Gezondheid alle pijlers

Ziek!! :-(

08-02-2013 22:07 29 berichten
Ik ben sinds vanochtend ziek. Hoesten als een zeehond.

En toch voel ik mij schuldig dat ik mij ziek heb gemeld.

Vriend is ook zo ziek en zegt dat ik terecht thuis ben. Waarom voel ik mij toch nog zo schuldig??

Oh ja, en als iemand tips heeft tegen het hoesten, graaaaag!
Ga je niet schuldig voelen. Ziek is ziek!

Ik vind het altijd een beetje raar als mensen zeggen van 2 paracetamolletjes erin en gaan en met een ziek hoofd gaan werken terwijl ze zich echt als een slappe dweil voelen. Ik twijfel ook over ziekmelden omdat ik zoiets heb van 'ik kan het toch proberen?' maar dat heb ik min of meer afgeleerd omdat ik dan over mijn grenzen ga waardoor het alleen maar erger wordt.

Kortom kruip lekker vroeg in bed, ziek lekker uit. Die collega's kunnen echt wel een paar dagen zonder jou en zo niet dan doet je werkgever toch iets niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Hoesten als een zeehond? Dat zou valse kroep kunnen zijn. En als het dat is dan kun je de douche aan zetten en de kraan dan op zn aller heetst zodat de hele badkamer vol met stoom komt. Dan pak je een krukje en dan ga je in die stoom zitten. Althans zo deed mijn moeder dat vroeger als mijn broers en zussen of ik weer eens een keer valse kroep hadden. En dan in de loop van de dag, meestal nog voor dat het half 9 was ,was dat zeehonden geluid weer weg.

Over het wel of niet schuldig voelen kan ik verder niks over zeggen. Omdat ik dat zelf nooit heb of gehad heb als ik ziek ben.

Dan ( klinkt lullig) zijn mijn collega s wel de laatsten aan wie ik denk. Ik heb alle vertrouwen in hen dat ze het ook zonder mij wel prima redden. Als ik me dan toch schuldig zou moeten voelen dan zou dat tegen over mijn vriend en kinderen zijn.
Leg even een kussen onder je matras, zodat je bovenlijf hoger ligt dan je onderlijf. Helpt bij mij altijd...
Ik ga ook altijd maar door, ook omdat ik zfstandig ben. Geen werk, geen geld.

Gevolg dat ik afgelopen maandag op dinsdag nacht ben opgenomen met longontsteking.

Helaas moet ik maandag al weer aan het werk, liefst had ik nog een week rustig aan willen doen. Maarja er moet brood op de plank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven