Wondermiddel tegen hele erge keelpijn.
zondag 16 december 2012 om 21:45
Ik ben opzoek naar een wondermiddel tegen hele erge keelpijn en hoesten.
Wie heeft de tip voor mij ? Ik wil er het liefst niet mee naar de dokter , omdat ik bang ben dat ik dalijk mijn nieuwe medicijnen niet krijg door pilletjes die ik krijg voor de keelpijn/hoesten.
Ook ben ik verkouden.
Ik heb vicks op mn borst,
Ik heb een neusspray ,
Hoestdrank ,
Trachitol ..
Is er nog meer wat ik zelf kan proberen zonder naar de dokter te gaan ? Ik heb er wel echt heel erg last van .
Wie heeft de tip voor mij ? Ik wil er het liefst niet mee naar de dokter , omdat ik bang ben dat ik dalijk mijn nieuwe medicijnen niet krijg door pilletjes die ik krijg voor de keelpijn/hoesten.
Ook ben ik verkouden.
Ik heb een neusspray ,
Hoestdrank ,
Trachitol ..
Is er nog meer wat ik zelf kan proberen zonder naar de dokter te gaan ? Ik heb er wel echt heel erg last van .
zondag 16 december 2012 om 21:48
Warme klasieke roosvicee of een soortgelijk huismerk drinken. Dus in plaats van met koud water met heet water aanmaken. Baadt het niet, het schaadt niet. Tomatensoep. Oma's huismiddeltjes menen dat in hete tomaat stofjes zitten die helpen bij keelpijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 16 december 2012 om 21:49
quote:flower_power_girl schreef op 16 december 2012 @ 21:45:
Ook ben ik verkouden.
Ik heb een neusspray ,
Hoestdrank ,
Trachitol ..
Is er nog meer wat ik zelf kan proberen zonder naar de dokter te gaan ? Ik heb er wel echt heel erg last van .Misschien toch naar de dokter gaan, duh!
Ook ben ik verkouden.
Ik heb een neusspray ,
Hoestdrank ,
Trachitol ..
Is er nog meer wat ik zelf kan proberen zonder naar de dokter te gaan ? Ik heb er wel echt heel erg last van .Misschien toch naar de dokter gaan, duh!
You don't need someone to complete you, you only need someone to accept you completely
zondag 16 december 2012 om 21:50
quote:flower_power_girl schreef op 16 december 2012 @ 21:45:
Ook ben ik verkouden.
Ik heb een neusspray ,
Hoestdrank ,
Trachitol ..
Toch naar de dokter en het vetgedrukte daar ook vertellen. De dokter is de aangewezen persoon om daar de juiste afwegingen in te maken, op basis van kennis en kunde dus.
Voor nu kun je veel drinken en op snoepjes sabbelen.
Ook ben ik verkouden.
Ik heb een neusspray ,
Hoestdrank ,
Trachitol ..
Toch naar de dokter en het vetgedrukte daar ook vertellen. De dokter is de aangewezen persoon om daar de juiste afwegingen in te maken, op basis van kennis en kunde dus.
Voor nu kun je veel drinken en op snoepjes sabbelen.
zondag 16 december 2012 om 21:53
Het is trouwens niet per definitie goed om warm te drinken. Bij een echte ontsteking kun je beter koud drinken pakken, omdat warmte de infectie juist kan verergeren.
http://nl.medipedia.be/an ... keelpijn-warm-of-koud_312
http://nl.medipedia.be/an ... keelpijn-warm-of-koud_312
zondag 16 december 2012 om 21:54
zondag 16 december 2012 om 21:59
Super bedankt ! Ik ga alles proberen.
Ik wacht op de nieuwe medicijnen namelijk al meer dan een half jaar , En dinsdag zou het eindelijk zover zijn ! Dus ik ga nu eerst al deze tips proberen en als ik alsnog last heb morgen avond geef ik het dinsdag gelijk aan bij de dokter.
Ik heb geen vers zoethout. Wel zouthout thee.
Ik wacht op de nieuwe medicijnen namelijk al meer dan een half jaar , En dinsdag zou het eindelijk zover zijn ! Dus ik ga nu eerst al deze tips proberen en als ik alsnog last heb morgen avond geef ik het dinsdag gelijk aan bij de dokter.
Ik heb geen vers zoethout. Wel zouthout thee.
zondag 16 december 2012 om 22:00
quote:eldiabonita schreef op 16 december 2012 @ 21:53:
Het is niet leuk maar; een doek natmaken en deze om je keel doen avonds.Daaroverheen een sjaal met een veieligheidsspeld vastmaken.Hiermee gaan slapen.
Propolis tinctuur is ook goed inderdaad.Misschien bij natuurvoedingswinkel?Zou dit echt werken ? is dit uit eigen ervaring ? En moet dit met warm of koud water natmaken ?
Het is niet leuk maar; een doek natmaken en deze om je keel doen avonds.Daaroverheen een sjaal met een veieligheidsspeld vastmaken.Hiermee gaan slapen.
Propolis tinctuur is ook goed inderdaad.Misschien bij natuurvoedingswinkel?Zou dit echt werken ? is dit uit eigen ervaring ? En moet dit met warm of koud water natmaken ?
zondag 16 december 2012 om 22:04
Verse gember thee maken. Flink stuk gember klein snijden en mee koken met water. Brandt flink in je keel. Gember werkt ontstekingsremmend. Wat ook goed helpt is echinea force rechtstreeks in je keel druppelen. Brandt ook lekker. Dat werkt bij mij heel goed, tenzij ik angina heb, dan werkt alleen antibiotica. Beterschap.