Wondermiddel tegen hele erge keelpijn.
zondag 16 december 2012 om 21:45
Ik ben opzoek naar een wondermiddel tegen hele erge keelpijn en hoesten.
Wie heeft de tip voor mij ? Ik wil er het liefst niet mee naar de dokter , omdat ik bang ben dat ik dalijk mijn nieuwe medicijnen niet krijg door pilletjes die ik krijg voor de keelpijn/hoesten.
Ook ben ik verkouden.
Ik heb vicks op mn borst,
Ik heb een neusspray ,
Hoestdrank ,
Trachitol ..
Is er nog meer wat ik zelf kan proberen zonder naar de dokter te gaan ? Ik heb er wel echt heel erg last van .
Wie heeft de tip voor mij ? Ik wil er het liefst niet mee naar de dokter , omdat ik bang ben dat ik dalijk mijn nieuwe medicijnen niet krijg door pilletjes die ik krijg voor de keelpijn/hoesten.
Ook ben ik verkouden.
Ik heb vicks op mn borst,
Ik heb een neusspray ,
Hoestdrank ,
Trachitol ..
Is er nog meer wat ik zelf kan proberen zonder naar de dokter te gaan ? Ik heb er wel echt heel erg last van .
zondag 16 december 2012 om 22:11
quote:flower_power_girl schreef op 16 december 2012 @ 22:00:
[...]
Zou dit echt werken ? is dit uit eigen ervaring ? En moet dit met warm of koud water natmaken ?
Ja, dit is uit eigen ervaring.
Helpt na 2 of 3 nachten.
Doek met water natmaken, temperatuur water is niet belangrijk.
Verder; keelpijn is normaal en meestal geen reden om gelijk naar de dokter te gaan,die kan er meestal ook niks aan doen namelijk.
[...]
Zou dit echt werken ? is dit uit eigen ervaring ? En moet dit met warm of koud water natmaken ?
Ja, dit is uit eigen ervaring.
Helpt na 2 of 3 nachten.
Doek met water natmaken, temperatuur water is niet belangrijk.
Verder; keelpijn is normaal en meestal geen reden om gelijk naar de dokter te gaan,die kan er meestal ook niks aan doen namelijk.
zondag 16 december 2012 om 22:29