Zo moe
maandag 8 juli 2019 om 14:34
Afgelopen vrijdag de uitslagen van het bloedonderzoek gehad en ze kunnen niets vinden, ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.
De moeheid neemt mijn leven totaal over, ik kan niet meer.
Ik werk 36 uur in de week en daarnaast doe ik niets, ik heb er de energie niet voor.
Als ik een vrije dag heb slaap ik deze bijna compleet door, sporten heb ik een half jaar gedaan(3 x p.w) maar i.p.v energie opwekken kwam er alleen maar meer vermoeidheid bij.
Deze week weer een afspraak bij de HA maar ik weet eigelijk niet wat deze nog meer voor mij kan betekenen.
Ik trek het gewoon niet meer en loop op het einde van mijn latijn.
De moeheid neemt mijn leven totaal over, ik kan niet meer.
Ik werk 36 uur in de week en daarnaast doe ik niets, ik heb er de energie niet voor.
Als ik een vrije dag heb slaap ik deze bijna compleet door, sporten heb ik een half jaar gedaan(3 x p.w) maar i.p.v energie opwekken kwam er alleen maar meer vermoeidheid bij.
Deze week weer een afspraak bij de HA maar ik weet eigelijk niet wat deze nog meer voor mij kan betekenen.
Ik trek het gewoon niet meer en loop op het einde van mijn latijn.
donderdag 11 juli 2019 om 13:44
Ja nog steeds
donderdag 11 juli 2019 om 17:45
Nee, en de functie was goed bevonden.Kleurfoutje schreef: ↑08-07-2019 23:22Plas je veel? Mijn nierfunctie had het niveau net onder de 60 en dan wordt je doorverwezen. Ik bleek een te hoog calcium gehalte te hebben. Daar wordt je hondsmoe van. Dan moet je ook acuut stoppen met het slikken van vit. d. Ik ben nu overigens nog steeds moe als ik wakker word. Na het douchen wordt dit gelukkig minder.
Ik ga alles nog even nakijken.
Gelukkig is het vermindert, maar mow wakker worden is een verschrikking.
donderdag 11 juli 2019 om 17:50
Ja , we wonen alleen niet samen , ik zal hem vragen of dat idd voorkomt.Boarn schreef: ↑10-07-2019 14:20Heb je een partner, valt het hem/haar op dat je soms je adem inhoud? Een slaaptest zullen ze niet zo maar doen.
Mijn partner had slaapapneu, dat is echt doodvermoeiend. Je batterij loopt langzaam leeg en krijg je amper meer opgeladen. Dat heeft jaren geduurd voordat het energie niveau weer op een normaal level was.
Bedankt voor de tip!
donderdag 11 juli 2019 om 17:53
Ik heb een tomtom smartwatch, zal kijken hoe mijn slaapritme is.dankje!-jolijn- schreef: ↑10-07-2019 14:38Je zou ook kunnen overwegen om een apple watch te kopen, die geeft veel inzicht over je slaappatroon (en hartslag).
Ik blijk in 9 uur tijd bijvoorbeeld meestal hoogstens 4,5 uur te slapen, waarvan ook nog eens een lage kwaliteit.
IJzer: laat naast je ijzergehalte ook je ferritinegehalte meten. Soms is het een hoog en het ander laag en dan leidt dat nog steeds tot vermoeidheid.
Tot slot: ben je premenopauze?
Haha ik hoop het niet, moet 31 worden.