Gezondheid alle pijlers

Zo snel bijwerkingen lexapro?

06-12-2012 20:50 7 berichten
Hallo

Heb volgens de huisarts een burnout en heb ter ondersteuning lexapro gekregen.

Heb jaren geleden al eens cipramil geslikt maar ben het een beetje kwijt hoe dat ging.

Heb om half 6 vanavond de eerste pil genomen en ben nu kotsmisselijk, heb last van mijn darmen en ben wazig in mijn hoofd. Komen die bijwerkingen zo snel? Moet morgenavond werken maar dat gaat zo toch niet?
Alle reacties Link kopieren
ja, dat kan al zo snel.

Tip; slik die pil pas nadat je gewerkt hebt:P
Je kan toch ook eerst met de halve dosering beginnen als je zoveel last hebt?
Euh ja het was de eerste dus wist ik veel hoe ik me daarna zou voelen?

Heb de dosering van 10 mg
Misschien even met de huisarts overleggen hoe je hiermee om moet gaan? Bij sommige medicijnen is het tijdstip van innemen van belang en kun je niet zomaar een paar uur schuiven, maar ik snap ook dat je liever niet deze klachten heeft als je aan het werk moet. Sterkte, ik hoop dat je lijf snel gewend is aan dit middel en dat je alleen nog de werking en niet meer de bijwerkingen ervaart!
Dat kan inderdaad heel snel gaan ja. Ik gebruik ook 10 mg Lexapro en na de eerste pil was ik ook wat misselijk en duf.

Als je het niet vertrouwt of het echt te heftig vindt, zou ik inderdaad even overleggen met je huisarts.
Time spent with a cat is never wasted
Voel me nog steeds raar. Eigenlijk ga ik weer over een persoonlijke grens heen door deze pillen te slikken. Het is symptoombestrijding.Wilde ze slikken zodat ik kan blijven werken maar met deze bijwerkingen kan ik ook niet werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven