Gezondheid alle pijlers

Witte afscheiding in vagina HELP

26-01-2012 17:44 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje.

Ik was mijn vagina met lactacyd, heb ruim een half jaar geleden een schimmelinfectie opgelopen en dat ging weer over na een kuur.

Nu merk ik de laatste tijd dat ik afscheiding in mijn vagina heb. Als ik s'ochtends ga douchen en ik doe een vinger naar binnen om weer te kijken wat er is zit.. zit er gewoon witte afscheiding op mijn vinger. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is, of dit misschien iets anders is en hoe ik het kan voorkomen. Het is in ieder geval niet hetzelfde als toen ik een schimmelinfectie had.

Bedankt
Ik denk dat de zuurgraad ervan verstoord is. Stop met die lactacyd dingen enzo. Gewoon met lauwwarm water wassen is meer dan genoeg down under.
Edit; het kan trouwens van alles zijn. Soa, bacterie, schimmel, niks.

Toch maar ff HA voor de zekerheid, maar over het algemeen hoort een vagina ook geen droge sahara te zijn he.
Is het niet dat je toevallig vlak voor je menstruatie zit ? dan wil het ook nog wel eens zo zijn dat je last hebt van afscheiding?
quote:dotje10 schreef op 26 januari 2012 @ 17:50:

Is het niet dat je toevallig vlak voor je menstruatie zit ? dan wil het ook nog wel eens zo zijn dat je last hebt van afscheiding?Nu je het zegt. Ik had me pil een keer doorgeslikt! Misschien is het daarom een aantal weken zo rumoerig met de afscheiding.
Mensen, afscheiding is normaal! En als het in je broekje komt, dan moet het ook ergens vandaan komen.

Dus dat er afscheiding in je vagina zit lijkt me niet zo heul raar.
Dat is heel normaal hoor!
Ik begon al aan mezelf te twijfelen... Wat denk je dat er helemaal niets in je vagina zit? Water?
Ik heb dit voorheen nooit gehad. Het was wel vochtig binnen maar geen witte afscheiding. In mn ondergoed wel maar minimaal.
Is normaal, maar stop wel met die lactacyd troep. Gewoon wassen met water.
Als het voor jouw gevoel meer is dan normaal en je hebt er last van dan moet je er iets mee doen, HA ofzo.

Maar als je normaal niet met je vinger in je vagina voelt onder de douche, dan weet je ook niet of het voor jou normaal is.
ik heb ook gehoord dat die lactacyd helemaal niet goed is om te gebruiken?

Je hebt inderdaad altijd wel last van een beetje afscheiding, maar vlak voor je menstruatie kan het soms wat erger en dikker zijn als normaal ook wil de geur ervan dan nog wel eens verschillen met normaal en sterker ruiken.
Elke afscheiding verschilt ook weer per persoon. Dus je weet zelf het beste of het afwijkt van het 'normale'.

Wijkt het af, kan het vanalles zijn, of niks. Dat kunnen wij (gelukkig) niet ruiken.
Stoppen met Lactacyd, dat is rommel. Je vagina regelt haar eigen zuurtegraad, Lactacyd verstoord dit. Eigenlijk niet zo gek dat je een schimmelinfectie opgelopen hebt. Enkel met water wassen is voldoende.

Wat je afscheiding betreft: dat hoort er bij. Tijdens je cyclus verandert deze van structuur. Als je afscheiding niet ruikt, is het goed. Ruikt het heel vies, dan is er meer aan de hand.
Waarom doe jij er een vinger in?

Misschien raakt de binnenkant daar wel geirriteerd door.
quote:a1974 schreef op 26 januari 2012 @ 18:11:

Waarom doe jij er een vinger in?

Misschien raakt de binnenkant daar wel geirriteerd door.
Dat is nu juist de reden dat we ondergoed dragen! Dat er (zo ongezond) inlegkruisjes bestaan. Wat wordt er tegenwoordig nog geleerd bij biologie?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat je vooral geen vingers in je vagina moet steken want daar raakt ie van overstuur
quote:Fame schreef op 26 januari 2012 @ 18:16:

Dat is nu juist de reden dat we ondergoed dragen! Dat er (zo ongezond) inlegkruisjes bestaan. Wat wordt er tegenwoordig nog geleerd bij biologie?schrik er ook wel van!
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:Fame schreef op 26 januari 2012 @ 18:16:

Dat is nu juist de reden dat we ondergoed dragen! Dat er (zo ongezond) inlegkruisjes bestaan. Wat wordt er tegenwoordig nog geleerd bij biologie?Ik gebruik sanature inlegkruisjes, 100 % katoen, geen irritatie
Geil?

Nee grapje,kdenk dat het normaal is.
quote:feeks schreef op 26 januari 2012 @ 18:24:

[...]

Ik gebruik sanature inlegkruisjes, 100 % katoen, geen irritatieBeter, krijg je geen "vies" ondergoed waar je partner weer van overstuur raakt.
Hoe oud ben je TO?

Sta een beetje te kijken van zo weinig kennis over de vagina en wat normaal is.
quote:Ste_ schreef op 26 januari 2012 @ 19:03:

Hoe oud ben je TO?

Sta een beetje te kijken van zo weinig kennis over de vagina en wat normaal is.Ik ben 22 jaar. Ik heb me er nooit mee bezig gehouden omdat ik het voorheen nooit had maar sinds de schimmelinfectie en de kuur ben ik een vaginale douche (alleen met water) gaan gebruiken en lactacyd om te wassen.
quote:gc123 schreef op 26 januari 2012 @ 19:06:

[...]

Ik ben 22 jaar. Ik heb me er nooit mee bezig gehouden omdat ik het voorheen nooit had maar sinds de schimmelinfectie en de kuur ben ik een vaginale douche (alleen met water) gaan gebruiken en lactacyd om te wassen.En wie heeft je dat geweldige advies gegeven? De commercie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven