Gezondheid alle pijlers

yasmin pil

12-10-2013 19:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag begonnen met de yasmin pil. Wat zijn jullie ervaringen met deze pil? Ik las ergens ook gewichtsverlies? Dat zal wel niet waar zijn.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik heb deze pil vier jaar geslikt na een aantal pillen die niet geschikt waren voor mij. Het beviel mij wel. Idd gewichtsverlies, maar wel een a twee cupmaten groter en een hele egale huid. Ik ben nu sinds april gestopt en ik ben vijf kilo aangekomen, een cupmaat gekrompen en nogal last van een slechte huid. Oh, en mijn menstruatie was een stuk prettiger tijdens Yasmin.
Ik werd er depressief van.
Ik kreeg er hoofdpijn van..

Gewichtverlies niet iig.
Klinkt heel dromerig. Afvallen en nog grotere borsten krijgen ook.

Heb je wel geluk.

Ik kreeg er ernstige pms klachten van en veel last van puistjes. Ben dr ook niks mee afgevallen.

Nu helemaal gestopt.
quote:BlauwTheekopje schreef op 12 oktober 2013 @ 20:18:

Klinkt heel dromerig. Afvallen en nog grotere borsten krijgen ook.

Heb je wel geluk.

Ik kreeg er ernstige pms klachten van en veel last van puistjes. Ben dr ook niks mee afgevallen.

Nu helemaal gestopt.Ik was er niet erg blij mee, daarom ook gestopt. Zag er een beetje opgepompt uit. Klein van stuk en hele grote, opgeblazen borsten.
Libido was helemaal verdwenen. Wel mooie huid gekregen. Das nu weer weg sinds ik gestopt ben met de pil.
Ik slik nu de Yasmin en hiervoor de Diane35 pil. De Diane35 ooit gaan slikken vanwege mijn acne en die is gelukkig niet teruggekomen. Ik merk aan mijn huid, borsten, gewicht of libido geen verschil, maar ik heb veel minder hoofdpijn dan dat ik met de Diane had, ik ben er dus blij mee.
Ik kreeg er een bobbel van in mijn borst. Oorzaak was destijds niet helemaal zeker, maar toen ik stopte met Yasmin verdween hij!
quote:soesjie90 schreef op 12 oktober 2013 @ 20:31:

Libido was helemaal verdwenen. Wel mooie huid gekregen. Das nu weer weg sinds ik gestopt ben met de pil.

Ik heb dezelfde ervaringen als jou. Mijn huid knapte er enorm van op, mijn borsten groeide meer dan twee cupmaten. Echter ook een groot libido verlies, had gewoon geen interesse of oog meer voor mannen op een seksuele manier. Kon wel iemand leuk vinden, maar voelde geen aantrekkingskracht. Ik werd er voor mijn gevoel ook matter van in mijn emoties. Dus minder heftig tijdens menstruaties, maar ook minder happy tussendoor.

Ik ben nu even helemaal van de pil af, al een maand of 11. Weg borsten, weg super egale huid. Maar ik voel me er een stuk beter bij. Al ben ik nog wel op zoek naar "de ideale pil".
Oeh, wacht, dat heb ik er niet bijgezet. Ik slikte wel de "merkloze" variant van Sandoz... Maakt dat eigenlijk heel veel uit?
Geen idee eigenlijk? Denk dat de ingrediënten het zelfde zijn. ( zeg je dat trouwens zo? Ingrediënten? Haha klinkt zo stom
Norma jane: Grondstoffen
De werkzame stoffen zijn hetzelfde van de yasmin en die van sandoz. Dat maakt dus niet uit verder.
Ah grondstoffen. Klinkt een stuk beter haha.
enige pil waar ik weinig nadelige bijwerkingen van had. Niet perse veel grotere borsten maar wel mooier, ronder en voller.

Jammer genoeg bloedde ik in mijn stopweek steeds als een geslacht rund.
Ik slik de Yasmin nu sinds april (daarvoor ook Diane35 geslikt ivm puistjes/acne, maar vond het een heftige pil, hoewel ik er geen bijwerkingen van had) en zit momenteel niet lekker in mijn vel, heb het idee dat de Yasmin pil dit versterkt. Ik ga woensdag naar de huisarts en denk ik dat voor een spiraaltje ga.
Ik slik nu zelf de Diane 35 maar twijfel om over te stappen naar de Yasmin. Ik weet alleen niet welke beter is
Yasmin is mij goedbevallen, zo'n anderhalf jaar geslikt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven