Gezondheid alle pijlers

witte troep na trekken kies

12-06-2014 17:53 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week is mijn kies getrokken en gehecht, de wond geneest goed, maar is vies wit spul op de plek gekomen. De smaak is echt heel goor. Ik heb al gebeld met de tandarts-assistente en van de tandarts mag ik niet spoelen, maar mag ik voorzichtig met een gaasje wat wegvegen. Nou heb ik gegoogled en het is misschien necrotisch weefsel, dus geen ontsteking, maar juist een teken dat het goed heelt?

Iemand ervaring mee? Ook nog tips wat ik kan doen. Ik werd vannacht de hele tijd wakker van de vieze smaak.
quote:dikkie1 schreef op 13 juni 2014 @ 09:22:

Het is gewoon aan het genezen. Is een soort korstje, alleen in een vochtige omgeving. Kijk maar naar een korst op je hand als die nat wordt, dan wordt dat ook wittig.

Ik had hetzelfde idd als toen met mijn amandelen trekken. Dus hou op met googelen het is gewoon een normale genezingsproces. Waarom denken mensen gelijk dat ze iets ergs hebben!Dikkie, volgens mij heb je niet goed gelezen.
Ik had dat ook dat witte spul toen mijn verstandskiezen getrokken waren.

Vond ik ook eng maar dat schijnt normaal te zijn omdat het wondweefsel is geloof ik.
Je hebt gelijk Lila, ik had ook niet goed gelezen.
quote:dikkie1 schreef op 13 juni 2014 @ 23:45:

Je hebt gelijk Lila, ik had ook niet goed gelezen.
Ik las dat je nu mag spoelen met Corsodyl. Heb ik ook een keer moeten doen, en had meteen geen smaak meer! Kwam dus daardoor. Ik zeg het je alvast, hoef je geen nieuw topic te openen;Help ik proef niets meer!
toni48 wijzigde dit bericht op 14-06-2014 21:34
Reden: incompleet
% gewijzigd
kan het misschien aften zijn?
beetje bi is niet bah
als je spoelen mag met corsodyl goed na spoelen met lauw water ( tip van mijn Tandarts ) na die tijd! Anders smaakt je eten totaal niets meer en alles smaakt naar dat goedje ( uit ervaring )
beetje bi is niet bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven