witte vloed
vrijdag 4 februari 2011 om 15:26
Ik kon maar niet beslissen waar mijn onderwerp bijhoort: bij LIJF en LIJN of bij dit topic...nou ja
Ik heb last waar veel vrouwen last van hebben: witte vloed. Ik heb er niet elke dag last van, meestal twee weken voor de ongesteldheid. De oplossing is natuurlijk een inlegkruisje. Maar ik vind dat zo broeien. Zonder inlegkruisje wordt mijn slip helemaal nat, soms verwar ik het met ongesteldhei, want ik voel het zo naar beneden lopen. hebben jullie dit ook? het ruikt niet raar of zo, dus het is geen soa.
Ik heb last waar veel vrouwen last van hebben: witte vloed. Ik heb er niet elke dag last van, meestal twee weken voor de ongesteldheid. De oplossing is natuurlijk een inlegkruisje. Maar ik vind dat zo broeien. Zonder inlegkruisje wordt mijn slip helemaal nat, soms verwar ik het met ongesteldhei, want ik voel het zo naar beneden lopen. hebben jullie dit ook? het ruikt niet raar of zo, dus het is geen soa.
vrijdag 4 februari 2011 om 15:34
de oplossing is GEEN inlegkruisjes meer!
Die dingen zijn DE oorzaak van te veel witte vloed.
Draag alleen nog katoenen ondergoed en slaap 's nachts zonder ondergoed/pyjama.
Ja, maar, hoor ik je denken, dat is toch vies? Echt, het wordt snel minder als je deze richtlijnen volgt.
Wat kan helpen, is vaker schoon ondergoed aan. Of even een dubbel gevouwen wc-papiertje in je ondergoed (en dat vaak verschonen) papiertje ademt, dus wordt niet zo broeierig.
(enne, het hoort er wel bij hoor, rond je ovulatie)
Die dingen zijn DE oorzaak van te veel witte vloed.
Draag alleen nog katoenen ondergoed en slaap 's nachts zonder ondergoed/pyjama.
Ja, maar, hoor ik je denken, dat is toch vies? Echt, het wordt snel minder als je deze richtlijnen volgt.
Wat kan helpen, is vaker schoon ondergoed aan. Of even een dubbel gevouwen wc-papiertje in je ondergoed (en dat vaak verschonen) papiertje ademt, dus wordt niet zo broeierig.
(enne, het hoort er wel bij hoor, rond je ovulatie)
vrijdag 4 februari 2011 om 16:25

vrijdag 4 februari 2011 om 17:09
ik lees even terug wat ik geschreven heb maar ik draag nooit een i.k, sorry. Ik wilde eigenlijk de vergelijking trekking met menstruatie dat je dan tenminste er iets aan doet om het op te vangen, en in dit geval heb ik niets om het op te vangen, Vaginale douche gebruik ik ook niet. Maar eigenlijk voreg ik het om dat ik gehoord had dat het per vrouw verschillend is: sommige hebben meer last dan de ander.
Lijkt me vervelend als je er elke dag last van hebt.
Lijkt me vervelend als je er elke dag last van hebt.

vrijdag 4 februari 2011 om 17:13
ff een vraagje aan de dames die er last van hebben: hoeveel seks hebben jullie??
Ik heb nl. ooit eens een tijd gehad, seksloos, en hier heeeel veel last van gehad.
Bij het uitstrijkje (ieder 5 jaar) werd het zelfs door een doktersassistente opgemerkt. "Mevrouw hoeveel seks heeft u?"
Kort daarna is mijn situatie veranderd, en nu heb ik er helemaal geen last van.
Gewoon een vraag dus, geen oplossing!! (of toch wel?)
Ik heb nl. ooit eens een tijd gehad, seksloos, en hier heeeel veel last van gehad.
Bij het uitstrijkje (ieder 5 jaar) werd het zelfs door een doktersassistente opgemerkt. "Mevrouw hoeveel seks heeft u?"
vrijdag 4 februari 2011 om 21:12
Ik heb er ook last van, net als jij... ong. 10 dagen voor mijn menstruatie begint het. Na de eisprong dus. Volgens mij is het een heel normaal fenomeen dat na de eisprong plaatsvindt. Volgens mij heeft het met hormonen te maken... Ik vind t wel latig dat t soms een beetje zurig ruikt, maar ook dat schijnt normaal te zijn volgens de huisarts. Het is bij mij geen schimmel oid. Ik was mezelf dan gewoon extra goed van binnen (gewoon met water) en dan heb ik er bij de sex geen last van.
Mej. Ooievaar, ik heb ong. 2x per week sex.
Mej. Ooievaar, ik heb ong. 2x per week sex.
vrijdag 4 februari 2011 om 21:29
quote:Mejuffrouw_Ooievaar schreef op 04 februari 2011 @ 17:13:
ff een vraagje aan de dames die er last van hebben: hoeveel seks hebben jullie??
Gewoon een vraag dus, geen oplossing!! (of toch wel?)Mooi, idd, dit herken ik. Ik weidde dat aan verandering van anti-conceptie, van pil naar Mirena (geen ongesteldheid meer), maar het zou heel goed aan de hoeveelheid seks kunnen liggen, dat was rond dezelfde tijd
Gewoon een vraag dus, geen oplossing!! (of toch wel?)Mooi, idd, dit herken ik. Ik weidde dat aan verandering van anti-conceptie, van pil naar Mirena (geen ongesteldheid meer), maar het zou heel goed aan de hoeveelheid seks kunnen liggen, dat was rond dezelfde tijd
zaterdag 5 februari 2011 om 00:00
zaterdag 5 februari 2011 om 00:03
quote:Mejuffrouw_Ooievaar schreef op 04 februari 2011 @ 17:13:
Wauw, dat dat kan!
Nu heb ik meteen een reden om mijn partner over te halen als hij een dag geen zin heeft. "Ja maar schat, je wil toch ook niet dat ik met witte klodders in mijn string rondloop?"
Hier een hoge seksfrequentie en weinig last van witte vloed, al heb ik uiteraard ook gewoon mijn lichamelijke reactie rond die periode. Helemaal wegblijven zal het niet?
*gaat vanaf vandaag 3 keer per dag seks hebben*
Wauw, dat dat kan!
Nu heb ik meteen een reden om mijn partner over te halen als hij een dag geen zin heeft. "Ja maar schat, je wil toch ook niet dat ik met witte klodders in mijn string rondloop?"
Hier een hoge seksfrequentie en weinig last van witte vloed, al heb ik uiteraard ook gewoon mijn lichamelijke reactie rond die periode. Helemaal wegblijven zal het niet?
*gaat vanaf vandaag 3 keer per dag seks hebben*
zaterdag 5 februari 2011 om 19:26
quote:Madhe schreef op 05 februari 2011 @ 00:00:
[...]
Katoenen ondergoed?
Zijn er echt mensen die enkel katoenen ondergoed dragen en alleen voor "het moment" snel even lingerie aantrekken? (is een serieuze vraag).
Ja ik,
Al jaren heb ik last van schimmelinfecties niet omdat ik inlegkruisjes draag oid maar omdat ik een afweerstoornis heb.
Het advies van de gyneacoloog was ook om geen synthetisch ondergoed te dragen want ook dat gaat broeien en sowieso kunt dat niet heet wassen.
Mijn katoenen ondergoed moet ik wassen op 90 graden.
[...]
Katoenen ondergoed?
Zijn er echt mensen die enkel katoenen ondergoed dragen en alleen voor "het moment" snel even lingerie aantrekken? (is een serieuze vraag).
Ja ik,
Al jaren heb ik last van schimmelinfecties niet omdat ik inlegkruisjes draag oid maar omdat ik een afweerstoornis heb.
Het advies van de gyneacoloog was ook om geen synthetisch ondergoed te dragen want ook dat gaat broeien en sowieso kunt dat niet heet wassen.
Mijn katoenen ondergoed moet ik wassen op 90 graden.

zaterdag 5 februari 2011 om 19:46
quote:Madhe schreef op 05 februari 2011 @ 00:00:
[...]
Katoenen ondergoed?
ja
lingerie vind ik niet lekker zitten, dus waarom mezelf ermee kwellen? katoen zit mij t lekkerst en t is blijkbaar ook nog beter
zei t ooit tegen n SV: strings doe ik alleen aan als ik weet dat ie snel weer terug uitgetrokken wordt
[...]
Katoenen ondergoed?
ja
lingerie vind ik niet lekker zitten, dus waarom mezelf ermee kwellen? katoen zit mij t lekkerst en t is blijkbaar ook nog beter
zei t ooit tegen n SV: strings doe ik alleen aan als ik weet dat ie snel weer terug uitgetrokken wordt