witte troep na trekken kies
donderdag 12 juni 2014 om 17:53
Afgelopen week is mijn kies getrokken en gehecht, de wond geneest goed, maar is vies wit spul op de plek gekomen. De smaak is echt heel goor. Ik heb al gebeld met de tandarts-assistente en van de tandarts mag ik niet spoelen, maar mag ik voorzichtig met een gaasje wat wegvegen. Nou heb ik gegoogled en het is misschien necrotisch weefsel, dus geen ontsteking, maar juist een teken dat het goed heelt?
Iemand ervaring mee? Ook nog tips wat ik kan doen. Ik werd vannacht de hele tijd wakker van de vieze smaak.
Iemand ervaring mee? Ook nog tips wat ik kan doen. Ik werd vannacht de hele tijd wakker van de vieze smaak.
vrijdag 13 juni 2014 om 19:00
quote:dikkie1 schreef op 13 juni 2014 @ 09:22:
Het is gewoon aan het genezen. Is een soort korstje, alleen in een vochtige omgeving. Kijk maar naar een korst op je hand als die nat wordt, dan wordt dat ook wittig.
Ik had hetzelfde idd als toen met mijn amandelen trekken. Dus hou op met googelen het is gewoon een normale genezingsproces. Waarom denken mensen gelijk dat ze iets ergs hebben!Dikkie, volgens mij heb je niet goed gelezen.
Het is gewoon aan het genezen. Is een soort korstje, alleen in een vochtige omgeving. Kijk maar naar een korst op je hand als die nat wordt, dan wordt dat ook wittig.
Ik had hetzelfde idd als toen met mijn amandelen trekken. Dus hou op met googelen het is gewoon een normale genezingsproces. Waarom denken mensen gelijk dat ze iets ergs hebben!Dikkie, volgens mij heb je niet goed gelezen.
zaterdag 14 juni 2014 om 21:31