Gezondheid alle pijlers

Zeurende pijn arm

18-09-2015 23:28 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was deze avond in bed gekropen met m'n laptop op m'n schoot in de veronderstelling dat ik wat Netflix zou kijken.

Ik ben uiteindelijk in slaap gevallen maar toen ik zo'n half uurtje geleden wakker werd had ik last van zeurende pijn in mijn arm.

Volgens mij moet ik tijdens m'n dutje op m'n arm gelegen hebben ofzo..

Als ik die arm beweeg doet het echt pijn. Ik kan de pijn ook niet echt beschrijven. Het is geen heel erge pijn waarmee je meteen naar de HA met gaat. Het is eerder vervelende pijn.

Hebben jullie dit ook al gehad?
Gewoon een slapende arm. Ja hoor, al zo'n 1000 keer.
quote:Honeymoonquiz schreef op 18 september 2015 @ 23:29:

Gewoon een slapende arm. Ja hoor, al zo'n 1000 keer.Dacht ik eerst ook. Maar toch geen half uur lang?
Heb het laatst een hele avond gehad van in een verkeerde houding te zitten, dus ja, dat kan wel.
Een arm is zo groot.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:AurelieVD1989 schreef op 18 september 2015 @ 23:32:

[...]

Dacht ik eerst ook. Maar toch geen half uur lang?Jawel hoor. Wat denk je dan dat het is?
Oke! Hopelijk is het snel over. Ik wou het gewoon even checken wat jullie dachten. Vertek maandag op vakantie en het zou er weer net om doen om dan iets voor te hebben. Je wilt niet weten hoeveel ik daags voor vertrek bij de dokter heb gezeten. Of nog erger.. Hoeveel keer buitenlandse ziekenhuizen ik al gezien heb haha
misschien is ie spontaan gebroken?
quote:AurelieVD1989 schreef op 18 september 2015 @ 23:37:

Oke! Hopelijk is het snel over. Ik wou het gewoon even checken wat jullie dachten. Vertek maandag op vakantie en het zou er weer net om doen om dan iets voor te hebben. Je wilt niet weten hoeveel ik daags voor vertrek bij de dokter heb gezeten. Of nog erger.. Hoeveel keer buitenlandse ziekenhuizen ik al gezien heb hahaJa als je ook voor iedere slapende arm meteen alarm slaat haha

Oke! Hopelijk is het snel over. Ik wou het gewoon even checken wat jullie dachten. Vertek maandag op vakantie en het zou er weer net om doen om dan iets voor te hebben. Je wilt niet weten hoeveel ik daags voor vertrek bij de dokter heb gezeten. Of nog erger.. Hoeveel keer buitenlandse ziekenhuizen ik al gezien heb haha

Misschien zegt dit ook wel iets over je?

Waarschijnlijk ben je in een verkeerde houding in slaap gevallen. Ik heb dat ook weleens, heb je een dagje last, dag daarna is het al weer over.

Oke! Hopelijk is het snel over. Ik wou het gewoon even checken wat jullie dachten. Vertek maandag op vakantie en het zou er weer net om doen om dan iets voor te hebben. Je wilt niet weten hoeveel ik daags voor vertrek bij de dokter heb gezeten. Of nog erger.. Hoeveel keer buitenlandse ziekenhuizen ik al gezien heb hahaVErgeet niet dat wij geen dokters zijn. Maak je je misschien extra zorgen omdat je zwanger bent? Tenminste, dat begrijp ik uit je andere topic.
Mm, een slapende of tintelende arm, als het lang aanhoudt, zou ook iets anders kunnen zijn. Als het niet weggaat, zou ik wel even de huisartsenpost bellen zelf. Maar ik ben een redelijke paniekvogel, jij bent zwanger, dus wie weet is het niks. Zwanger zijn kan je angsten omhoog brengen, zoveel weet ik er wel van.
quote:Chiefseattle schreef op 19 september 2015 @ 00:00:

Mm, een slapende of tintelende arm, als het lang aanhoudt, zou ook iets anders kunnen zijn. Als het niet weggaat, zou ik wel even de huisartsenpost bellen zelf. Maar ik ben een redelijke paniekvogel, jij bent zwanger, dus wie weet is het niks. Zwanger zijn kan je angsten omhoog brengen, zoveel weet ik er wel van.de hap bellen voor een zere arm waar je op gelegen hebt???????????????????
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 september 2015 @ 00:02:

[...]

de hap bellen voor een zere arm waar je op gelegen hebt???????????????????Nou ik vind een half uur wel lang. Maar dan bedoel ik meer het tintelen. Dat tintelen zijn boofschapjes van zenuwen die even bekneld hebben gezeten die ze nu weer door kunnen geven. Na een minuut of 5-10 moet dat wel over zijn als het ledemaat weer vrij kan bewegen. Daarom vind ik een half uur wel erg lang. Maar als het alleen zeer doet, zal er wel niks aan de hand zijn.
quote:Chiefseattle schreef op 19 september 2015 @ 00:13:

[...]

Nou ik vind een half uur wel lang. Maar dan bedoel ik meer het tintelen. Dat tintelen zijn boofschapjes van zenuwen die even bekneld hebben gezeten die ze nu weer door kunnen geven. Na een minuut of 5-10 moet dat wel over zijn als het ledemaat weer vrij kan bewegen. Daarom vind ik een half uur wel erg lang. Maar als het alleen zeer doet, zal er wel niks aan de hand zijn.

boodschapjes?

oke.
Ik word weleens wakker met een lamme arm, die heeft dan onder mijn kussen gelegen ofzo. Kan hem niet meer bewegen en moet hem dan met mijn andere hand pakken en goed neerleggen. Duurt echt wel even voordat het bloed dan weer stroomt. Nooit aan gedacht om daar de hap voor te bellen.
Zenuwcellen sturen signalen naar het brein en als een ledemaat in de knel zit, zijn de zenuwbanen gekneld en kunnen die signalen er even niet meer door. Zo goed, meds? Ik ben nu eenmaal Jip en Janneke-taal fan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven