het ook steeds. Er zat er altijd één bij mij aan de straat en daar kwam je dan elke keer toch langs. Nu moet ik ze dan meenemen als ik onderweg ga en blijft het of in de auto liggen of op de kast. Want als ik met de kinderen mee fiets vergeet ik het mee te nemen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dreamer schreef:
07-09-2019 12:48
Sja, we zijn allemaal wel eens op een zondag jarig, dat is niet anders. Ik vind maandag eigenlijk erger. De 2e postloze dag :-]
Ik ben heel vaak op Moederdag jarig. Vond ik als kind nooit leuk want dan kwamen mijn opa en oma niet. Mijn oudste dochter is een dag voor mij jarig dus voor haar geldt dan een beetje hetzelfde.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dreamer schreef:
07-09-2019 14:00
Echt zware tijden, Lientje. Dat werkt natuurlijk wel mee.

En die leeftijd, joh, dat is maar een getalletje. :jump:
Leuk gezegd maar toch vind ik het echt erg om straks 40 (2021) te worden (ja ik weet het, daar zijn een aantal van jullie al overheen). Voelt echt alsof ik dan op de helft van mijn leven ben en nog niets bereikt heb...
YellowLemon schreef:
07-09-2019 15:00
Ok misschien moet ik uit het lijstje gehaald worden want ik denk al de hele week “vrijdag kaartje op de post” en nu ben ik het dus vergeten. :hamer:
Geeft toch niet! Gaat om de intentie ;) gooi hem gewoon vandaag of maandag in de bus. Dinsdag wordt ie bezorgd. Kan ze nog even nagenieten :hyper:
lise1985 schreef:
07-09-2019 17:25
Gezellige dag gehad, maar mijn lijf vond het niet leuk. De tramadol is niet echt toereikend meer.

Even een klaagpost
Teer maar even op de leuke dag dan :daisy:
Die pijn heb je toch wel ;)
Nartjie, Van Harte Gefeliciteerd! :sun:

Ik heb weer een paar slechte dagen. Hoofdpijn stevig aanwezig. Denk echt dat de weersomslag meespeelt ook. Bij jou vast ook wel Lientje. En dat er dan dingen bijkomen spelen vast wel mee.
Dreamer, ik zat me nog af te vragen hoe het met je oudste gaat?
suzyqfive schreef:
08-09-2019 11:53
Leuk gezegd maar toch vind ik het echt erg om straks 40 (2021) te worden (ja ik weet het, daar zijn een aantal van jullie al overheen). Voelt echt alsof ik dan op de helft van mijn leven ben en nog niets bereikt heb...
Nou, dat heb ik dus met 50.... :high5:
Ik heb ook nog een bakje aardbeien. Ga nu even een bus slagroom halen. Bij aarbeien horen slagroom
Suzy, ik doe de post vaak bij mijn portomonee. Als ik dan boodschappen ga doen en moet betalen, zie ik bij het pakken van mijn portomonee dat ik brieven moet posten. En bij het winkelcentrum is een brievenbus.
Hier op de hoek van de straat trouwens ook overigens, de enige nog in ons kleine dorpje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven