Yasmin, Yaz, yasminelle, of , van welke kom je echt niet aan
woensdag 15 december 2010 om 10:07
Welke pil is nou het fijnst? Ik ben erg gevoelig voor hormonen. Ik heb al tig pillen uitgeprobeerd en er was altijd wel wát. Het libido verlies en het aankomen waren de 2 grootste problemen. Het voordeel van de pil voor mij is dat ik minder last heb van pms, geen ovulatie-pijn en minder, en lichtere menstruatie. Maar dat weegt niet op tegen aankomen ( 3 cupmaten meer) en 15 kilo erbij, en als ik wisselde van pil idemdito. Ik ben nu alweer jaren van de pil af en heb een goed figuur nadat ik een aantal kinderen heb geworpen. Maar mijn huisarts wilde dat ik ivm myomen toch weer aan de pil ging. Het zou meteen mijn pms verminderen en mijn buikpijn en endometriose doen weggaan?
Maar ja, ik weiger weer opnieuw aan te komen. En op internet word ik er ook niet wijzer op. Als je zo gaat zitten lezen komt iedereen van elke variant van de pil wel aan.
Dus wie kent er een nieuwe pil die echt definitief en 100% niet zorgt voor gewichtstoename ( afvallen mág). Daarnaast zou het fijn zijn als ik nog zin heb in sex nadat ik de pil heb genomen.
Zou iemand me kunnen helpen en adviseren?
Maar ja, ik weiger weer opnieuw aan te komen. En op internet word ik er ook niet wijzer op. Als je zo gaat zitten lezen komt iedereen van elke variant van de pil wel aan.
Dus wie kent er een nieuwe pil die echt definitief en 100% niet zorgt voor gewichtstoename ( afvallen mág). Daarnaast zou het fijn zijn als ik nog zin heb in sex nadat ik de pil heb genomen.
Zou iemand me kunnen helpen en adviseren?