Gezondheid alle pijlers

Zeer verhoogd libido door cholesterolpillen?

06-03-2014 11:35 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een serieuze vraag en daarom heb ik het topic bij gezondheid gezet en niet bij sex.

Ik had een beetje een ingekakt sexleven na 2 kinderen en een man die liever op de bank slaapt dan bij mij in bed (krijgt ie een zere rug van zegt ie). Sex hadden we nog maar zo'n (hooguit) 2 x per maand. Sinds een maand of 6 slikt ie nu pillen tegen een veel te hoog cholesterol-gehalte. Er is een gigantisch verschil te zien in z'n hele doen en laten. Veel actiever, vrolijker etc maar vooral: hij wil continu sex. Echt constant... hij loopt ook continu met een stijve penis. Lastig voor hem maar ik word ook de hele tijd achterna gezeten. Oke, in het begin was het nog wel leuk en grappig maar na een weekje heb je dat ook wel gezien.

Zou dat echt kunnen dat het door die pillen komt? Zijn er meer mensen met deze ervaring? Moeten we de dokter inlichten en vragen om lichtere pillen?
Je sexleven was ingekakt..

Het gaat nu weer de goede kant op, toch?

Of vond je het wel prettig zo als het was??
Ja aan de ene kant is dat ook wel zo maar als er constant wordt gevraagd of ie er weer op mag..... hallo ik heb nog wel meer te doen op een dag. Zoals het nu is wil ie wel 4x per dag.
Welke pillen slikt hij? en heb je al in de bijsluiter gekeken bij de bijwerkingen?
Ik weet niet of je een beetje overdrijft, hij kan zich natuurlijk een stuk beter voelen en nu veel meer zin in seks hebben. Dat is voor jou misschien lastig maar verder niet schadelijk.

Mocht hij echt urenlang een erectie hebben, dan moet je man zo snel mogelijk naar de huisarts. Dat kan echt gevaarlijk zijn.
Lees de bijsluiter en koop nieuwe matrassen
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik weet niet welke hij slikt, maar als er iets verandert ten aanzien van sexuele functie is er over het algemeen sprake van een achteruitgang bij cholesterolmedicatie.

Wellicht is het een soort van wake up call, waardoor hij nu weer veel bewuster leeft en minder ingekakt is.
Welke pillen slikt hij in welke dosering?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
want die vraag kan je dan natuurlijk verwachten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Het medicijn heet Atorstat/ atorvastatin. Maar ik woon in het buitenland dus waarschijnlijk heet het in Nld anders. Op de bijwerkingen staat niets vreemds alleen dat in heel zeldzame gevallen mannen er impotent van kunnen raken ..... haha.
Zijn het blauwe pilletjes? (Flauw grapje ;))

Lijkt me zeker vervelend, elke dag 4 keer als je nog meer dingen om handen hebt.

Wordt hij zelf niet moe om constant met een boner rond te lopen? Is geloof ik ook niet gezond voor hem..
Either take me as I am, or watch me as I go.
quote:jojojanneke123 schreef op 06 maart 2014 @ 14:50:

Het medicijn heet Atorstat/ atorvastatin. Maar ik woon in het buitenland dus waarschijnlijk heet het in Nld anders. Op de bijwerkingen staat niets vreemds alleen dat in heel zeldzame gevallen mannen er impotent van kunnen raken ..... haha.Nee hoor hier het het ook zo mijn vriend heeft deze cholesterol pillen ook maar hij heeft nergens last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven