Gezondheid alle pijlers

Zo verkouden!

07-08-2014 21:13 28 berichten
Zijn er nog meer mensen zo verschrikkelijk verkouden? Wij waren enkele dagen geleden naar een attractiepark en daar speelde mijn zoontje een half uurtje met een jongetje waar het snot uit zijn neus stroomde. En nu was mijn ene kind snipverkouden, toen mijn andere kind en nu ik! Heerst het hier ten lande?

Ik heb echt een enorm snothoofd
Of dat zo is dat weet ik niet, maar ik neem idd ook wel eens soep uit blik bij gebrek aan beter en het is wel fijn eten als je niet lekker bent (en dan degene kiezen met laagste zout/sodium gehalte)

Trouwens 'verse' kippesoep..wat is vers? Ik ga niet een hele kip koken en daar dan de bouillon van gebruiken etc etc. Heb het in het verleden wel es gedaan maar het is echt pokke werk.

Mijn 'verse' kippesoep is:

Maggi bouillon blokje in heet water

kip uit vriezer in kleine stukjes snijden en erin gooien (als het te bevroren is om te snijden eerst even 5 min in het hete water koken en dan eruit halen en snijden)

soepgroenten uit vriezer (of wat voor groenten je ook maar voor handen hebt) erbij

half uurtje laten pruttelen zodat de smaak er lekker in trekt.

Zal vast wat werking missen omdat het niet van boillon van verse kip is gemaakt maar de groentes maken dat wel goed ;)
http://www.gezondheidsnet ... kippensoep-echt-bij-griep

Ja uit blik werkt ook, geen verschil gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook net achter de rug. Inderdaad erg hardnekkig, zat hier ook op mijn luchtwegen, hoesten en hoesten. Nu nog af en toe hoesten (bijna 2 weken verder). Goed uitzieken, neusspray, slijmoplossers als het slijm vastzit, stomen, soepje en vooral goed rusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven